{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Viper ACR, bedste bil i verden.
  • #1   4. jul 2016 Hahaha den afslutning.... snak om farvede briller!

  • #2   4. jul 2016 Hehe, typisk amerikanere... En smule patriotisme og så er der bare dømt stådreng hos dem. smiley

    Nu vi snakker om amerikanere, er der så nogen der har set Jim Jefferies' nye show? smiley smiley


  • #3   4. jul 2016 Tror lige at I skal se hele showet.
    Den slutning er overspillet med vilje smiley


  • Jakob P
    Jakob P Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #4   4. jul 2016 Altså dem der laver det show der er jo bare nogle rich fucks, der gerne vil have det sjovt.
    Dog tror jeg på at de tider der bliver sat er meget korrekte og der bliver gået op i at lave en ordenlig sammenligning.


  • #5   4. jul 2016 Nemlig Jakob.
    Disse tider og tests bliver lavet at kunder og ikke af fabrikkerne selv.


  • #7   21. sep 2016 Ja, den er god. Den var også ene om at gå i stykker under optagelserne.

    Pinligt.


  • #9   21. sep 2016 Som sagt en million gange før, så er det udelukkende din mening.
    Hvis jeg kigger på design, så er den Viper absolut den grimmeste af dem alle. Oveni det, så er det også den mindst komfortable i dagligdagen.


  • #11   21. sep 2016 Det er igen bare en dårlig undskyldning.
    "En hver" kan ikke køre nogle af bilerne i videoen, som de bliver kørt der.

    Men det er da ærgerligt at Dodge ikke har evnerne til at lave en ordentlig motor, så var den Viper måske blevet lidt mere dynamisk.


  • #13   22. sep 2016 Christian enhver kan heller ikke køre en Corolla til grænsen...

    har du prøvet at tage til en gokart bane og se hvor stor spredning der er på et felt med 100% identiske karts, nogle bruger 1 min på at komme rundt på en bane, andre bruger 1min og 10 sekunder...

    Hvis man kan køre bil, så kan man køre bil, uanset hvilken bil det er..


  • #16   22. sep 2016 Hvis nu du og jeg skulle køre rundt i en C1, så ville vi ikke køre lige hurtigt rundt på en bane...

    så nej ikke alle kan køre hurtigt rundt på en bane, der er måske flere der TØR køre hurtigt på en bane fordi det ikke går så stærkt, men det betyder ikke at de kan udnytte bilens potentielle køreegenskaber 100%


  • #18   22. sep 2016 Det er også meget nemmere at køre en gokart til grænsen end en F40..

    men der er alligevel en kæmpe spredning på et gokart felt når folk mødes fra arbejdet, vennerne osv...

    Hvis man ikke kan køre stærkt med 8hk, så kan man heller ikke køre stærkt med 80 eller 800hk


  • #20   22. sep 2016 spredning i omgangstiderne Christian

    der kan være 10 sekunders forskel på en omgang der varer 1 min...


  • #22   22. sep 2016 Jo de vælger selvfølgelig alle ideallinjen, det er jo den hurtigste vej rundt, problemet i formel 1 er dog at de har så meget downforce fra vingerne at når de forsøger at overhale og afvige fra ideallinjen så mister de vejgreb, mens de fleste andre klasser, blot skal oversatse en ned bremsning, og dermed får en dårlig udgang fra svinget..

Kommentér på:
Viper ACR, bedste bil i verden.

Annonce