{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.836 visninger | Oprettet:

Aries
Aries
Tilmeldt:
20. dec 2012
Følgere: 776 Biler: 1 Emner: 174 Svar: 2.244

Brokrøv beklager sig over Danske billister. {{forumTopicSubject}}

Mon ikke der er nogle af jer der føler skam og skyldighed når hun konfronterer jer med jeres road rage issues smiley

http://www.bt.dk/danmark/dansk-koerelaerer-hitter-paa-facebook-har-faaet-nok-af-aggressive-danske-bilister

Nogle skolevogne kører virkelig også som en sardindåse med 7Hk.


Kommentarer på:  Brokrøv beklager sig over Danske billister.
  • #1   9. feb 2016 Hendes pointe er god nok.

    Du er måske den fødte konge bag et rat, men de fleste skal lære det helt fra bunden af - hav lidt respekt for dem.


  • #2   9. feb 2016 Kan godt forstå dem der lige følte for at skulle op i røven, når de så kørelæren smiley :P smiley

  • #3   9. feb 2016 Hun har squ ret.
    - Desunden gad jeg godt, at jeg havde sådan en lækker kørelære, dengang jeg tog kørekort smiley


  • #4   9. feb 2016 puh de skal vel lære trafikken før eller siden så bare gi dem med fuckfingre og dythorn smiley

  • #5   9. feb 2016 hvorfor havde jeg ikke sådan en lækker kørelærer? øvøv

  • #7   9. feb 2016 Jeg kan sku godt følge hende havde et par episoder med sådanne nogle fuck hoveder undskyld mit sprog men kan særlig huske den ene hvor vi køre hen til et kryds og der er rødt jeg holder mig bag ved en forankørende hvor så da der bliver grønt går ham foran i stå (går ud) jeg holder jo tilbage stille og rolig og ser så denne 3tyrker i bakspejlet han begynder og blinke af mig og dytte af mig men jeg gør ikke noget forkert menndabså forankørende kommer igang og vi er kommet et stykke fra krydset af overhaler han os og jeg får self fingeren det han så ikke lige tænkte over var at forankørende var en civil vogn han bliver så holdt ind og gætter på han får et par bøder og hvad kan man så lære at det ? Gi plads til alle i trafikken os de nye !

  • #8   9. feb 2016 Jeg kan kun give hende ret. Jeg giver altid plads til skolevognene, giver dem den tid det tager.

    Dengang jeg skulle tage kortet, der skulle jeg lave en trepunktsvending ude på en mindre vej. Der var ingen biler, men jeg var jo noget tid om det, så der kom en håndværkervogn. Der tænkte jeg også - nu må jeg komme hurtigt væk så jeg ikke spærrer. Men han pressede ikke. Det var sommer, så vinduerne var åbne. Da jeg havde lavet vendingen færdig fik jeg lige en thumbs up udbad vinduet og ordene "det er sgu godt gjort - held og lykke med kortet". Se - det hjalp bare på det hele, i stedet for de tosser der presser, dytter og blinker. Hvis de har så travlt, så kør udenom. De har jo selv været der, dengang de tog kortet - de ved hvordan det er.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #9   9. feb 2016 Danmark er en nation af egoister.
    Mig mig mig og så skal alle andre flytte sig.


  • #10   9. feb 2016 synes det er fedt hun står frem og siger det, ikke at det er noget nyt overhovedet men tror da alle har prøvet det enten i skolevognen eller bare generelt.
    helt klart mangel af respekt der er mangelvare ved mange bilister.


  • #11   9. feb 2016 Jeg tror da at jeg skal tage kørekort dér når det en dag ryger smiley

  • #13   9. feb 2016 #12
    er forskelligt fra person til person om de er nervøse de skal ud og køre første gang.


  • #14   9. feb 2016 Ah, hold nu op .. Der er mange der sagtens kan køre på lukket bane, og stadig blive super nervøse i trafikken, hvis der ligger en brian tosse med omvendt kasket og solbriller, i gammel møgspand med hul i potten helt oppe i røven af skolevognen.

    Der er så mange fjolser, der virkelig ikke kan andet end at ligge og presse i trafikken..


  • #16   9. feb 2016 #6
    Der er folk der køre efter loven. Folk der køre forhurtigt og så der dem der ikke kan køre bil
    Ligger ofte om morgenen bag folk Der joke fatter at landevej er 80km/t og ikke 60.
    Gør klar til start nå der bliver gult lys. I stedet for at gøre det nå 1-2efter grønt lys er tændt.

    Hastigheden på du danske veje har været uændret i mange år og med de nye biler vi har så det ikke farligt at køre tilladte hastighed. Tvært imod da de langsomt kørende er utilregnelige an forventer ikke at bilen foran køre 70 på motorvejen man forventer naturligvis 110-130 med mindre der er en trailer så forventer man den følger lastbilerne.

    Der er rigtig mange der køre useriøst ude i traffiken
    De værste er de gamle. De ovennævnte og Bent betjent der konsekvent sænker farten hvis man er tætter end 30meter på ham og som tror han er færdselslovens hævner


  • #18   9. feb 2016 Nu er det ikke en som har kortet vi snakker om, men en der skal til at lære at køre bil, nogen vil blive sindssygt nervøse de første par gange smiley Det kan du ikke ændre på, ligemeget hvor mange gange du smider dem på en bane, da det er i trafikken at de ligepludselig skal være opmærksomme på ALT.

  • #19   9. feb 2016 Men jeg er bestemt enig i at mange i danmark ikke kan køre bil, de fatter ikke at accelerer fra lyskryds og heller ej at køre til hastighedsgrænsen istedet for at køre 20 under smiley Og så er der lige den med at holde til højre... Det er folk slemme til

  • #20   9. feb 2016 Anders h
    bare fordi der er en hastighedsgrænse, betyder det ikke at man skal køre den hastighed


  • #21   9. feb 2016 Hun har jo ret!!!

    Når vi går i Super Brugsen respekterer vi alle nærmest at kassedamen kan bære et skilt"Ny i Job". Hvorfor kan vi ikke opføre os tilsvarende i trafikken- mig bekendt er ingen med sans for godt tid blevet derude endnu!!


  • #22   9. feb 2016 RM
    Ifølge loven. Nej men i traffiken er man en kæmpe klaphat hvis man tuller langsommere en tilladte hastighed.
    Nå jeg gør der forgår det i lastvognstempo med fartpilot på motorvejen. Selv da der var meget sne kunne min 13år gamle spand fint køre fartgrænsen men måtte nøjes med at køre 40 på en 90km strækning der var ryddet og saltet.

    Så vil jeg skide på om man. De fjolser der er så nervøse skal nok købe et rejsekort og fralægge sig ansvaret til folk der formå at betjene et køre tøj.

    Bilerne bliver nyere og mere sikre. En ny 508 kan udbremse min 406 til hver en tid og fartgrænserne har ikke ændret sig ( ud over vi har fået 130zoner) siden 1992 og tilbage I 1974 til 1979 måtte man køre 90 på landeveje og 60 i byerne og kom ikke at sig der ikke er sket en del siden da mht bremselængde og sikkerhed.


  • #23   9. feb 2016 Knud j
    tror grunden generelt er den, at vi har super travlt(føler vi selv) egoismen der tager over.
    har heldigvis aldrig følt mig stresset over en eller anden klaphat der presser. sidder for det meste og små griner over at man kan have så skide travlt at det bare skal gå hurtigt frem

    sø propel
    som du selv er inde på, det er den opfattelse andre har af en, ville nok også kun køre under fartgrænsen hvis der f.eks lå sne ekstremt tåget eller ufattelig meget regn.


  • #24   9. feb 2016 #18
    Ja de skal lære at køre bil. Min kørelærer kørte ude for de travle områder i starten så eleverne blev fortrolige med bilenog at køre på offentlig vej.

    Har holdt mange mange gange i et kryds som 3. Bil med en skole vogn forrest hvor jeg foran kørende kørte over for tvivlsomt gult og jeg måtte holde.
    Samme gælder med de nye "start stop biler"der først starter motoren nå der er grønt og bilen bag ved først starter nå forankørende er i bevægelse.
    Så et kryds der normalt kan køre 5-6 biler over for grønt bliver til et kryds der kan lukke 3 biler over.


  • #26   9. feb 2016 Sø-propel

    De 80 km/t er max hastighed. Så dem der kører 60 km/t gør intet forkert. Der skal være plads til alle.


  • #27   9. feb 2016 Nogle mennesker er bare egoistiske røvhuller og nævner ingen navne

  • #29   9. feb 2016 Husker min første tur på vejen med kørelærer..
    En lastbil holder meget meget tæt i et lyskryds, vejen hælder lidt og jeg er nervøs for at trille tilbage og ramme ham.. (Havde ikke 100% styr på koblingspunktet endnu jo) og er derfor lidt langsom til at komme i gang da lyset skifter..
    Det resulterer i han trykker hornet i bund! Sådan en lastbil lyder ret voldsomt og bliver forskrækket og først her går bilen ud for mig..
    Havde den idiot ikke dyttet var vi kommet hurtigere over, så skulle jeg jo ikke lige ha startet bilen igen først..

    Respekter skolevognene derude, det kan virkelig ikke være så svært!


    Som andre siger så er det mere de klaphatte med 70-80 km/t på motorvejen der pisser mig af og så træk dog forhelved til højre..
    Eller endnu værre, de tosser der ikke får tændt baglygterne når det er mørkt..
    Kunne nærmest smage mit hjerte da jeg for nogle måneder siden var ved at ramme op i røven af en sort bil uden baglygter midt om natten..


  • #31   9. feb 2016 Min første tur var ca 20-25 km ude på landevejen, hvor der stort set ingen biler var.
    Havde lige stukket kørelæreren 10.000,- så hun skulle i banken smiley

    Syntes ellers ikke der var nogle idioter bag mig da jeg tog kortet, og ser heller ikke rigtig nogle bøller bag skolevogne (når jeg en sjælden gang ser en).

    Men de er jo også tvunget til at radbrække nakken hvergang de skal dreje, så det er ikke så mærkeligt at det tager tid om at komme ud af et lyskryds.


  • #33   9. feb 2016 Præcis Daniel.

    Hvis man ikke tør køre mere end 80 på motorvejen, ligger i midtersporet og er klistret helt op i forruden, bør man vurdere om man bør have et kørekort - det er simpelthen for farligt. Som regel dem, som heller ikke orienterer sig og trækker lige ud foran dem som kører stærkt. Og så kan det gå galt..

    Da jeg tog kørekort lærte jeg at man til enhver tid skulle køre højest tilladte hastighed medmindre forholdene gjorde at det ikke var muligt/forsvarligt/sikkert.


  • #34   9. feb 2016 #26
    Ja det skal der den der ikke kan køre bil og køre efter Max. hastigheden har bus og tog som alternativ.
    Jeg må gerne svine dig til. Men det ikke rart for nogle jeg gør det.
    Folk skal af sted og ikke bare ligge og Tulle med langt under tilladte hastighed og slet ikke på 1sporede veje


  • #35   9. feb 2016 Puha hun skulle ikke gå mange gange rundt om min bil.... Seng... Whatever..

    Nå men når det kommer til skolevogne så har jeg aldrig ALDRIG været provokerende overfor skolevogne. Det gavner hverken en selv eller eleven. Du kommer ikke hurtigere frem ved og have kort bremse afstand til sådan en. Du skal ikke dytte af en skolevogn når der bliver grønt kørelæreren skal nok fortælle når det er NU der skal køres. Dytter du stresser du bare eleven og så kan bilen gå i stå . Hvis eleven så ikke kommer frem og der bliver rødt. Så bliver det DIN SKYLD .

    Men jeg kan måske god være provokerende overfor billister der har haft kortet i flere år.
    Det sker hvis de bliver i overhalingsbanen for længe på motorvejen og ikke trækker ind ( Når der ER plads) .

    Eller hvis jeg køre det tiladte på landevejen og brian bagved ikke mener det er stærkt nok. og ligger helt oppe i røven på mig. Så kan det godt pisse mig af at han ikke gider og overhale så!!!.
    Så sænker jeg farten drastisk.

    Men jeg køre ikke så mange tusind km om året så det sker sjællendt.


  • #36   9. feb 2016 Det du kalder den tilladte hastighed er op til den maksimale hastighed. Altså optil 80 km/t
    Du må gerne vise mig i færdselsloven at man SKAL kører 80 km/t på landevejen med max 80 km/t.

    Svine mig til, på hvilket grundlag, Ketil..?


    Hvis folk kører 60-70 på landevejen, så kan der være en grund til det. Det skal vi andre accepterer.


  • #38   9. feb 2016 Daniel

    Vis mig hvor det står i færdselsloven, at man SKAL køre max hastigheden.

    Ja vi skal vise gensidig hensyntagen og udvise agtpågivenhen i trafikken, men intet forhindre folk at kører mindre end max hastigheden. Med mindre det er direkte chikanekørsel, Men det er 60 km/t ikke i en max 80 zone.


  • #39   9. feb 2016 Daniel R aka helldriver .
    Da ikke på landeveje?.


  • #41   9. feb 2016 Op i fart, hvad betyder det..?

    Læs, der står intet om at man skal holde den maksimale fart, men blot at man ikke må overstige hastigheden.

    Du må have det meget hårdt når du møder en med en trailer på landevejen, for han må maksimalt kører 70 km/t på landevejen.

    § 42. På andre veje end motorveje og motortrafikveje må køretøjers hastighed ikke overstige følgende grænser:

    1) i tættere bebygget område: 50 km i timen,

    2) uden for tættere bebygget område: 80 km i timen.

    Stk. 2. På motorveje må hastigheden ikke overstige 130 km i timen.

    Stk. 3. På motortrafikveje må hastigheden ikke overstige 80 km i timen.

    Stk. 4. For en vejstrækning kan der fastsættes en højere hastighedsgrænse end den generelle hastighedsgrænse, såfremt omstændighederne, herunder trafikafviklingen, tilsiger det, og afgørende færdselssikkerhedsmæssige hensyn ikke taler derimod. På motortrafikveje og motorveje må hastigheden dog ikke overstige henholdsvis 90 km i timen og 130 km i timen.

    Stk. 5. For en vejstrækning, hvor det ikke vil være forsvarligt eller ønskeligt at tillade kørsel med hastigheder svarende til den generelle hastighedsgrænse, kan der fastsættes en lavere grænse. I tættere bebygget område kan der på tilsvarende måde fastsættes en lavere hastighedsgrænse for et nærmere afgrænset område.


  • #42   9. feb 2016 Daniel R aka helldriver

    Vi har sgu mange veje på fyn hvor der er sving som der ikke er advarselstavle om at man skal sænke farten. Men man er pænt dum hvis man tager dem med 80km/t . For gør du det så ender du i grøften!.


  • #43   9. feb 2016 ad #32 Daniel R: Der ER plads til os alle. selv i år holder der ingen derude på de stille tider!!!!

  • #44   9. feb 2016 Problemet er at eleverne bliver sat i en bil på gaden uden at have tilstrækkelig træning på en bane.

    Basale ting, som igangsætning ned bremsning gearskifte osv. er ikke noget man skal lære imens man køre i tæt trafik, det skal eleverne have lært INDEN de kommer ud i trafikken sammen med en kørelære.

    Da jeg tog kørekort syntes jeg selv at vi ikke havde ret meget træning på "kravlegård" inden vi skulle ud på vejen.
    Og det kunne have hjulpet mange på holdet hvis de havde fået væsentligt mere kravlegårds tid, da de SLET ikke kunne betjene en bil da de så skulle ud i trafikken.

    Men selvfølgelig skal man give plads til køreskolovegenene og have tålmodighed med dem.


  • #46   9. feb 2016 Søbæk

    Selvfølgelig skal eleverne ud og lære at køre i trafikken.
    Men det jeg mener er at de skal IKKE sidde og kæmpe med basal betjening af bilen, når det de virkeligt skal lære, er hvordan man begår sig i trafikken.

    Eleverne får simpelthen ikke nok ud af undervisningen på vejen når de bruger 60% af deres koncentration på at sætte i gang og skifte gear osv.
    Det skal være mere rutineret inden de kommer på vejen


  • #49   9. feb 2016 jeg er fucking træt af lastvogne der overhaler selv om man kører 80-83 km/t bare fordi de kan køre 86 selvom turen i dag var rædsom -.- fik 500 af en kammerat for at trække hans gamle cv fra helsngør til tune 60-70 jm/t på motorvej og jeg var stolt af min pug??

  • #50   9. feb 2016 Jeg indrømmer blankt at jeg kører friskt til og vil fremad i trafikken. Men forsøger skam at "snige" mig forbi skolevogne med mere. Men husker udemærket da jeg tog trailerkort der, gav folk mig nu godt med plads til at lave 90 graders baglæns parkering osv.

  • #51   9. feb 2016 Ja - hun for sikkert mange nye elever efter den video smiley

    profilbillede
  • #53   9. feb 2016 Og så for man lov til at rykke sådan en Clio Sports Tur familiecontainer fra hinanden også smiley

    profilbillede
  • #54   9. feb 2016 Dyhring, hende på billedet er det hende der er kørelærer?. Bilen er jeg nu ikke imponeret over. Ham jeg tog MC kort ved havde Mazda 6'ere og et ordentligt skrummel af en Toyota Landcruiser til trailer kørekortet smiley

  • #55   9. feb 2016 Bare søg Regitze's køreskole på facebook. Der er andre videoer også smiley

  • #56   10. feb 2016 Hvor gammel er hun?. Hun ser sød ud smiley

  • #57   10. feb 2016 Troede ikke alder betød noget smiley smiley

    Hahahahaha smiley


  • #58   10. feb 2016 Haha måske. det vil være lidt mærkeligt hvis hun er i 40ere mens jeg kun er 29 smiley

  • #59   10. feb 2016 Undskyld men hvad er der galt i det? Jeg er 59 men har intet imod kvinder i 20-erne

  • #60   10. feb 2016 Det er noget pjat! smiley Jeg bliver 22 til Marts and wouldn't mind, hahahaha smiley

  • #61   10. feb 2016 Hun har også været ansat på dansebar vidst smiley

    profilbillede
  • #62   10. feb 2016 dyhring
    har du luret hende på Facebook?


  • #63   10. feb 2016 Nej da smiley
    - sådan noget kunne man jo ikke finde på når den kommer op når man søger på hendes køreskole smiley :P smiley


  • #64   10. feb 2016 hehe hun er en meget køn kvinde, så er da forståeligt ?

  • #65   10. feb 2016 Tror ikke jeg har set andre dansebarskørelæreinde se sådan ud før smiley

    profilbillede
  • #66   10. feb 2016 haha det begynder at ligne stalking det her smiley

  • #67   10. feb 2016

    profilbillede
  • #68   10. feb 2016 Hahahaha, det er da no'et pjat smiley

  • #69   10. feb 2016 dyhring
    du må forsøge at score hende ?


  • #70   10. feb 2016 Jeg er sku' allerede afsat - jeg venter kun på Christian F. sætter jagten ind på hende smiley :P smiley

    Han er jo også deroppe fra, og klager over han er single smiley :D smiley


    profilbillede
  • #71   10. feb 2016 hvis det er hans type, så er det da en god mulighed

  • #72   10. feb 2016 Hun prøver sgu da bare at få noget opmærksomhed og lidt gratis reklame - intet andet. (Og det lykkedes satme da også)

    Jeg har været kørelærer i 17 år og møder de mange utålmodige bilister, hun snakker om højest én gang om året. Og den sølle ene gang ser eleven dem ikke engang, for de kigger sgu aldrig i spejlene af sin egen gode vilje. Synes faktisk, at folk kører overraskende pænt. De elever kunne en gang imellem bruge lidt hornet bagfra, så de fatter, at de kører i deres egen verden.


  • #73   10. feb 2016 biturbo
    det er vel forskel på hvor i landet man kører ikk? Men ja hun får da reklame ud af det, som selvstændig er det jo kun godt og sælge sin vare/sit foretagende så godt man kan.


  • #74   10. feb 2016 Biturbo, jeg siger, at du skal lave en modvideo til hende dansebarskørelæren smiley

    Jeg skal nok dele den smiley

    Vil så sige, jeg starter på lastbilkørekort på mandag, så jeg håber da jeg møder nogle af de "satans bilister" hun snakker om smiley Kunne jo være jeg byttede rundt på gearene så det var bak istedet for frem smiley


  • #75   10. feb 2016 R M
    Jeg kører rundt i Kbh, så der skulle være rigeligt med narrøve i trafikken, skulle man tro...

    Problemet for sådan en blondine, at hun er nødt til at vælge veje, som PASSER til elevens niveau. Og det lyder helt sikkert, som om hun ikke kan finde ud af. Man er, som kørelærer, nødt til at gennemtænke sin rute, så man f.eks. ikke ligger og tøffer på to-sporede veje med en førstegangs-elev, hvor ingen kan overhale én. Bare fordi hun er kørelærer, behøver ikke hele verden tilpasse sig til hende - det er ikke forbudt at tænke på andre...


  • #76   10. feb 2016 biturbo
    man skal da lære det uanset hvad når man er bilist. og er tilladt og lave fejl som kørelærer. Dem har du vel lavet


  • #77   10. feb 2016 Det eneste tidspunkt, jeg tydeligt kan huske, at der er blevet dyttet af os, var lige før jul. Der bliver grønt, eleven filer lidt kobling og faktisk kører med det samme, så bliver der dyttet. Jeg kigger i spejlet og tænker "WTF?!"... Så kan jeg se en fukin bedstemor på 70, som sidder der og ser utilfreds ud... Så blev der sgu tid til en facepalm. Hun så garanteret slet ikke, at det var en skolevogn, hun holdte bagved...:)

  • #78   10. feb 2016 R M
    Hvilke fejl mener du?


  • #79   10. feb 2016 biturbo
    de fejl du nævnte ift hende den blonde kørelærer


  • #80   10. feb 2016 Jeg lavede et hav af fejl i starten... Men jeg optog sgu da ikke en latterlig tude-video og lagde det på nettet hvergang?

  • #81   10. feb 2016 biturbo
    det er jo en god grund til hun gjorde det.


  • #82   10. feb 2016 R M

    Ja, præcis! REKLAME. Det er en meget god grund. Plus, så tror jeg, at hun får en stiv klit, hvergang hun kigger på sig selv i spejlet...


  • #83   10. feb 2016 hmm ret plat kommentar du kommer med.

  • #84   10. feb 2016 R M

    Hvad er det, du ikke fatter?! Det problem, hun forsøger at tegne, EKSISTERER IKKE! Og det siger jeg til dig, som KØRELÆRER med 17 års erfaring!

    Blondinen er opmærksomhedskrævende og kommer til at tjene gode penge efter denne video. Så helt dum er hun ikke...


  • #85   10. feb 2016 Biturbo, der hvor jeg tog bilkørekort til at starte med kørte eleverne hinanden hjem som en del af køretimerne. Jeg røg på landevej med 80 Km/t på min første køretime og det var jeg slet ikke forberedt på så folk lå rask væk og overhalede venstre om i alt alt for høj fart.

  • #86   10. feb 2016 #60
    Så er vi sgu 2 smiley


  • #87   10. feb 2016 Danger

    Haha, lyder som en oplevelse, du sent glemmer smiley


  • #88   10. feb 2016 Der er væsentlig forskel på at tage kortet i København og Nakskov. Jeg tog mit i København og oplevede mange SF de bilister, som nævnes.

  • #89   10. feb 2016 Philip

    Eleverne kan ikke gøre for det. Det er kørelærernes opgave at sørge for, at skolevognen ikke generer trafikken unødigt. Man skal vælge veje med omhu. Man tager f.eks. ikke en helt ny elev ud at køre mellem kl.15 og 18. Man kører ikke på Vesterbrogade på første køretime. Man lader ikke eleverne køre 30, hvor de forsvarligt må køre 50. Hvis man kan se, at de er for længe om at forlade krydset under venstresving og kan allerede se, at tværkørende får grønt om lidt, så beder man eleven om at slippe pedaler og kører bilen selv ud af krydset for at spare nerver både for eleven og andre bilister. Hvis man kan se, at de andre bilister kommer i problemer, hvis eleven går i stå, så hjælper man da lidt med koblingen. Kan man se, at eleven prøver at starte bilen i 3.gear og der ingen andre bagved, så får de lov til at gå i stå. Er der biler bagved, så minder man eleven om at huske gearstangen... Osv osv...

    Jeg siger ikke, at der ikke findes røvhuller i trafikken. Men hvis man tænker sig om som kørelærer, får man meget sjældent problemer med dem.

    Bare læs hvad Danger Dane skrev... Det er jo vanvittigt at lade elever at lege taxachauffører for hinanden. Det er KUN for at spare kørelæreren tid og penge, at han udsætter dem for det. Ruten, eleven kører, skal tilrettelægges efter vedkommendes niveau og ikke efter, hvor den anden elev bor...


  • #90   10. feb 2016 438: Det gør jeg skam heller ikke. Mine nerver sad også udenpå tøjet da jeg kom hjem. Men det har så bare betydet idag at jeg ikke tøver når at jeg skal ud fra en sidevej eller deslige. Det er bare ud og så klampen i kælderen for at komme op i fart sådan at jeg ikke sløver andre ned :P. Så lidt godt er der da kommet af det.

  • #93   10. feb 2016 Knud J
    Haha men det er jo også den anden vej. Og kuvøseguf for dig smiley .
    Jeg synes bare billedet snyder. Hun kunne måske godt være starten af 40`erne.
    og så ville jeg have det lidt mærkeligt med og have en kæreste der var 10år ældre end mig smiley .


  • #94   10. feb 2016 Hvorfor har folk så travlt? Folk på landevej som kører 85km/t bliver ofte overhalet af folk som drøner afsted med 130, når man så når en by eller er lyskryds så holder man lige bag dem. Dumt.

    Det er jo også minimalt hvad man vinder ved at kører hurtigere end 80 så skal det være lange distancer før det kan svare sig...


  • #96   10. feb 2016 Klart jeg lægger selv nogle gange med 100, men det er den som ligger med 100 og møder en som kører 80-85 og så vælger at ligge helt i røven af personen indtil det er muligt at overhale smiley

  • #97   10. feb 2016 Dibs....jeg elsker dig Regitze....

  • #99   10. feb 2016 Hvis der er en betjent der læser med, har jeg følgende at sige:

    Jeg er ved at føre en samtale i min telefon, mens jeg poster det her indlæg fra den og kører over for rødt, med 160km/t....


  • #100   10. feb 2016 Whaaaaat?.
    Hvis hun hedder Regitze så må hun da være i 60erne?.


  • #101   10. feb 2016 Jeg er ligeglad med om hun så er i 60erne...se hende lige engang! smiley

    Skrevet fra min iphone 6 med tapatalk, mens jeg kører på motorvejen...ta nu det kort!!!


  • #103   10. feb 2016 Jeg er lige kørt forbi en fotofælde, med 120...siddende i passagerer siden, med en pind på speederen, og en "pind" i kæften...stik den! smiley

    Jeg fik hende...wuhuu!


  • #105   10. feb 2016 Seriøst gamle mennesker har de mest mærkelige navne.
    For et par dage siden mødte jeg en der kaldte sig Jesus.....


    Det viste sig så at det VAR Jesus!... WTF???.


  • #106   10. feb 2016 Der er intet galt med at dyrke en ældre kvinde.Hvis hun tror det er sidste gangm hver gang, så er det nok godt hver gang!!!

  • #107   11. feb 2016 Hun har en spændende instragram smiley

    Hun er fra 91' drenge, det er utroligt hvad man kan finde på en "åben" facebook smiley

    - Stalking slut smiley


  • #108   11. feb 2016 Så er hun omkring 24-25 det jo perfekt smiley .

  • #109   11. feb 2016 Er så ret sikker på hun er optaget også smiley

  • #110   11. feb 2016 Det forstår jeg godt.

  • #111   11. feb 2016 Hvis hun er 24/25 så er hun næsten KUN lige blevet færdig som kørerlærer eller dog. For som kørelærer idag SKAL man have lastbilskørekort mener jeg det er, og det kan hun jo ikke få før at hun er 22 eller er det 24?. Og før hun har det kan hun ikke blive kørelæreraspirant.

  • #112   11. feb 2016 Du kan tage den korte version lastbilkørekort når man er over 21. Begynder selv på mandag på C kørekort, og derefter CE og kran. smiley

    Du kan tage lastbilkørekort når man er myndig til bil, dvs. 18år. Men så er det på et forlænget kørekort? smiley


  • #113   11. feb 2016 Dyhring, men så mente jeg faktisk ikke at hun måtte bruge det til køreskole. Den der regel med de 21 er jo kun hvis at det skal bruges i forsvaret eller deslige.

  • #114   11. feb 2016 Ja, det ved jeg ikke. Da jeg gik på landbrugsskole for et par år siden, der var mange der tog C & CE på aftentimerne, mener kravet bare var 18år? smiley

    Kan godt være jeg husker forkert, men meget ældre har vi ihvertfald ikke været på 2HF. 19-20 maks smiley


  • #115   12. feb 2016 Dyhring:

    Kategori C1 (lille lastbil)
    Kategori C1/E (lille lastbil med stort påhængskøretøj) 18 år

    Kategori C (stor lastbil)
    Kategori C/E (stor lastbil med stort påhængskøretøj)
    21 år
    (18 år hvis det er som led i kvalifikationsuddannelsen, eller du er i forsvaret, hjemmeværnet eller det statslige redningsberedskab, eller du er mekaniker eller lign. eller under uddannelse hertil)

    Men ingen af dem ville jeg jo mere en kørelærer i princippet kunne bruge. Hun kunne nok godt tage kortet, men bare ikke bruge det før hendes fyldte 24 år...


  • #116   12. feb 2016 Ja altså, mine kammerater på de 18-19 tog nu C og CE på landbrugsskolen ved siden af smiley

    Hvordan de så har kringlet den ved jeg ikke. Men jeg begynder på C & CE på mandag smiley


  • #118   12. feb 2016 Måske smiley

  • #121   12. feb 2016 Bare for lige at slå fast, at det er MIG der skal have taget kortet...









    ( .re tedellib åp nednam mevh ekki rena geJ :nevør i tdno råf negon røF)


    profilbillede
  • #125   13. feb 2016 Det her er mig....havde bare glemt et øjeblik hvad køn jeg var

    http://cdn.lolblog.com/posts/2015/01/17969/76432ad377113935ebd0c11fd243fb65_730.jpg

    (advarsel, der er en der bløder lidt)


  • #130   14. feb 2016 Hun er åbenbart også single :):)

    Gad vide om hvem der er en bedre billist nogen sinde vil blive afgjort i det forhold?


    profilbillede
  • #131   14. feb 2016 Så kan Christian godt komme igaaaaang! smiley

  • #132   15. feb 2016 Haha.
    Til min første køre time hos Regitze... lugter den her klud af kloroform?.


  • #134   15. feb 2016 I kan få Regitze for jer selv :P. Har fat i noget yngre og bedre smiley

  • #137   15. feb 2016 Utroligt nok hun er single smiley :P

    Jeg syntes du skal give det et go- Christian, nu er jeg jo optaget smiley


  • #139   15. feb 2016 Morten D, er fint tilfreds med gufferen alene. Har ikke brug for generhvervelsen

Kommentér på:
Brokrøv beklager sig over Danske billister.

Annonce