{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

DE Linse Pære Udskiftning {{forumTopicSubject}}

hej BG jeg står med et problem, min opel har fået eftermonteret sådan nogle smarte lygter med DE linser i men der sidder nogle almindelige hi pærer i og de lyser meget dårlig ud på vejen vil så høre om det ville hjælpe evt og købe et sæt gode pærer eller evt xenon

har kigget på disse sæt
https://autofix.nu/produkter/566-h1-paerer/16366-h1---philips-x-treme-vision-130---twin-pack/

https://landberg.dk/osram-night-breaker-unlimited-h1-2stk-p1019

ja ved godt xenon er ulovlig men vil gerne have noget lys på så jeg kan se vejen uden at skulle tænde for det lange lys og blinde folk håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DE Linse Pære Udskiftning
  • #2   27. jul 2016 Mine erfaringer med dayline lygter og i det hele taget DE linser er at de giver utroligt dårligt lys. Skiftede mine lygter til Hella med Linser og det blev meget meget bedre smiley men har hørt godt om de der Night vision Extreme tror jeg de hedder smiley

  • #3   27. jul 2016 Uoriginale lygter giver ofte dårligere lys.

    De pære du har fundet er gode. Drop xenon ideen.


  • #4   27. jul 2016 Da bilen ikke er født med xenon og de blænder ad helvede til er det no go!
    Du kører alligevel kun med det til du møder politiet. Så ryger du til syn og skal montere standardlygter igen - og hvad er der egentlig galt med dem? Ja, det er sandsynligvis Wolframpærer, noget gammeldags måske, men det virker og bilen er typegodkendt med det. Så hold du bare fast i det.
    Sådan en gammel Opel kan sagtens monteres med et par ekstra fjernblus. Kan du finde sådan et par Hella Rallye 1000 eller noget der ligner, er der "bål på" de lange mørke veje.


  • #5   27. jul 2016 Du kan starte med at smide originale lygter på. Det der Dayline er intet værd. Det ser ikke engang pænt ud.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #6   27. jul 2016 Som de andre skriver, så har det intet med pærerne at gøre, men de uorg gejler lugter smiley
    Selv om du puttede xenon i dem, så ville de stadig lyse dårligt, da selve linserne er dårligt opbyggede, og kun lavet til at se pæne ud, og ikke for at give godt lys desværre


  • #7   28. jul 2016 har desværre i de orignale lygter da jeg har købt bilen sådan tænkte nok de lygter var noget lort det bare sjovt de koster 3000kr også kan de ikke engang lyse vil dog sige det lange lys ikke fejler noget men det jo heller ikke De linser der sidder der jeg må bare ud til huggeren skal nemlig bruge en masse andre dele til den da det tidligere ejer var en idiot og ødelægge alt hvad han har rørt ved og sat motorstyringen ud foran højre forhjul så det rigtigt kan blive vådt når man køre i regnvejr smiley så jeg må bare ud og ofre nogle penge på svinet og lave det ordenligt smiley

Kommentér på:
DE Linse Pære Udskiftning

Annonce