{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Billeje Tyskland - Dyrt ? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Står og skal bruge en leje bil i tyskland fra d. 17 til d. 19.
Vi har tidligere brugt Sixt hvor vi betalte ca. €140 pr dag for en VW Toureg.

Nu når jeg tjekker syntes jeg at deres priser er steget utroligt meget og eks. en BMW 5 serie koster 1500 om dagen, kan det virkelig passe eller findes der andre steder som har "skarpe priser"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeje Tyskland - Dyrt ?
  • #1   5. feb 2016 Du kan vel leje en Golf for 100 kr om dagen, hvis du vil have X5 så må du betale.
    Havde du seriøst regnet med at du kunne få stor luksusbil til samme pris som en lorte vw smiley


  • #2   5. feb 2016 Læs nu lige hvad der bliver skrevet, Mercedes ML, VW Toureg er samme pris klasse og ville nu mene det er en klasse OVER eks. BMW 5 Series

  • #3   5. feb 2016 Altså vi lejede sidste sommer en BMW 530xd f10 der var to måneder gammel med 10000 km på tælleren i 17 dage med 5100 km med fuld kasko, ekstra chauffør og noget ekstra forsikring for vinduer,dæk osv. det gav vi 7300 kr for.
    Det er ca 430 kr pr dag. Så enten er dagspriserne crazy og bliver billigere jo længere tid ellers ved jeg det ikke.


  • #4   5. feb 2016 X5 er klasser over Toureg.
    Kan du ikke bare leje en "almindelig" bil?


  • #5   5. feb 2016 Altså jeg kan finde den LDAR hos sixt for ca 800 kr per dag inklusiv kasko og en anden for sikring. Fra 17.02 kl 07.00 til 19.02 kl 16.00.
    Nu ved jeg ikke hvor længe du skal have den. men jeg forstår ikke dine priser.

    Her kan du se hvilke biler der er i LDAR
    http://www.mietwagen-talk.de/index.php?page=LexiconItem&id=1757

    Dog er jeg bestemt ikke enig i, at en vw toureg skulle være en klasse over en 5 serie.
    Den 5 serie vi fik fandt jeg helt magen til i danmark til 980.000 kr med 23.000 km på tælleren. Den var smækket op med alt udstyr.


  • #6   5. feb 2016 Jeg har arbejdet ved SIXT engang, du kan med fordel ringe til de udlejningskontorer der er i det område du vil leje fra.. Jeg tænker du vil leje fra Harislee (eller hva det hedder) Se om ikke Hertz og Avis osv. har udlejningskontorer i den by, så ring til de forskellige og spil dem ud imod hinanden.. smiley
    Lissom alle andre varer, så kan de skrue lidt på priserne..

    Evt. konfronter dem med at du tidligere har lejet til den pris, og fremvis kvitteringer.. smiley

    Da jeg arbejdede i Billund, var der ihvertfald luft til at skrue på priserne..
    Hellere leje en bil ud for billigt, fremfor at lade den stå stille og ikke tjene penge i perioden..


  • #7   5. feb 2016 Jeg er i Rumænien pt på arbejde og har en næsten ny touareg. Den giver jeg knap 1000 EUR for en uge. Jeg har ikke selvri. på forsikring ved skade med synes da også det er pænt dyrt(betaler heldigvis ikke selv)

Kommentér på:
Billeje Tyskland - Dyrt ?

Annonce