{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.036 visninger | Oprettet:

Martin c
Martin c
Tilmeldt:
3. jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Renault Clio Sport tourer {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at anskaffe ny bil og er tæt på at skrive under på en Renault Clio Sport Tourer 1,5 dCI med 75 heste.
Er det en god bil ifh. prisen og er der noget jeg burde overveje inden jeg sætter min underskrift.
Jeg er newbie med biler og har kun haft en minibil fra 2004, så det er ikke det store sammenligningsgrundlag smiley
Alle input er velkomne smiley PFH tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Clio Sport tourer
  • #1   18. apr 2016 Nu kender jeg ikke til Diesel udgaven, men jeg kører selv rundt i en 0.9 tce. og det er klart den bedste bil jeg har haft.

    Nogen brokker sig over vindstøj, men det har jeg ikke oplevet endnu.

    Jeg har kørt 90.000km og det eneste jeg har skiftet ud over service er klodser og skiver foran, og v-rem


  • Kenneth N
    Kenneth N Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 85
    #2   18. apr 2016 Vi fik en ny magen til 1 februar, og bruger den som bil nummer 2, har gået små 3600 km idag og den kører vanvittig godt, de historier om støj der ses på nettet kan vi overhovedet ikke snakke med om, det eneste men lige pt vi har er brændstof økonomien, den går ca 20 km/ltr i snit, men igen er den jo overhovedet ikke kørt til, og indrømmet, vi kører også en del korte ture, 0 - 15 km.
    Men alt i alt er vi ovenud tilfredse.


  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #3   18. apr 2016 Jeg har også en lille renault med 0.9 motoren.
    Rigtig fin bil til prisen! Eneste der kommer tæt på, det er seat leon mener jeg, at jeg også kiggede på.

    Med diesel motoren kan jeg kun sige at den kører rigtig fint, prøvekørte sådan en, og den var en rigtig fin motor, men pga min korte afstand til jobbet, så endte det med en benziner i stedet.


  • Martin c
    Martin c Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #4   18. apr 2016 Tak. Det lyder som en bil man tør prøve ?

Kommentér på:
Renault Clio Sport tourer

Annonce