{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

ingen nøgle men stadig strøm i bilen? {{forumTopicSubject}}

Hej.. Har lige et problem med getzen. Da jeg skulle starte bilen imorges var der pludselig SLET ikke strøm/lys.. Heller ikke ur, instrumentbtræt osv ingen ting. Fik bilen startet med en startkabel.. Kørte en tur med den, kom tilbage og slukket.. Efter 10 minutter kunne jeg ikke starte bilen igen.

- har så lagt mærke til viskerne og blæseren virker stadig selvom der er ingen nøgle i bilen, de burde være slukket. Det vil sige der er strøm i bilen et eller andet sted? Og den sluger batteriet. Hvad kan problemet være? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen nøgle men stadig strøm i bilen?
  • #2   6. feb 2016 Bundstykket i tændingslåsen kunne være et godt bud

  • #3   6. feb 2016 Har periodisk det samme problem med min Getz (bil nr. 2). Har vendt mig til at sætte blæser- og viskerkontakt på 0 når jeg forlader bilen. Har givet 2000 kr. for bilen, så jeg kan leve med meget.

  • #4   6. feb 2016 Men radio slukker når jeg tager nøglen ud? Burde den ikke også være tændt hele tiden hvis blæseren og viskeren ikke slukker automatisk. Har lige pillet for batteriet, så den ikke aflader hele natten.

    - Mekanikeren kiggede på den idag hurtig og han sagde noget med sikring og relæ? Fattede den ikke. Han havde ikke tid og har lukket imorgen, så det er først på mandag han kan kigge på den


  • #5   9. feb 2016 så er problemet løst..

    viskerarm kontakt og ved blæser styring var vist kortsluttet. mekanikeren har renset kontaktet også er problemet løst. han sagde bare jeg skulle købe en ny viskerarm kontakt hvis samme problem kommer igen. det har kostet mig kun 300 kr. det er jo også okay pris smiley

    - tak for hjælpen folkens


Kommentér på:
ingen nøgle men stadig strøm i bilen?

Annonce