{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Tilmeldt:
28. jul 2016
Emner: 1 Svar: 3

Fælgopretning {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en OZ racing fælg der har fået et blødt tryk på bagsiden, som jeg godt vil have rettet op igen.
Er der nogen steder man kan få det gjort i Århus, eller er det nærmeste LM opretning i Silkeborg? Jeg har snakket med ham, og han har ikke tid før næste uge + han kan ikke gøre det imens jeg venter (jeg vil helst slippe for at skulle kører turen flere gange, da det tager 50 min hver vej)

Nogen bud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælgopretning
  • #1   28. jul 2016 Splitfælg?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #2   28. jul 2016 http://helstrup-montage.dk/opretning-af-alufaelge
    Aldrig hørt om dem, men de kommer frem når man søger på din overskrift + Århus inde på google, og John Gregersen, men han er fra Viborg, som nok også er for langt for dig.

    Men tag til LM opret, de har et godt omdømme, så der er man nogenlunde sikker på en fair behandling.


  • #3   28. jul 2016 Fuck da de små køreture og få dem smidt ud til LM. Det er det eneste rigtige at gøre smiley

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2016

    Emner: 1 Svar: 3
    #4   28. jul 2016 Tak for dit bud, men det sted du linker til ligger i Randers, og bliver en køretur på 40 min. Så kan jeg jo lige så godt tage LM smiley

    Men kan det virkelig passe at der ikke er nogen i Århus der kan klare sådan en lille omgang?


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jul 2016

    Emner: 1 Svar: 3
    #6   28. jul 2016 - Nej ikke split fælg.

    Kald mig hvad i vil smiley Hvis det var spørgsmålet, om jeg var doven havde jeg ikke behøvet at spørge... smiley
    Da det ikke lader til at være en større operation synes jeg bare det ville være lækkert at spare 4 timers kørsel hvis det var muligt... Det er ikke jordens dyreste fælge, og ikke en større opgave, så derfor behøver jeg ikke nødvendigvis en verdensmester til det.


Kommentér på:
Fælgopretning

Annonce