{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.097 visninger | Oprettet:

Har modtaget bøder efter salg af min gamle bil ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Jeg står i den utrolig trælse situation at jeg for nogle måneder siden solgte min bil, hvor den nye ejer aldrig fik den overført til hans navn.

Bilen er nu afmeldt, men jeg ligger stadig inde med tidligere bøder som vedkommende har påført mig og vil høre om der er nogen der ved om man kan gøre noget i sådan en situation?

Til dem der vil have hele historien er den her:
Midt i marts 2016, solgte jeg min bil til en ung fyr. Personen tog bilen med hjem på den betingelse at han vil overføre den til hans navn med det samme. Tænkte selvfølgelig det var fint, eftersom jeg fik både billede af hans sygesikring og kørekort som sikkerhed. Efter 1 måned havde han stadig ikke overført bilen til hans navn og da jeg var ude og rejse på daværende tidspunkt kunne jeg ikke gøre meget. Da jeg kom hjem fra min rejse, modtog jeg adskillige bøder, som har samlet sig til næsten 4.000,-. Jeg skyndte mig selvfølgelig at få bilen afmeldt, men selvom både politiet og skat ganskevidst troede på at det ikke var mig der var i besiddelse af bilen, endte det stadig med at alle bøderne lå hos mig. Jeg har snart prøvet alt og ved ikke hvad jeg skal gøre, da jeg af princip hos mig selv ikke vil betale bøder for noget en anden skiderik har gjort. Håber at nogen herinde på forum har prøvet noget i samme stil og ved hvad jeg eventuelt kan gøre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har modtaget bøder efter salg af min gamle bil ?
Kommentér på:
Har modtaget bøder efter salg af min gamle bil ?

Annonce