{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Fra VW Up til Civic eller Corolla {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Bare sådan, for the lulz, så var jeg lige inde at se efter hvor meget en Up som min står til på Bilbasen. Tænker ca. 70.000 i privat handel, sådan plus minus. Der er jo også så pisse mange af dem, så spørgsmålet er, om man overhovedet kan komme af med den smiley

Mén. Så gik jeg ind og så på hvad jeg egentlig kan få for ca. 70.000, og faldt over en Civic 1,8 Sport fra 06-07 stykker, samt en Corolla 1,6 fra ca. samme årgang.

Jeg er, af en Toyota/Honda mekaniker, blevet frarådet Civic'en, bl.a. fordi delene vidst er noget dyre (nævnte bl.a. tårnlejer og forlygter, som værende noget af det der typisk gik på dem, men kan være jeg husker forkert) og han mente i stedet at en Corolla fra 06-07-ish var et bedre køb.

Jeg er egentlig ikke bange for Corolla'en. Er det ikke stadig noget med, at: "Får de olie, så kører de evigt"? smiley

Men hvordan er Honda'en? Dem jeg har set på har kørt 160.000-180.000 eller ca. der omkring. Hvordan er det med sådan en motor, hvor langt har den i sig? smiley Hvordan holder de sådan generelt, er det noget lort eller er det en solid bil?

Vh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra VW Up til Civic eller Corolla
Kommentér på:
Fra VW Up til Civic eller Corolla

Annonce