{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

audi trailer projekt {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Hvad er reglerne inden for at lave en bil om Til en fx campingvogn eller trailer da jeg går med en idé om en audi trailer til mig bil. Men ved ikke hvad regler er inden for den område og kan heller ikke rigtig finde nået om det på nettet...

Så i må meget gerne give feedback vis i ved nået om det????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  audi trailer projekt
  • #1   14. feb 2016 ved at reglerne er noget i stil med at hvis du bruger en godkendt trailer bund som ikke er skåret i må du vist bygge stort set hvad du vil oven på den skal bare ikke veje mere end fx. 500kg hvis du bruger bunden fra en 500kg trailer men den bliver jo tung så du kommer ikke til at må læsse noget i den...

  • #2   14. feb 2016 De fleste vil nok få problemmer med for højt kugletryk, da du har akslen så lang tilbage.. Med mindre at du skævlæsser så du har alt det tunge bag i den og det lette foran, så du få det rigtig tryk.. Men om den så bliver dum at køre med, når den er læsset op på den måde..

  • #3   14. feb 2016 Jeg ved at hvis du laver sådan et projekt skal dørene være malet samme farve, og ikke ligesom på den på billedet smiley
    Ellers ligner det det fedt projekt. Glæder mig til at se det


Kommentér på:
audi trailer projekt

Annonce