{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Dashcam til bil. Hvilket? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg overvejer at få et Dashcam i bilen.
Jeg har ledt lidt rundt, men ved ikk hviket jeg skal vælge.
Har i nogle erfaringer med et godt?
Og ved i om der findes et der kan optage hvis bilen er slukket.
Altså med en bevægelses sensor?
Har efterhånden prøvet et par gange, at få lavet hærværk på bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dashcam til bil. Hvilket?
  • #2   13. feb 2016 Kan det også optage hvis bilen står stille? Og man ikk er i den

  • #3   13. feb 2016 http://www.dashcam-shop.dk/dashcam/dashcam-blackvue-dr650gw-1ch-16gb.html
    har sådan et i min arbejdsbil og er fuldt ud tilfreds med det.
    man kan også få en udgave med 2 kameraer i hvor det ene vender fremad og det andet ud af bagruden.
    MEN gå efter den udgave der hedder DR650GW da det er den nyeste.

    fordele ved den er at der er wifi indbygget så man kan se direkte på sin telefon eller anden wifi device.

    der er indbygget GPS så farten kan ses på skærmen.

    den optager også lyd - så kan man rigtigt høre sig selv skælde tosserne ud i trafikken smiley

    den kan optage når man holder stille / har parkeret bilen.
    den har bevægelsessencor så den ikke bare knalder der ud af med pladsen på kortet smiley

    MEN tjek priserne ud de forskellige steder på nettet, for den svinger en del i pris - og det samme med hukommelseskortet, det fås meget billigere ved at suse lidt rundt efter det på nettet (skal være et micro SD-kort Class 10 op til 64 GB)


  • #4   13. feb 2016 Enig med Kim. Gå efter et Blackvue. smiley

  • #5   13. feb 2016 Det bliver sådan en jeg vil kigge efter så. Ser også fin ud smiley

  • #6   13. feb 2016 men HUSK at tjekke prisen rundt omkring, for der er ret stor forskel på hvad priser de tager.
    jeg fandt f.eks. et 2-kameras sæt for omkring 2.200 kr men kunne ikke bruge nr. 2 kamera da jeg ikke har bagrude i bilen og så gad jeg ikke vente den uge de var om at levere smiley


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #8   13. feb 2016 Papago skulle være rigtig fint, og kender et par stykker som bruger dem, inkl en enkelt eller 2 af de større youtube vloggere smiley

  • #9   13. feb 2016 Som Kim siger. BlackVue DR650GW. Jeg har sådan et - godt nok modellen DR650GW2CH. Altså en 2 Channel. Det vil sige det både er foran og bagved der er kamera. Fungerer SUPER. Man kan nemt og hurtigt hente sine film ned på telefonen og derfor behøver man ikke hive SD-kortet ud når man skal gemme filmene. Det er det bedste på markedet. Kan kun anbefale det! smiley

    Gav 900 for mit på DBA. Det var HELT nyt - super handel smiley


Kommentér på:
Dashcam til bil. Hvilket?

Annonce