{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejhjælp hvem er bedst/billigt
  • #1   8. mar 2016 køb en ordenlig bil, så skal du ikke tænke så meget på lorte bryder ned smiley


  • Laws J
    Laws J Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 48
    #2   8. mar 2016 Har skam hvad jeg vil mene en ordentlig bil, men man ved jo aldrig hvornår uheldet er ude

  • #3   8. mar 2016 Har du spurgt dit forsikringsselskab?

  • Laws J
    Laws J Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 48
    #6   8. mar 2016 Forsikringen yder ikke vejhjælp desværre. Og når man er en familie der kører på tur så giver man gerne lidt format sikre at turen går godt også selvom man har en Ok bil. Men det ved du jo ikk når du kører Van, kom tilbage når du får råd til en rigtig bil

  • #8   8. mar 2016 Har vejhjælp igennem FDM jeg er godt tilfreds smiley

  • #10   8. mar 2016 Jeg har Falck, og har egentlig været tilfreds med dem. Sidste gang gik der dog 1,5 time fra jeg ringede til de kom, selvom jeg betaler ekstra for max. 45 minutters ventetid. Deres svar var bare, at de havde travlt, så det kunne de ikke nå.

    Jeg tror det koster ca. 1000 kr. pr. bil hos dem.


  • #12   8. mar 2016 Har igennem FDM som medlem
    Koster 100kr pr bugsering

    Skal lige undersøge om ALKA har vejhjælp da jeg lige er skiftet.


  • #13   8. mar 2016 Har da efterhånden prøvet både Viking SOS dah og Falck og har aldrig haft noget at udsætte på dem. Men har til gengæld alle dage været via forsikring ved ikke om det har noget at sige

  • #14   8. mar 2016 Du får en del mere for pengene ved Falck, end hos de andre. Ved at hos Viking kan du risikere at skulle ud på omveje for at ham der bugserer din bil kan lave starthjælp eller f.eks. fritrækninger.

    Falck kører desuden med deres vejservice koncept, hvor du får kan få skiftet pærer, lappet dæk på stedet og tanktømning hvis man har været så uheldig.


  • B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

    Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 106
    #15   8. mar 2016 #12

    Alka tilbyder det også. Jeg har det slev, men har ikke benyttet det endnu.


  • #16   8. mar 2016 Støt Falck !!
    Uanset om i andre kan lide det eller jeg.

    SOS DAH, kører på lokumsaftaler, der er ingen overenskomst i firmaet, rigtig mange af deres biler kører med overlæs når en bil kommer på ladet, da de ofte kører rundt i 3500 kg total.


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #17   8. mar 2016 alka har Falck, har altid fået min hentet og bragt til hvor jeg vil have den, når behovet var der... selv over 50km.
    tror prisen var 500kr om året, da jeg stiftede, men fik det gratis som via reduktion i anden kasko.
    De har nu altid været der inden for ca. 1 time, det er hvist noget med man får gratis års abbonoment, når der går mere end 1 time før de er fremme (med force majure på vintermorgener;-))


Kommentér på:
Vejhjælp hvem er bedst/billigt

Annonce