{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.342 visninger | Oprettet:

Boring af dieselpartikelfilter {{forumTopicSubject}}

Blev Idag hentet hjem igen igen af falk.
Megane 3 med Engine Failure, de sidste 2 gange har det været partikel filteret, og havde fået den regenereret, og det hjalp. Det 2 mdr. Siden.

Er nu Idag hjemvendt fra kør-selv-ferier 3000km ca. Hvor jeg vil mene den selv kunne regenerere. Men endte med motor fejl, og skal have tester på mandag.


Nå men taxa manden der kørte os hjem fortalte han havde samme problem med hans partikelfilter på VW Touren.

Han borede 2-3 meget små hulle i filteret, og siden har han ikke haft problemer, andre der har prøvet det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boring af dieselpartikelfilter
  • #1   30. jul 2016 Filteret samler sod under regenerering brænder soden af til aske aske fylder mindre men før eller siden er filtret fyldt og.det skal tømmes.
    Snak med purefi og.send dem filtret
    1. Grundigt arbejde
    2. Er der noget fast med kernen kan de skiftende og opgradere en evt ny kerne til en bedre.
    3. Mange mange års erfaring,


  • #2   30. jul 2016 Især megane 3 1.5 dci 110 er kendt for at melde fejl på insp. Hvilke kan give fejl på dpf. Plejer at være noget så simpelt som en defekt fuel presure/ temp censor. Andre giver engine faliure pga dårlig stik under fører sæde, og det er altså ikke en joke. De gamle har selv haft en.

  • #3   31. jul 2016 Hehe, skær det op og bank det hele ud med en hammer - filter og hele lortet. Den går vidst ikke helt til syn smiley

  • #4   31. jul 2016 Interesant læsning!, overvejer en C4 Cactus

  • #5   28. aug 2016 Så den kræft dæleme gal igen, f *****g Megane
    Tjek antipolution system

    Fik den regenereret for 4 mdr. Siden
    1 mdr siden fik jeg tjek antipolution system på vej hjem fra Italien, kørte videre, omkring 4-5 timer senere STOP lampen lyser, og vi fragtes hjem af falk .

    Kørte den Renault værkstedet, tjekkede den hoved og R.. Endte med en nulstilling.

    Nu i går for jeg meddelsen :
    Tjek antipolution system



Kommentér på:
Boring af dieselpartikelfilter

Annonce