{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GLX, GLS eller GL-A
  • #1   31. jul 2016 De betegnelser du kommer med er hvad udstyrs variant der er snak om. Siger intet om hvad motor eller noget

  • #2   31. jul 2016 Alt småt og ligegyldigt transportmiddel er fint hvis du bare skal fra A til B.

  • #3   31. jul 2016 Find en med fartpilot. Dette fandtes kun som eftermontering den gang, men er sat i mange...

  • #4   31. jul 2016 Synes du skal overveje en Mitsubishi Colt fra 2009 og frem.
    Samme størrelse som swiften, Men der er fartpilot standard uanset hvilken motor du vælger den med... Og fartpilot er altså vigtigt når man skal køre mange kilometer i bilen.
    Som pendler så tar du den der hedder colt cleartec (benzin) 1,3 Den er oplyst til og køre 20 km/Literen... Obs!. Som med så mange andre biler så er det ikke sikkert den når helt der op. Men så har du jo en lav grøn ejer afgift hvert halv år smiley .

    Hvis 2009 og frem er lige så driftsikre som min "gamle" .
    2008 Colt. Så har du en bil der er lige så pålidelig som en Toyota smiley


  • #5   31. jul 2016 købte selv en colt 2008 som pendler bil og må sige det var den værste beslutning jeg nogen sinde har taget den dur bar ikke til motorvej den er meget vind følsom og der er meget larm i kabinen selv om det var en 1.5 model

  • #6   31. jul 2016 Kelevra ,
    Jo det er derfor jeg nævner årgang 2009 . i stedet for 2008.
    Det ikke den samme bil.

    Han skal ikke tage en årgang 2008 jo!.


  • #7   31. jul 2016 Swiften skal du under ingen omstændigheder tage. Selvom det er en "fræk" lille bil og den kører godt. Så har de 1 mega stort problem.
    Deres gearkasser går i stykker hele tiden, bare på min svigerfars lille værksted har han skullet skifte en del gearkasser på dem i de sidste års tid.

    Og skal hilse og sige det er IKKE billigt, de er nemlig ikke til at få fat i mere hos ophuggerne


  • #8   31. jul 2016 Der er da ingen grund til at skifte gearkassen når den kan renoveres for kr.5-6000,-
    Det er synchromesh ringene der går i 1,2 og 3 gear( Suzuki på Amager)


  • #9   31. jul 2016 Vi har også haft en Swift.
    Den er fed i byen og på små veje, men som pendlerbil ville jeg ikke bruge den.


  • #10   31. jul 2016 Gjorde min svigerfar også, men dele alene er jo ikke helt billige.

  • #11   31. jul 2016 Delene til gearkassen et ikke særlig dyre. Og det tager ingen tid at skifte. Kan slet ikke svare sig at købe en brugt gearkasse

  • #12   31. jul 2016 Han skulle da give 2500,- for 1 synchromesh ring + pakdåser og lejer. Hvordan er det ikke dyrt?
    Desuden kommer arbejdsløn oveni, så 10000,- koster det da i hvertfald før du er færdig med bilen


  • #13   31. jul 2016 Den sidste vi lavede på job fik en regning på 8000 kr. Og det er med afmontering+montering og komplet orginal kobling. En brugt hugger gearkasse som ikke er renoveret koster plus/minus 6000 kr plus montering/kobling og olie.

  • #14   1. aug 2016 Det var sku billigt. Godt klaret

  • #15   1. aug 2016 Tager heller ikke særlig lang tid at lave. Tager Max 4 timer fra man triller ind til man bakker ud igen.

Kommentér på:
GLX, GLS eller GL-A

Annonce