{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BREMSER mercedes vito 112cdi 2001.
  • #1   10. feb 2016 Du har nok noget der ikke kører frit.

  • #2   10. feb 2016 Tænker du klodser og skiver mod hinanden eller?

  • #3   10. feb 2016 Det er et evigt problem med calibrene på vitoerne.. både min og min chefs har fået skiftet flere gange... Også derfor at de er usædvanligt billige at få byttet hos mekonomen

  • #4   10. feb 2016 Er det der problemet ligger?

    Kom faktisks os lidt tid efter der blev skiftet skiver og klodser?


  • #5   10. feb 2016 ja det kan sagtens være de hænger.. slip rattet mens du køre og se hvilken side den hiver til hvis den gør det. smiley

  • #6   10. feb 2016 Hvad vis den bare køre lige ud som den skal:-)?

  • #7   10. feb 2016 Lyder da i mine ører mere som om der ikke er luftet ordenligt ud

  • #8   10. feb 2016 det kan sagtens være luft i bremsesystemet.. Og hvis den køre lige ud som den skal hænger den ene kaliber i hvertfald ikke

  • #9   10. feb 2016 Den skulle være luftet ordenligt ud, men kan da prøve engang til self:)

  • #10   10. feb 2016
    Anders N
    Hvis han ikke har haft åbnet for systemet, så er det jo ikke udluftning.

    Han skriver jo netop at han har skiftet skiver og klodser.

    John H

    Går stærkt ud fra at du har presset stempler tilbage i kaliberne da du monterede nye klodser, og der har du også kunne mærke om de var lige nemme at presse tilbage. (hvis de ikke var det, så har du et problem der.)
    Hvis man har kørt sine klodser og skiver alt for langt ned, så har stemplerne også været meget langt ude, og tit er dette ikke godt for hverken manchet eller stempel, da der "kan" komme skidt ind bag manchetten.

    Derudover skal du sikre dig at dine ny klodser sider frit og ikke har været svære at få sat på plads efter skift til nye.
    Dine glidere skal jo også køre frit frem og tilbage, og de skal gerne helt ud, og renses og smøres op, inden du samler det igen.

    derfor skrev jeg at det skal køre frit. smiley

    Du kan også have en utæthed i dit bremsesystem, eksempelvis dine kalibere, eller bremserør, slanger osv.

    Det behøver ikke at have noget med dit bremseskift at gøre, ud over at en kaliber kan være blevet utæt. (det behøver ikke at være meget)

    Hvis du skal tjekke for utætheder, er det en god ide at tjekke din bremsevæskebeholder for om den taber bremsevæske.
    Tjek bremserør og slanger efter.
    Hvis der er en utræthed ved kaliberne osv. så kan du ofte se om der er bremsevæske eller fugtigt på indersiden af dine fælge foreksempel..

    Men et sted skal du jo starte med at fejlsøge... smiley


  • #11   10. feb 2016 Vil prøve og tjekke det hele engang som du skriver:-). Ved faktisk at bremserne blev kørt til de var helt færdig(jern mod jern) fra tideligere ejer osse ham der har sat nye bremser på. Men den bremser perfekt er 2-3 pump hver gang. Synes ikke at den bruger noget bremse væske så tror ikke det en utæthed?

  • #12   10. feb 2016 Flere af vito"erne skal udluftes med tester fordi at abs enheden skal køre samtidig med der udluftes


  • #13   10. feb 2016 Det har vi alligevel aldrig brugt.. hvad er det for noget forfinet noget?

  • #14   12. feb 2016 Hej tænkte på om det evt var en mulighed at det kan være bremse regulatoren?
    Eller bremse forstærkeren?

    For tjekket de andre ting som i har skrevet i løbet af ugen:)


Kommentér på:
BREMSER mercedes vito 112cdi 2001.

Annonce