{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

Kevin skal ikke køre første træning {{forumTopicSubject}}

Hold nu kæft hvor er Formel 1 bare en farce...

It's all about the money, og sporten er efterhånden blevet så kedelig at selv jeg som ivrig motorsports entusiasts knap kan holdes fanget af løbene.

og nu hvor Kevin ser ud til at blive skubbet ud af et sæde IGEN, til trods for at han ER den bedre køre, men han har bare ikke penge nok i baglandet.
Det er simpelthen lige så meget til grin som resten af sporten efterhånden

http://www.bt.dk/formel-1/bts-formel-1-ekspert-peter-nygaard-derfor-er-magnussen-blevet-skiftet-ud


Som Alain Prost siger:
Formel 1 er for midaldrende – Formel E for de unge

http://motorsiden.dk/Motorsport%202016/2016%20Paris%20ePrix%20-%20Formel%20E%20for%20de%20unge.htm


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kevin skal ikke køre første træning
  • #1   27. apr 2016 I går sage John Nielsen at det var normalt og det gik på tur så næste gang er det Palmer der må kikke på 7-9-13 smiley

  • #3   27. apr 2016 Men er det fordi at de ikke har lavet point endnu at de bare kan skifte kørere ud midt i en season?

  • #4   27. apr 2016 Rasmus

    Det er muligt at det kun er et "lån" men der er jo nok en tanke bag, da det tager vigtig trænings tid fra Kevin


  • #5   27. apr 2016 Det er bare en test køre der køre som Kevin også var før i tiden

  • #6   27. apr 2016 Det kunne antyde, at Palmer har en vandtæt kontrakt, der siger, at han skal køre alle træninger og alle løb. Der har Kevin ikke været i en forhandlindssituation til at kræve det, for han kom ind på teamet i allesidste øjeblik,« siger Peter Nygaard.

    Så Palmer er jo sikret, så Kevin render rundt med en skydeskive på ryggen.

    Men man kan da håbe at han klare det til UG så der ingen tvivl er om hans evner


  • #7   27. apr 2016 Men jeg kan kun anbefale Formel E
    Der er fuld knald på, og spænding fra start til slut smiley

    og langt fra det bureaukratiske helvede som Formel 1 er blevet



    profilbillede
  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #8   27. apr 2016 Formel 1 har vaeret alt for kedelig i mange aar.Tror det er 10 aar siden jeg har set et helt loeb.
    Og som du selv siger,det er ikke en sport mere,det er ogsaa mange aar siden det var det.Det er en forretning...


  • #9   27. apr 2016 Du overdriver jo helt vildt i din opfattelse - eneste du har ret i er at Formel 1 handler om penge, men det er jo meget gammelt nyt.

    Kevin skal undvære bilen i en træning - det er sket utallige gange de sidste år på flere teams, Ferrari og Mercedes måske undtaget.

    Med det sagt så har Kevin og Palmer ikke vist noget endnu der beretter dem til at tro deres sæde er sikret. Renault har heller ikke gjort deres betingelser lettere med den bil. Alt det med at det er en gammel Lotus osv - jovist, men Grosjean hev flere flotte løb ud af ærmet i det chassis sidste år - selv da Lotus forlængst havde sat en stopper for at udvikle bilen grundet økonomi.

    Kevin virker som en dygtig kører, der mangler det sidste der skal til for at træde ind som en mand der kan køre utallige sæsoner som Kimi, Button, Hamilton osv.. Jeg er sikker på at han inden længe er færdig i F1, og kommer til at gøre det fornuftigt som hans far i andre klasser.


  • #10   27. apr 2016 Og Formel E er fint, jeg gider det bare ikke rigtig. Gider ikke se på hvor mange % Batteri der er tilbage og hvornår de får ekstra boost osv.. Det er jeg dog for gammeldags til.



  • #11   27. apr 2016 Det er ikke usædvanligt.. Williams bl.a. har anvendt en reservekører/testkører rigtig mange gange i sidste sæson, det har andre hold for så vidt også..

    Nu om dage så er test meget begrænset i F1, de kan jo ikke teste på egne baner som før i tiden, så hvis testkørerne ikke får mulighed for at teste, så er de jo ikke testkørere...


  • #12   27. apr 2016 Mirza A

    Makes sense, havde ikke lige tænkt over det på den måde


  • #13   27. apr 2016 syntes at have hørt/set et interwiew med Kevin hvor han snakkede om at han som fast køre havde "mindre" tid i bilen og mindre travlt i hverdagen ? end han havde som reserve / test køre

    nu mødte han nærmest bare op til løbene


  • #14   27. apr 2016 Men det er da træls for Kevin at han ikke får alle sine test netop fordi han er så ny i F1, og den bane har han ikke ret meget erfaring med, den er jo ikke ret gammel...

    Når det er sagt så kan tests være kedelige, især hvis det er en bane man kender godt og man måske skal køre med fuld tank og skåne dæk osv...


  • #15   27. apr 2016 Det lyder bare underligt, at man ikke giver ham så meget tid i bilen som muligt, netop for at give ham det sidste rutine som han har brug for smiley

  • #16   27. apr 2016 Men apropos Kevin, han er en fantastisk god kører.. han var ligeså hurtig som Button igennem alle kvalifikationer det år hvor de kørte side om side, altså en verdens mester som har kørt f1 i 15 år ??

    I løbene der kørte button dog mere stabilt, men button har altid være kendt for at være stabil, så det siger ikke så meget..

    Jeg tror dog ikke at Kevin er ligeså dygtig som fx Max Verstappen, han bliver 100% verdensmester en dag, men kevin kan meget let blande sig i toppen


  • #17   27. apr 2016 Jeg tror sq at Verstappens temperament og barnlighed løber af med ham, og det kan koste ham, og det har det allerede

  • #18   27. apr 2016 Jeg glemmer heller aldrig denne dummert han lavede XD

    (ca. 1min inde)

    https://youtu.be/HYlBeawGn6s?t=1m4s


  • #19   27. apr 2016 Max er kun 18 år, han har masser af år til at lære at håndtere sit temperament, men talent det er ikke noget man kan tillære sig, han har lavet suverænt de bedste overhalinger i 2015.

    Og apropos temperament, så glemmer mange at en af de skøreste kørere nogensinde havde et kæmpe temperament og var iskold når det gjaldt.

    https://www.youtube.com/watch?v=Zm4PFEE8C3o


  • #20   27. apr 2016 Mener det var sidste løb hvor han tuede en del over radio'en over at de ikke ville sige til Sainz at han skulle flytte sig så han kunne komme forbi.
    Det var næsten tåkrummende pinligt at høre på smiley

    For jeg ved sq godt hvordan det havde lydt hvis det var ham der havde fået meldingen om at skulle flytte sig for en holdkammerat smiley


  • #21   27. apr 2016 Du har ret, men det samme ville ALLE de gode kørere køre... hvis man ikke har den indstilling så bliver man ikke verdensmester, den eneste flinke verdensmester i nyere tid har været Button, og han var mest af alt heldig...

    Se det her klip med Alonso som skælder ud på Petrov i finaleløbet i AbuDhabi hvor han mister verdensmesterskabet til Vettel i Red bull..

    https://www.youtube.com/watch?v=XjqpuXV1y9A

    Det Alonso er sur over er at han skulle bruge en 4. plads (hvis jeg husker rigtigt) mens han ligger på en 7. plads og skal forbi Petrov som kører Renault (Alonsos tidligere team) så han forventer at Petrov skal give ham plads, og selvfølgelig gør Petrov ikke det, og selvfølgelig er det træls for Alonso, men han blev alligevel pisse fornærmet...


  • #22   27. apr 2016 Apropos 2010.

    Hvis Alonso havde fået en 5. plads så havde han haft ligeså mange point som Vettel, de 2 havde ligeså mange sejre, 2. pladser og 3. pladser.. Vettel havde dog en 4. plads mere end Alonso og så ville han blive verdensmester, sikke en sæson smiley


  • #23   27. apr 2016 Endelig et ordentligt emne smiley

    Tror ikke vi i DK skal være nervøse for de skifter Kevin ud. Han har været regelret uheldig indtil nu, og savner en clean race weekend.
    Palmer, han ser i mine øjne bare ikke hurtig nok ud.
    Men ok, Renault teamet er helt nyt, de har måtte lave, i sidste øjeblik ændringer, og bilen er bare ikke god nok endnu.

    Formel1 som sport er politik politik og politik.
    Penge, sponsorater, flere penge.
    Og netop en Sirotkin, har mange penge i ryggen.

    Politiken er så død ødelæggende for sporten. De herrer i FIA er ikke praktiske mennesker, men på papiret dygtige. Jeg håbede da Jean Todt blev formand, at der kom seriøse ændringer, ændringer der gav mening. Men han er jo en marionetdukke til syvende og sidst.

    Bernie Ecclestone, ham kan de brænde for min skyld. Bar hans penge fordeling, den er jo til grin. Han vil have de små teams til at følge trop med de store, men de store får flere penge, og Ferrari får med afstand flest penge fra tv rettighederne. Helt til grin, selvom jeg er Ferrari fan.

    Sammenlignet med fodbold, Bayern München træner hver dag for at blive dygtige, lad FIFA droppe det, og se hvordan det går for dem så.

    Lad dem for fanden teste, og jo, nogle har bare flere fordele end andre, og de kan jo ikke vinde alle sammen.

    Helt til grin er dækreglerne. Der er for mange compounds. Lav to, hårdt og blødt, og et kval dæk.
    Benzin, det er fuc... deprimerende at høre en radiomeddelelse om de skal spare benzin. Det er racing, ikke søndagskørsel.

    Der skal nogle mere normale mennesker ind i de organisationer, og mere tidligere kørere, som sidder og laver dagsordnen for feks formel1.


  • #24   27. apr 2016 haha det har han sq godt af smiley

    Jeg bryder mig ikke synderlig om Alonso smiley


  • #26   27. apr 2016 Jeg brød mig heller ikke om Alonso før i tiden, men synes han er blevet meget moden... og så fyrer han nogle fede vittigheder af når han sidder bag rattet og skælder ud på McLaren Honda hehe

  • #27   27. apr 2016 #25

    Det ville jo være som, at gøre som "alle andre danske racerkørere".
    Kevin har en ide om at gøre sig gældende i formel1, og det er det han skal satse 100 % på, hele vejen igennem.


  • #28   27. apr 2016 kevin har vel bare en feriedag han skal nå at holde inden 1/5

  • #30   27. apr 2016 #29

    Lad nu lige det der Renault komme ordentlig igang.
    Lad dem udvikle en bil som virker.
    Så skal du se ham Kevin blusse op.
    Så vil de store teams få øje på ham.


  • #32   27. apr 2016 Hvis man ikke kan se at Verstappen er modnet meget på bare et år, og at han på banen er det mest underholdende at følge pt. så er man ikke objektiv nok til at se formel 1.

    Verstappen er verdensmester i den rette bil inden for 5-7 år.. Han har Maldonados dumdristighed og skills som en ung Raikkonen.. Det bliver en succes med tiden. Gætter på at Kvyat må vige sædet allerede fra næste sæson..


  • #33   28. apr 2016 #31 og 32

    Det håber jeg fandme også.
    Men som fabriksteam, da går jeg ud fra de ikke mangler penge i det store hele.
    Så forvalter de dem forkert ihvertfald.
    Og Renault er jo kendt for at gå ret helhjertet ind i deres racing projekter.
    2016 er et samle data år, for bilen de har er jo i bund og grund en 2015 model der er "designet" til en Mercedes motor.
    En skam det er RedBull der har ansat Mario Illien og ikke Renault. Dog skal han dele sine oplysninger, men det er nok kun med B-post han sender dem.
    Lad os se.
    Og lad nu de medier hvile lidt i sig selv, lade Kevin være lidt i fred. De pisker jo en stemning op.

    Ham Verstappen, han er racer, han ser hullet, og han går efter det.
    Han er en fornøjelse at se på.
    Og jo han er vokset enormt. Han har jo en lære kurve, og den er han godt på vej op ad.
    Man skal jo også gøre opmærksom på sig, lade de andre kørere vide, hvad gør han når han er på siden af dig, om han trækker sig eller ej.
    Sammenlignet med Kimi er de jo ret ens, og med Kimi ved man jo, han trækker sig ikke.


  • #34   28. apr 2016 Man kan sige meget (negativt) om formel 1 men Le Mans og GT klasserne, som ER fede, dem kan Kevin køre NÅR som helst i livet, selv som 60 årig...

    Der er kun EN F1 serie, og det er med at slå til nu, for det andet er der masser af år til (bare se farmand) men F1 er nu eller aldrig, og om man vil det eller ej, så er populariteten sværen. Og Kevin fik hvad 6-7 mio kr den første sæson i F1, allerede der har han sikret sin fremtid..

    Marco Sørensen skal køre Le Mans, og han er en skide flink fyr, måske endnu mere nede på jorden end Kevin, og hvor mange snakker lige om ham i Danmark ? Ingen udover de hardcore motorsport fans..


  • #35   28. apr 2016 Marco Sørensen er bare overset, bare uheldig. Han har ikke heldet det kræver som dansker i pro motorsport.
    Se bare hans test job hos Lotus. Han var jo bare ikke køn nok, i forhold til Carmen Jorda, som ikke når ham til sokkeholderne hvis vi tænker på den faktiske udøvelse af sporten.

    I DK er der ikke opbakning nok til, eller nok der tør involvere sig pengemæssigt i motorsport.

    Flexbox, som støttede Manor, og nu er i motogp, burde jo bakke op omkring et dansk navn, istedet for et italiensk firma.


  • #36   28. apr 2016 ja men han skal køre Le Mans GTE Pro i en Aston Martin... han har været testkører/reservekører i F1...

    men ingen snakker om ham for han har jo ikke kørt formel 1 ligesom kevin har...


  • #38   30. apr 2016 BP

    Hvordan i alverden kan du sammenligne de 2?
    Bentner er da et talentløst fjols?


  • #39   1. maj 2016 Bendtner skal da ikke ind i en sætning hvor der skal snakkes om dansk stolthed.
    Han er jo et glansnummer udi danske fuck ups.


  • #41   1. maj 2016 Sådan en 7 plads til MAG smiley

  • #43   1. maj 2016 Kevin har i den grad vist at han er første kører på det team, i dag. Det var skønt at se.
    Og lækkert med endnu en sejr til Rosberg.


  • #44   1. maj 2016 Ja det var helt fantastisk kørt af Kevin smiley

  • #45   2. maj 2016 Men for helvede der er en mand i en rød bil der mangler noget held i denne sæson.

  • #47   2. maj 2016 #46

    Ja at ramme en, en enkelt gang, det kan ske, men to gange, og den samme, det viser ikke overskud fra Kvyat.


  • #48   2. maj 2016 Jeg har også sjældent hørt så mange ord bippet ud i en radio samtale med pitmuren smiley

  • #50   2. maj 2016 Vettel får alt det lort lige for tiden som Kimi fik i sidste sæson.. Selvom Kimi heller ikke er sluppet helt. Det er synd for konstruktør-mesterskabet at de så sjældent formår at få begge biler i mål..

    Hvad siger i ellers til konspirations-teorierne om at "Water-pressure" var et alias for "Du bruger for meget benzin" til Hamilton? Og efter nogle omgange var fejlen stabiliseret.. Det lugtede rigtig meget..


  • #51   2. maj 2016 Haha Ja den diskuterede de også på viaplay. Jeg er sikker på den holder. Det var kodesprog.
    Men Rosberg slog da lige fast at han var hurtigste mand på de sidste omgange, med nye banerekord.


  • #52   2. maj 2016 Rosberg skal også være hurtigst i slutningen af sådan et løb med en let bil, der er blevet presset minimalt..

    Der var nogle fede dueller imellem - men det er nu engang trist at se en kører der stikker af fra det hele i stillingen..:)


  • #53   2. maj 2016 Men men det er jo ens for alle. Men at Rosberg også slår Hamilton på den konto fryder mig..

    Iøvrigt også lækkert at Kevins hurtigste omgang var 1 sek bedre end Palmers hurtigste.


  • #54   2. maj 2016 yep, det er sq vigtigt at Kevin beviser han ER den bedste køre på holdet

  • #57   2. maj 2016 Tror du de ville kunne be Hamilton om at lade Rosberg vinde?
    Jeg tror den med benzin er mere rigtig. Han kan vel se hvor meget han tilbage til hver omgang?


  • #59   2. maj 2016 Rosberg og Hamilton er to kamphaner der vil gøre alt for at slå hinanden. At den anden vinder er nok det værste der kan ske

  • #60   3. maj 2016 Hvis det er kodesprog, så bliver det med sikkerhed undersøgt af FIA, hvor de gennemgår al data fra bilen under løbet. Det er helt hundrede.
    Men mit bud er at Mercedes er ude hvor de er pressede på selve bilen, at de har nået deres grænse for hvad bilen kan over en distance. Eller håber det smiley
    Men er det kodesprog, så er det for mig sørgeligt de ikke må give den fuldt, og at en sjat benzin skal afgøre det.
    Det er jo ikke et øko løb for fanden.
    Det ødelægger det hele at kunne høre dem fortælle, du skal spare benzin.


  • #61   3. maj 2016 F1 er forlængst blevet øko løb.. 100 KG fuel, thats it..

  • #62   15. maj 2016 Så lukker vi den vidst bare med Verstappen her.. smiley

  • #64   15. maj 2016 Præcis..:) Det var også mere fordi trådstarter mente at han ville blive løbet over af temperament og barnlighed..;)

    Enhver med lidt racing-erfaring har kunne se længe hvilken vej det gik.. Han er et monster-talent af den helt store skuffe..

    Kevin skuffede endnu engang i dag og endte med at gå til angreb på sin teammakker på dummeste vis - hvilket også har givet en større straf samt to klip i kortet..

    Det der ingen mening gav var at Kevin siger at de ikke kunne få det til at fungere på Medium, og så tænkte han at Hard-dækket var vejen frem.. Logisk giver det ingen mening overhovedet.. Slet ikke..


Kommentér på:
Kevin skal ikke køre første træning

Annonce