{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E46 bagtøj
  • #1   6. aug 2016 Er det konstant, eller mest når du lige er på grænsen mellem at motorbremse og accelerere ?

    Er det konstant skal du nok have nyt bagtøj på, hvis du vil have lyden helt væk. Har ikke hørt om en endnu, der kunne få al støjen væk bare med olie + additiv.

    Har der været skiftet olie sådan inden for de sidste 20.000 km? Ellers ville det nok være et godt sted at starte og prøve det, da den ene liter olie der skal til ikke koster alverden. Men du skal ikke blive overrasket, hvis støjen ikke ændre sig


  • #2   6. aug 2016 Det først fra 4 og til 5 gear den begynder så småt, ved acceleration. Har lige skiftet olien i dag og hældt additiv med i. Ingen forskel endnu, men må se om det blir bedre

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #3   6. aug 2016 Nu er det svaert at vide hvilken bil det er da du ikke har skrevet det men til M3 saelger BMW et additiv til bagtoejet der skulle afhjaelpe stoej.

  • #4   6. aug 2016 Det en 318i

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #5   6. aug 2016 Og du er sikker paa at det er bagtoejet ?

  • #6   6. aug 2016 Der er ikke rigtig andet der kan hyle omme bagfra. Desuden, er der RIGTIG mange BMW'er der gør det i et eller andet omfang. Specielt sådanne biler som E36-E46, da de typisk bliver kørt lidt hårdt.

  • #7   6. aug 2016 Ja det er bagtøjet, håbede lidt på nogle måske havde haft held med et bestemt additiv, så jeg ku slippe for og trække bagtøjet af den når man lige har købt den for 2 dage siden.

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #8   6. aug 2016 Nu er der andre ting i bagenden paa en bil saa jo der er andre ting der kan hyle.
    Men enormt sjaeldent at et additiv kan kurere et defekt bagtoej,og inden du bruger flere hundrede paa additiver saa var det maaske bedre at finde et brugt bagtoej smiley


  • #9   6. aug 2016 Man er ikk i tvivl når det bagtøjet. Men ja det ender nok med en rep. Eller udskiftning med tiden.

  • #10   6. aug 2016 Det er heldigvis forholdsvist nemt at skifte på sådan en smiley

  • #11   6. aug 2016 Ja det okay arbejde, bare ikke det man gider når man lige har købt den, men sån er det nogen gange.

  • #12   6. aug 2016 stop engang ?
    hiv olien af skyld efter med noget billigt sprøjt og hæld så castrol's 75w140 limited slip i.
    så skal du se en olie der har egenskaber smiley
    har selv gjort det på min e36 og der først stykke tid synes jeg stadig den sagde lidt men efter lidt kørsel er det blevet væsentligt bedre.
    Den smører bedre men kan få bilen til at gå lidt kortere på literen. lidt! ?


  • #13   6. aug 2016 Det ku være jeg sku prøve det så. Jeg gir lige det dyre additiv en dag eller 2 mere så må jeg se om det har gavnet hvis ikke må jeg forsøge med det andet smiley

  • #14   6. aug 2016 Mit bagtøj hyler også OG klonker... så der skal nyt på smiley det med olie hjælper ikke.. har selv skiftet olie på mit bagtøj, og alt er stadig som før.

  • #15   6. aug 2016 Bagtøj der klonker... tjek den store bøsning på bagsiden. Dem var færdig på min og sagde træls lyde. Det, eller hardyskive. Bagtøjet plejer kun at klonke ved slid på M3'eren. Ellers skal det være MEGA slidt og kørt over 500.000 km hvor de fleste har været på bane

  • #16   6. aug 2016 Peter:

    Også den olie, når der ikke er nogen form for spær i differentialet?


  • #17   6. aug 2016 Har fået ny Hardyskive, og bøsninger smiley

  • #18   6. aug 2016 Og du er helt sikker på den store bolt der går gennem bageste bøsning er HELT strammet? Min løsnede sig lidt efter jeg skiftede til Powerflex, og det gav klomkring lyden.

    Og du er helt sikker på den ikke er revnet i bunden?


  • #19   6. aug 2016 Det min mekanikker der siger det, sådan noget piller jeg ik ved smiley

  • #20   6. aug 2016 Kan jo være det er krone og spidshjulet der ikke længere er shimmet korrekt, så de enten går for stramt eller for løst mod hinanden.

    Olie hjælper ikke, jeg trak et par svedere i bakgear med min inden den skulle sælges, det hjalp meget på hylen og klonken, så det har nok lige flyttet lidt på et eller andet. (ikke at jeg anbefaler det)


  • #21   6. aug 2016 Den chance tager jeg ik smiley hehe

    Men min mekanikker er ret god til E46 og en anden jeg har fortalt problemerne, siger han også har skfitet en del bagtøj på E46 smiley


  • #22   6. aug 2016 Hehe, så er det nu engang nok tid til et nyt bagtøj. Bare man kunne få dem med spær, uden at skulle investere i fx Quaife, eller sætte bagbroen i fra en M3 for at få M3 diffet

  • #23   6. aug 2016 Ka få dem brugt fra 1500kr smiley og 1000kr ca for at smide den i.

Kommentér på:
E46 bagtøj

Annonce