{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.914 visninger | Oprettet:

mahe
mahe
Tilmeldt:
9. feb 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Subaru Libero reparation og erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er blevet lidt lun på at importere en Subaru Libero fra Tyskland. De fås til en rimelig pris og burde være til at betale i afgift. Dog står man så med en bil, som aldrig har været solgt i Danmark. Er der nogle der har erfaringer med reparation og drift af sådan en bil? Er det til at få lavet ting til rimelige penge, eller bliver det noget rod?

Andre erfaringer kommentarer er meget velkomne!

Mvh
mahe


Kommentarer på:  Subaru Libero reparation og erfaringer
  • #1   9. feb 2016 Der køre en del rundt i DK, så det er nok ikke umuligt.

    Og jo, den blev solgt i Danmark, bare ikke officielt...


  • #3   9. feb 2016 Hvad der får en til at overveje at købe en så grim skabning? smiley
    Er de udelukkende det praktiske aspekt?


  • #4   9. feb 2016 de er ret sjove at køre i.. prøvede den gamle model.. den gik fint over stok og sten.. smiley og så er der jo ret god plads i sådan en selvom den er lille

  • mahe
    mahe Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   9. feb 2016 Tak for svar - det lyder ikke som om, at det er en helt tosset ide. Selvom den ikke er for køn i traditionel forstand. smiley Tror jeg har set på den for meget, så jeg synes efterhånden den ser helt fin ud. Og derudover tænker jeg den er praktisk. Rimelig god plads (og 6 sæder) i en lille pakke. Er til at parkere i byen. Forestiller mig nogle hyggelige campingture, evt lidt off-road med 4-hjulstrækket. smiley

    Men det ville da være interessant at høre om I har nogle gode alternativer, som giver samme muligheder?

    mahe


  • #6   9. feb 2016 Nu ved jeg godt at Subaru er kendt for deres gode 4 hjulstræk, men måske du lige skulle undersøge hvordan offroad egenskaberne egentlig er på den før du får alt for store drømme på det område.. just saying smiley

    Edit: skal lige sige, jeg aner det ikke selv. Det var blot en opfordring.


  • #7   9. feb 2016 dwn jeg prøvede havde 4x4 og klarede en pløjet mark ganske fint smiley

  • #8   9. feb 2016 Alternativ ville være mitsubishi space gear 4x4, men det er som at finde en nål i en høstak.

  • #9   9. feb 2016 frisk indput til 4x4-verdenen. flere af lignende modeller, har da deltaget i Løkken Beach Tour etc.. køb den, og se hvordan det går..

  • mahe
    mahe Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   9. feb 2016 Ja, 4x4 er nok mere til lidt småt. Men der er nogle (russiske? smiley ) videoer på youtube med folk der kører rundt i en Libero på stejle bakker og lidt af hvert. Det ser sgu ret sjovt ud.

    Anyways, sjovt at høre lidt erfaringer, andre med nogle historier?

    Og så er det bare hele import-cirkuset jeg skal gennemskue. smiley


  • #12   10. feb 2016 Puha ligner noget der vil vælte ed kun 5 meter i sekundet.

Kommentér på:
Subaru Libero reparation og erfaringer

Annonce