{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fart pilot Seat mii
  • #1   10. jul 2016 Jeg kan lave det til 2795kr i aalborg.

  • #2   11. jul 2016 Det var dyrt. smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #3   11. jul 2016 Mathias hvor kan du finde det billigere ?

  • #4   11. jul 2016 2800 lyder som en fair pris...
    Skal siges jeg ikke har prøvet det selv på de tre små vw biler, men på enkelte biler som i de gl dage med en vw t4 var det bare en ny blinkerarm og kodning, 1/2 time. Max...
    Idag skal man mange gange op og finde can ledninger, samle korrekt, kode boks om, evt ny centralelektronik boks, hvis den org ikke er kompatibel.
    Men der går nemt, en time hvis ikke man har prøvet det på den pågældne model, samt evt tester, arb løn, og delene...(kodning 3-400kr, arb løn 6-700kr, fartpilot 1-1500kr). Så passer regnestykket fint i min bog. Ellers lav det selv, og ødelæg lidt, så er der mere arbejde til os mekanikere


  • #5   11. jul 2016 LOL fartpilot hører absolut ikke til i en latterlig bil uden motor, hvis der kommer en lille stigning skal lortet ned i gear i så slår det fra.
    Hvis du synes at det er dyrt, så er det faktisk hvad en normal bil koster i halvårlig ejerafgift, så måske du skulle overveje at tage bussen i stedet.


  • #6   11. jul 2016 Det koster 3500 originalt hos seat så hvorfor køre med uoriginalt??.

  • #7   11. jul 2016 Pind - du er altid så pisse negativ. Ja, vi har fattet at du ikke bryder dig om biler i A-segmentet, men kan du for en gangs skyld ikke bare holde din kæft og lade være med at komme med de der nedladende kommentarer. "Latterlig bil" - vor herre bevares. Du har tydeligvis ikke prøvet at køre en af disse biler - for fartpiloten fungerer udemærket. Jeg har prøvet den hvor der max var en afvigelse på 2 km/t op ad bakke. Fint tilfreds.

    Til trådstarter - jeg synes 2800 lyder helt fair - det er hvad den ekstra komfort koster - tro mig. Når du først får det vil du ALDRIG undvære det igen smiley


  • #8   11. jul 2016 Jeg kan få det for 2000kr i Tyskland og så kan jeg købe bajer og bum på vej hjem ????

    Altså det er virkelig svært at tage en negativ kommentar seriøst fra en "mand" der kører scorpio eller har kørt og som ligeledes kalder sig "pind" ??


  • #9   11. jul 2016 Så forstår jeg ikke at du ikke bare er kørt derned i stedet for at forsøge at få det billigere her! smiley

  • #10   11. jul 2016 Ville da være fint hvis man kunne få det til samme pris her.

  • #12   11. jul 2016 Du får intet i Danmark til tyske priser smiley

  • #13   11. jul 2016 #10 Men så mangler du stadig bajere og bum smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #15   11. jul 2016 Det var sgu billigt Louise. Er det originalt ? smiley

  • #16   11. jul 2016 Mange tak.

    Ja så må jeg hente bajere og bum en anden gang. smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #18   11. jul 2016 Hvad fanden bare der virker lige så godt så det vel også ligegyldigt. smiley

  • #19   11. jul 2016 Det er kun negativt fordi det er rigtigt, folk der anskaffer sig sådan et transportmiddel er jo de største nasserøve der findes, de/i vil ikke betale ejerafgift og brændstof mv. men i vil gerne have en rigtig bil smiley


  • #20   11. jul 2016 Grøn afgift er et direkte udtryk for hvor sjov eller kedelig en bil er.

  • #21   11. jul 2016 Pind, hvad bilder du dig ind at sige sådan? Mange er tvunget til små biler, fordi de ganske enkelt ikke har råd. Hvad fanden har det med nasserøve at gøre? Det var da noget værre bræk at lukke ud. Man kan vel forhelvede godt tillade af at spørge om man kan få fartpilot i en Mii?!

  • #22   11. jul 2016 Der er sgu ikke nogen der er tvunget til at køre i det lort, men ellers må du jo forklare hvorfor de nasserøve konstant opretter indlæg om farpilot, aircon, anlæg, store kromfælge, anhængertræk, automatgear, osv.
    De VIL ikke betale, de samfundsnassere.


  • #23   11. jul 2016 Hold kæft hvor er du nede på et lavt niveau, Pind. Hvorfor fanden skal jeg forklare dig hvorfor, dem du kalder samfundsnassere og nasserøve, opretter indlæg om dette? De har vel ret til at montere det udstyr de vil. Selvfølgelig vil alle have det billigst muligt -ellers er man jo dum. Det har sgu da intet med at være samfundsnasser.

  • #24   11. jul 2016 Har man råd til udstyr (som "bilen" ikke kan trække) så har man også råd til at betale afgift som os andre.

  • #26   11. jul 2016 Igen ved du ikke hvad du snakker om Pind. Motoren i en Mii kan fint trække med fartpilot. Lad nu være med det der pjat - du ved godt den ikke holder. Man har vel lov at bruge sine penge som man vil. Vil man spare på en bil er det helt okay - det behøver du da slet ikke spekulere over. Og du behøver da slet ikke kalde folk for nasserøve fordi de køber en billig bil. De betaler den afgift de skal betale - det er jo ikke fordi de undlader at betale det fulde beløb de opkræves.

  • #27   11. jul 2016 Det fulde beløb som betales en gang årligt er mindre end hvad jeg giver i måneden, og bliver opkrævet hvert kvartal.
    Så kan man vist roligt kalde folk nasserøve, for det er lige hvad de er.


  • #28   11. jul 2016 Hvad fanden er det for noget bræk at lukke ud, Pind? Folk betaler den afgift de skal. At du betaler mere gør da ikke andre til nasserøve.

    Jeg forstå simpelthen ikke at du kan sidde og tro på det du selv siger - det lyder som om du er virkelig misundelig over at nogle betaler mindre end dig selv. Jeg forstår at du har en mening om små biler - men at kalde folk nasserøve fordi de har en lavere regning end dig er jeg meget uforstående over for. Det var en meget mærkelig måde at opføre sig på.

    Hvor er det lige præcis du synes folk nasser på samfundet?


  • #29   11. jul 2016 Det der gør mig harm er at det er dem der hyler over ejerafgift og brændstofpriser, og det eneste de går op i er hvor billigt de kan transportere deres lede korpus til bageren.
    Næste gang du holder i kø så prøv at se hvad der kører forrest og er skyld i det.


  • #30   11. jul 2016 Er det ikke fair nok at man tænker økonomisk? Jeg holder tit i kø, men du skal ikke bilde mig ind at små biler er skyld i den daglige kø der er på Køge Bugt. Det er simpelthen det mest åndssvage jeg har hørt.

  • #31   11. jul 2016 Her i Jylland er det de små piskasser der er skyld i det.

  • #32   11. jul 2016 Den må du vidst endnu længere ud på landet med.

  • #33   11. jul 2016 smiley smiley smiley smiley smiley smiley

    Dejlig min far kan banke din far debat.

    Lidt ligesom på mc galleri, med man skal sku da have 1000ccm før det er sjovt, og de 4-600ccm knallerter er ikke til en skid...
    Passer bare ikke i den virkelige verden, har de små cykler mange gange mere anvendelighed og styreegenskaber end de store.
    En mii/citigo/up. 107/aygo/c1 kan da få sjove styreegenskaber med lidt store hjul og lidt sænkning. Bevares de mangler lidt kræfter for at kunne komme ud af hullet. Men de er hurtigere om de små sjove sving, end en gl træt v8 audi a8 eller lign kubik monster af et lokum, som sejler rundt over hele kørebanen. Men på en brian strækning hvor der gælder om at kommer hurtigst ligeud, da den vel ok.


  • #34   11. jul 2016 Klart Johan - der er tale om en lille bil. Den prøver heller ikke at være andet end en lille bil. Men at kalde folk nasserøve fordi man selv betaler 12 gange så meget i afgift, er da komplet åndssvagt.

  • #35   11. jul 2016 Phillip, ku ikk være mere enig. Ikke alle tjener 300000kr plus om året og bor på bøhlandet i et hus til 2000netto om måneden

  • #36   11. jul 2016 Det har intet at gøre med hvad jeg betaler, men om hvad de tumper IKKE betaler.

  • #37   11. jul 2016 De betaler for fanden det de skal.

  • #38   11. jul 2016 Og det er et symbolsk beløb.

  • #39   11. jul 2016 Du kan da være ligeglad - de betaler det de skal. De betaler hvad de betaler fordi bilen er opgivet til det den nu er opgivet til. Jeg betaler 620 årligt - fordi min bil kører langt på literen. Hvis du betaler, ja, 12 gange så meget som jeg så er det fordi din bil kører omkring 6 km/l. Og så er det vel helt fair st du betaler det mere end de andre smiley

  • #40   11. jul 2016 #35
    Bøhlandet? sådan en snottet københavnerhvalp har slet ikke brug for en bil, har du ikke et bål der skal tændes eller nogen brosten der skal pilles op?


  • #41   11. jul 2016 København ligger ikke på Fyn, Pind smiley

  • #42   11. jul 2016 #39
    Jeg betaler da den samme literpris som alle andre, så jeg mener at ejerafgiften burde være ens for alle også.


  • #43   11. jul 2016 De er da meget muligt - du bruger til gengæld 4-5 gange så meget brændstof som dem. Det er jo derfor det hedder Grøn ejerafgift.

  • #45   12. jul 2016 Sådan Louise! smiley Du har så meget ret smiley

  • #48   12. jul 2016 Utroligt man kan være så snæversynet som Pind er ..

  • #50   12. jul 2016 Tror du? Det bliver da først den dag hans gamle Scorpio brækker sig og han er nødt til at købe en ny - så finder han ud af at en lille bil nok er det mest økonomisk fornuftige.

  • #51   12. jul 2016 Er du til sm og spanking,, så tag med mig på camping. smiley
    Ku ikk lade være..
    Nå men vil gi pind et lille kødben, de små potter som folk har er ikke ret sikre når de er i uheld. Kan ske de får 3-4 og 5 stjerner. I deres klasse.


  • #53   12. jul 2016 Vil da ik kalde en tesla en kedelig bil, den har som alle andre el-biler først lige fået pålagt og skulle betale grøn afgift. Og igen er det bare et symbolsk beløb de betaler. Så den der med grøn afgift = med hvor kedelig en bil er holder sku ik. Pind - hvor hvor mange teslaer har du kørt fra i din scorpio smiley

  • #54   15. jul 2016 Der det for dyrt kan du bruge dette, 100% funktions dygtigt, passe alle modeller og mærker

    profilbillede
  • #55   15. jul 2016 Det var tider dengang forum ikke var fyldt med spørgsmål om hvordan man kører billigst muligt, hvordan skal vi rigtige bilentusiaster kunne svare på det?

    #53
    Det er muligt at teslaen kommer før over et kryds, der er en gammel Scorpio først ved at være færdig med at lægge røg og få vejgreb, og så er der også en voldsom forskel i lyden på en ellert og en bil med reel slagvolumen.


  • #56   15. jul 2016 #54"
    Man kan også bruge lægter skåret i passende længder. smiley


  • #59   17. jul 2016 "rigtige bilentusiaster" !!! PIND du har haft en Ford Scorpio, hvad har det med en entusiast bil at gøre ? Bilmagasinet havde den som årets dårligste bil "årets citron" smiley

Kommentér på:
Fart pilot Seat mii

Annonce