{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.950 visninger | Oprettet:

Køb af stjålet bil {{forumTopicSubject}}

Hey BG har lige et spørgsmål til jer, har lige valgt at sætte min bil til salg, har haft den i omkring 1½ år, da den havde været til salg i nogle dage var der en som ringede og påstod at det var hans bil. at den var blevet stjålet fra ham af for omkring 2 år siden, ringede så til politiet men de kunne ikke se at den var meld stjålet eller noget men han påstår at han har beviser på at det er hans og vil nu med at hive mig i retten, kan jeg risiker at miste min bil nu selv om den står i mit navn ?

Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af stjålet bil
  • #1   20. aug 2016 han må jo kunne fremvise org reg attest på den hvis han er ejeren....

  • #3   20. aug 2016 Jeg har den original registreringsattest og han siger at han har beviser på at det er hans men vil blive kontaktet af hans advokat på mandag

  • #4   20. aug 2016 Mon ikke der er en mand det prøver at score en gratis bil. Den kan ikke omregistreres til en anden hvis den er meldt stjålet, så det ville være blevet opdaget da du købte den hvis den var smiley

  • #5   20. aug 2016 så lad advokaten ringe,så må han fremvise org reg attest.Ville tage det heeeelt rolig

  • #7   20. aug 2016 tak for svarene, han har bare oplyst en nummerplade som tidligere har siddet på bilen og der er ikke lavet om på stelnummeret. tror bare at jeg tager det helt roligt som i siger.

  • #8   20. aug 2016 tag det helt rolig,han lyder som en klovn

  • #9   20. aug 2016 kan man finde noget om det et sted på nette synes ikke rigtig at jeg kan finde noget om det

  • #10   20. aug 2016 Hvad er det Reg. nr han har oplyst?


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #11   20. aug 2016 Tja,hvis den virkeligt er stjaalet fra ham saa maa man jo undre sig over at han vil kontakte sin advokat og ikke politiet...
    Ignorer klovnen.


  • #12   20. aug 2016 Reg. nr han har oplyst er GD96057

  • #13   20. aug 2016 Den bil er jo satdig indregistreret.. Bare med et nyt nummer...
    Ejes af en der hedde Jeppe.

    Hvad er reg nr på din?


  • #14   20. aug 2016 Ja lige præsis ejeren er min lille bror som hedder Jeppe REG. nr på hans er AR12866

  • #15   20. aug 2016 Ja der er i hvert fald en Jeppe Laursen der har gæld med pant i den. Men den er omregistreret maj 2015, ca. samtidig som gælden er tinglyst.

  • #16   20. aug 2016 Med mindre påståede tidligere ejer har meget stærke beviser for det er hans, er der intet at komme efter. Bilen er jo ikke meldt stjålet?

  • #17   20. aug 2016 Man kan jo se tidligere nummerplade ved at gå ind i motorregisteret.
    Men kan man se nummerpladen i annoncen?


  • #18   20. aug 2016 Alene det, at den ikke er meldt stjålet i 2 år, gør det nok svært for ham pludseligt at kræve den tilbage. Hvordan skal han så bevise, at den er stjålet?

    Den er jo omregistreret uden problemer, hvilket må betyde, at han som minimum har afgivet oplysninger fra sin registreringsattest. En original registreringsattest vil næppe være nok bevis i sig selv.

    Hvis den viser sig faktisk at være stjålet, er det i udgangspunktet med biler som med andre genstande. Så skal det tilbage til rette ejermand. Så hvis han rent faktisk har beviser, kommer du til at aflevere den tilbage. Det tror jeg bare, han får meget svært ved - som sagt især med hans forklaringsproblem i forhold til, at han ikke har meldt den stjålet.

    Og lad være med at hoppe på et eller andet forligsforslag fra en advokat om, at han er villig til at lade sagen ligge for 5.000 kr. eller lignende. Så lugter det først af snyd og bedrag smiley


  • #19   20. aug 2016 Nej den er ikke meld stjålet hos politiet , Ja man kan se nummerpladen på annoncen

  • #20   20. aug 2016 Fint, fint. Så kan enhver jo finde den tidligere nummerplade.

  • #22   20. aug 2016 Har du/ din bror ikke også købskontrakt, fra ham i købte den af? Evt kan dba, g&g faktisk finde de gamle annoncer frem- det gjorde de for mig, da jeg blev snydt med en Lupo..
    Jeg tror nu heller ikke der sker noget, men vil følge dit opslag..


  • #23   20. aug 2016 præsis så kan alle folk jo se en masse ting om bilen når pladerne er vis på billede .
    tror desværre ikke at salgs annoncen er til at finde da det er her på bilgalleri han har skrevet med ham.


  • #24   20. aug 2016 vis han har så stærke beviser må han da komme med dem..

    men så længe den ikke er meld stjålet så kan han intet gøre


  • #25   20. aug 2016 politiet må da os ku se om han nogensinde har stået som ejer af den bil smiley

  • #26   20. aug 2016 politiet siger at der aldrig har været en ejer med det navn som han har.

  • #28   20. aug 2016 Min bror købte en gang en knallert på politi auktion,hvor han så mødte den tidligere ejer som sagde det var hans.Politiet sagde så at eftersom han ikke havde kunnet melde den stjålet fordi han ikke kunne stelnr,så var det bare ærgerligt for ham,så min bror kunne beholde den ;-).Mon ikke det samme gør sig gældende i dette tilfælde ? Hvis han ikke har meldt den stjålet er det bare synd for ham,hvis det skulle vise sig at han rent faktisk taler sandt smiley

  • #31   20. aug 2016 Så han har fået stjålet sin bil med 2 nøgler, og den orginale reg. attest, og har ikke meldt bilen stjålet inden for den tid han har opdaget at den er blevet stjålet, men først nu efter 2 år, kommer i tanke om at han har mistet den bil der?

    Det lugter meget langt væk, af en der prøver at udnytte dig og din bil. Hold dig fra ham. Hvis han virkelig har haft sådan en bil engang, og var så glad for den, kan du tilbyde ham at købe den. smiley


  • #32   20. aug 2016 Jeg ville da melde manden til politiet for afpresning eller hvad du ellers kan finde på.. han skal da have en lejlighed med stålgardiner sådan en tosse..

  • #33   20. aug 2016 Hvis personen er herinde fra, så tilbyd ham at deltage her i debatten og kom med sin forklaring.

  • #34   20. aug 2016 Tænker også det er en fusker, der håber han kan presse jer/dig..

    Men lad os endelig høre hvad der videre sker...jeg gætter på ingenting, hvis du ellers lader være med at gå med til noget


  • #35   20. aug 2016 Du må meget gerne holde os opdateret med sagens forløb, så folk kan holdes orienteret om det er en ny form for svindel/fusk

  • #36   20. aug 2016 Du siger advokaten ringer til dig på mandag, hvor skal du så vide fra det ikke er bare en af hans venner der ringer til dig og siger jeg er hans advokat.. for at lokke dig til falden. Blokere hans nummer, hvis i skriver gennem tlf.. Husk at sige sut min pik inden du gør det

  • #38   20. aug 2016 Skal nok holde jer opdateret omkring sagen og hvad der. er glade for at høre alle jeres meningerne og svar omkring det, for synes også selv det lugter langt væk af svindel.

  • #39   20. aug 2016 Anmeld ham for bedrageri, for det er da tydelit det han har gang i !

  • #41   20. aug 2016 Uden at være sikker, så tror jeg egentlig ikke at advokater ringer, men sender et brev, så man ikke er i tvivl om at han er autoriseret (eller kan undersøge det)

  • #43   20. aug 2016 nogle advokater er komplet retarderede. Ham der behandlede min fars bo troede på flere af de fuskere der henvendte sig...

  • #44   20. aug 2016 Jeg er ikke i tvivl om at de vil sende et brev for alt, men så har man en garanti for at det ikke er en svindler (selvom advokater også kan være det) men så er man nød til at tage det mere seriøst

  • #46   20. aug 2016 Det jeg mente med at det ikke er en svindler, er at det er ikke en person der udgiver sig for at være advokat

  • #48   20. aug 2016 Du beder blot vedkommende henvende sig med et brev fra advokaten med alle oplysninger, oplys samtidigt at alle fremtidige henvendelser vil blive betragtet som chikane og forsøg på svindel.
    Skulle der komme et brev har du et håndfast bevis på dette og du anmelder det blot efterfølgende til politiet.

    Så er det ovre



  • #50   22. aug 2016 Du skal slet ikke give oplysninger til nogen som helst før du har set penge, han får bare en "fætter" til at lyde interesseret i din bil, med sådan nogen typer skal du heller ikke sælge bilen fra din adresse, du kan fremvise den på en offentlig p-plads med videoovervågning.

  • #51   22. aug 2016 var det udenlandsk accent? havde nok bare bedt sådan et fjols om at komme med de beviser han siger han har og hvis han ikke havde dem kunne han smutte hjem og kneppe nogen kameler..

  • #52   22. aug 2016 Jeg ville sige at han da skal have sin bil igen, og invitere ham ud og hente den, så kan han også lige se boltpistolen og rendegraveren samtidig, hehe.

  • #53   22. aug 2016 prøv lige at samle tankerne og forholde jer lidt mere til tråd emnet.
    tror nu nok at manden har mere at tænke på end jeres (har lyst til/jeg kunne finde på) kommentarer smiley


  • Don K
    Don K Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #55   23. aug 2016 Noget nyt i sagen?

  • #56   23. aug 2016 Er sku også spændt på at høre om der sker mere smiley

  • #57   23. aug 2016 Hvis man får stjålet sin bil (eller andre værdigenstande) melder man det til politiet.
    Hvis en bil er kasko forsikret, melder man det til politiet og forsikringsselskabet. Efter en given tid, modtager man erstatning.
    Hvis noget har købt en bil (eller andet) og trækker betalingen tilbage, er det en sag mellem sælger og køber. Hvis køber ellers ikke henvender sig, så er det bedrag eller tyveri. Det melder man også til politiet og evt. forsikringsselskab.


  • Mads-E
    Mads-E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 15 Følgere: 14 Svar: 5
    #58   23. aug 2016 Som et par andre skriver, skal du, hvis han henvender sig uden egentlige beviser for sin påstand, anmelde ham for forsøg på bedrageri. Så længe du har købt bilen i god tro, og du har den i din besiddelse, er der intet at være bange for.

  • brian m
    brian m Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #59   23. aug 2016 Fuck ham! Han er jo fuld af lort
    Brug ikke et sec mere på den nar andet hvis han skulle en tur med i skoven og motor KNEPPES!!!


  • peter j
    peter j Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #61   23. aug 2016 Et godt råd herfra.

    Meld dig ind i FDM, og benyt dig af deres juridiske afd., de kender godt til dén type svindel, og ved lige hvordan man skal gribe det korrekt an..!

    Er selv medlem, og har brugt dem flere gange, og har været ovenud tilfreds med deres hjælp/assistance og råd undervejs..!


  • paul s
    paul s Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 28
    #63   23. aug 2016 Helt rolig. Hvis den er stjålet for to år siden, er det ikke ham, der ejer bilen, men forsikringsselskabet, hvis han har haft kasko på - hvilket han skal have, hvis der er en bank eller finanseringsinstitut, der har pant i den.
    Tag kontakt med FDM, hvis du er medlem... medlemsskab kan varmt anbefales!
    Eller kør til nærmeste politistation og forlæg sagen. Hvis de ikke kan se noget kriminelt, ville jeg politianmelde ham for forsøg på bedrageri.
    Husk at have alle relevante bilag med til FDM/politiet.
    Der er måske en gratis advokathjælp i din by.


  • #67   23. aug 2016 Det er altid en god ide, når man køber en bil af en privatperson, at gå ind på http://www.nummerplade.net/ og se oplysninger om køretøjet.
    Her er et screenshot fra nummerplade net om køretøjet.


    profilbillede
  • #68   23. aug 2016 Tom ewald.... Og hvad fanden vil du bruge de oplysninger til i den pågældende sag?...:)
    Har du læst hvad det drejer sig om smiley
    Derudover så ja så kan men tjekke km, samt nr plade derinde og " det er altid en go ting at gøre"


  • Bent C
    Bent C Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #69   23. aug 2016 Er der noget nyt ?

  • Sebastian G
    Sebastian G Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 73
    #70   23. aug 2016 smiley

  • #71   23. aug 2016 Tag det blot 100% roligt.....

    1. Din bror har fået tinglyst pant i bilen 10.06.2015, hvilket er totalt umuligt på et stjålet køretøj.

    2. Bilen er omregistreret, synet og forsikret - det kan man ikke med et stjålet køretøj.

    3. Hvis manden havde meldt bilen stjålet for to år siden, så havde punkt 1 + 2 aldrig kunnet lade sig gøre....

    4. Brug ALDRIG din reg.attest som bevis for ejerskabet - ikke sende en kopi eller et foto - niks, nada!

    5. Han er sikkert en klovn som har fået bilen inddraget pga sprutkørsel, og nu tuder han så over det......

    6. Nåja....husk at anmelde hele lortet til politiet NU.....


  • Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 7
    #72   23. aug 2016 Hejsa.
    Kan fortælle dig at den bil du har skal ha følgende stelnummer smiley
    WVGZZZ7LZ4D036411

    Mvh
    Brian


  • Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 51
    #73   24. aug 2016 Kunne sagen være således?:
    Person 1 køber bilen af person 2, men betaler aldrig.
    Det er bedrageri, men person 2 føler faktisk, at bilen er stjålet.
    Da bilen ikke er stjålet står den ikke registreret som sådan hos politiet.
    Person 1 sælger så sin ubetalte bil videre til OP, og person 2 føler at han kan kræve sin bil tilbage derfra...?

    OP, du må jo høre ham, hvorfor han mener at det er hans bil...
    Hvor længe havde ham du købte bilen af, ejet den?


  • #75   24. aug 2016 Morten D... jeg er nu ret sikker på at du ikke kan købe en stjålet bil blot fordi du har handlet i god tro..

    så kan man i teorien betale nogen 100.000kr for at stjæle en Ferrari F40, og så køber man den med en gyldig slutseddel, så har man lige scoret sig 5-10mio kr. og det er KUN ham der har stjålet bilen der kan straffes, bilen får man lov til at beholde..? Nej



  • Fatih E
    Fatih E Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #76   24. aug 2016 Så kan man vende den om Mirza og sige at to kammerater laver en handel med en bil, hvor kammerat et "sælger" bilen til kammerat to.
    Hvorefter kammerat 2 sælger bilen videre. Og bagefter siger kammerat et at bilen er stjålet og de får både bilen tilbage og beholder pengene.
    Nej vel ?


  • #77   24. aug 2016 Hvem får bilen tilbage, vel ikke de første 2 kammerater som har snydt en 3...??

  • Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 51
    #78   24. aug 2016 #74
    Læs nu hvad jeg skriver istedet for at Kloge-Åge dig.
    Jeg skriver netop at person 2 - måske - FØLER at bilen er stjålet.

    Det er bare min lille teori om hvad der måske kan være hændt.
    Det kan selvfølgelig aldrig blive OP's problem.


  • #80   24. aug 2016 Morten..

    Vi snakker måske forbi hinanden ?

    I det her specifikke tilfælde hvor sælger ikke evt får betaling for en bil, og der igger en gyldig slutseddel så er den selvf ikke stjålet..

    men HVIS bilen virkelig var stjålet, og tyvknægten sælger bilen med en gyldig slutseddel og sågar har en reg attes som også er stjålet... så er den vel stjålet


  • #82   24. aug 2016 Kunne vi ikke få en opdatering, har du hørt fra tumpens "advokat"?
    Har du meldt ham til politiet?


  • Tobias B
    Tobias B Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 19
    #83   24. aug 2016 tydeligvis en scam artist..
    prøver da bare at lokke bilen ud af dine hænder.

    ignorer personen fuldstændigt.


  • #84   26. aug 2016 HAHAHAH .. what the fuuuuuuck.
    Du har beviset på at den lovligt er din fyr smiley

    HAHAH, det er næsten lige så slemt som den tricktyv der ringede til mig fra "microsoft" den anden dag og påstod at de fik alarmer fra min computer og den havde meget slem virus.
    Jeg svarede at jeg brugte en pirat kopi xD ..

    Godt grin for idag haha


  • #85   26. aug 2016 fik du nogensinde andmeldt ham by the way ?

  • #86   26. aug 2016 her er en lille opdatering af sagen , vi har ikke høre noget fra hans advokat, men tog kontakt til polotiet og de er igang med at undersøge det hele. Skulle gerne høre fra Nordjyllands politi engang i næste uge.

  • #87   26. aug 2016 fedt.
    Hold os endelig opdateret.

    Kan man evt. få navnet på bilens tidligere "ejer" .. bare så hvis folk googler hans navn kan man evt. se den her tråd og holde sig fra personen smiley
    Ret røvet, but i dont care smiley


  • LENA G
    LENA G Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Biler: 2 Svar: 1
    #89   26. aug 2016 Hej Rune
    Det samme er sket for mig for nogle år siden, jeg købte en bil på Sjælland privat gav min bil og nogle penge i bytte, jeg undersøgte klart fra politiet at bilen ikke var stjålet, jeg fik bilen reg. Att. Kopi af has pas han havde sine to børn med, så ingen mistanke overhoved.
    Jeg omregistrerede bilen to dage efter ringede de faren forhandler og sagde detvar deres bil som var bleven stjålet i påskeferien hos dem. De vad mig om at aflevere bilen men det vil jeg jo ikke da jeg havde givet min egen bil plus penge i bytte. Da jeg efterfølgende kontaktede politiet havde de en anden register der kunne de godt Seat den var reg. Stjålet. Der var ikke noget at gøre jeg måtte aflevere bilen forsikringen vil ikke dække min bil da jeg selv havde udlevere min nøgler til ham han var efterlyst af politiet for 15-20 sager så ham kunne jeg hellere ikke få noget fra, jeg regner med min bil kører rundt et eller andet sted i udlandet for den er aldrig bleven fundet.
    Det var bare lige min sag, så politiet kan sagtens sige den er ok uden at den er det.
    Sorry.


  • Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 51
    #90   26. aug 2016 Og Lenas historie er præcis, hvad jeg foreslog kunne være sket: En byttebil der ikke er betalt, sælges videre, og så står der en og føler at hans bil er stjålet...
    Og Fisker-Morten, du har fortalt hvad du mener om den sag, og behøver ikke kommentere mit input hvis du skal lege skabsjurist eller bare være bedrevidende.


  • #92   26. aug 2016 +1 morten er for grineren

  • #94   26. aug 2016 Det korte af det lange er vel at bilen ikke er meldt stjålet.. så ergo er den nok ikke stjålet når manden har haft i hvert fald 1.5år til at melde det..

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #96   26. aug 2016 Tag den i retten med ham, om nødvendigt. Enhver idiot kan vel ringe og sige det er deres bil.

    Det er sgu lige før du bør følge den til dørs, omend for underholdningsværdien, da jeg formoder du har dit på det tørre.


  • #97   27. aug 2016 Han skal bare lukke fissen..

    Selv med politiets app er der ikke registreret noget på det stelnummer


    profilbillede
  • #98   27. aug 2016 Det normale er, at hvis ens bil er stålet, så anmelder man det til politiet og (hvis bilen er kaskoforsikret) til sit forsikringsselskab.
    Så kan bilen ikke ejerskiftes og man får erstatning af forsikringsselskabet.
    Hvis bilen ikke er meldt stjålet, så kan den med den originale registreringsattest ejerskiftes og forsikres.
    Så er den ikke længere!


  • #99   27. aug 2016 Politiet kan selvfølgelig kun sige at de ikke har nogen anmeldelse på en stjålet indtil den dag hvor der forespørges, dagen efter er sagen en helt anden.

  • #100   27. aug 2016 "Politiet kan selvfølgelig kun sige at de ikke har nogen anmeldelse på en stjålet indtil den dag hvor der forespørges, dagen efter er sagen en helt anden."
    Forklar nærmere?
    Hvis tidligere ejer ikke har meldt bilen stjålet før den blev solgt til den nuværende og ejerskiftet, er han (for?) sent ude.
    Den gang jeg drev bilhandel og værksted (frem til 1986) måtte en bilejer vente 3 mdr., hvis ikke bilen blev fundet inden. Blev den fundet indenfor 3, mdr, fik ejer ingen erstatning*) med udbedret eventuelle skader.
    *) Med mindre en tillægsforsikring for afsavn var tegnet - den gav lejebil til rådighed i den periode bilen ikke var til ejers disposition, også ved reparation efter skader.


  • Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 51
    #101   29. aug 2016 Fisker-Morten, jeg har på intet tidspunkt nævnt retten, vel? Jeg har ikke engang været i nærheden at nævne noget i den stil.
    Som jeg skrev, så læs hvad jeg skriver inden du ævler om jura.


  • #103   29. aug 2016 Kunne i så ikke lave jeres egen tråd?
    I kører jo et seriøst emne helt ud af en tangent.


  • #104   29. aug 2016 Erik L
    Jeg skal købe en bil, ringer til politiet for at høre om den er stjålet, det er den ikke siger de, jeg køber bilen, 10 dage senere kommer en mand hjem fra ferie og opdager hans bil er væk, den har jeg købt, den melder han nu stjålet, jeg er nu "ejer" af en stjålet bil bil.
    Sivede den ind denne gang?


  • lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Svar: 36
    #105   30. aug 2016 Nu er der jo så også gået 18mdr, så det er forsøg på skam.
    Længere er den ikke, igen en der vil have en gratis bil med tomme trusler.


  • #106   30. aug 2016 Allan
    Så skal tyven også stjæle bilnøgler og reg.attest. og den slags ligger hos naboen eller en kammerat når man er på ferie.


  • #107   30. aug 2016 #104: Så din påstand er at manden har været på ferie i næsten to år, og liiiiige tilfældigvis kommer hjem og opdager 1. bilen er stjålet med nøgler og papirer
    2. annoncen opdager han sørme også ?

    Hmmmm....


  • #108   30. aug 2016 @ Allan, så er det en god idé at gøre som Lasse skriver.
    Mon ikke bare Rune skal sælge sin bil og ejerskifte den på hans egen registreringsattest til ny ejer.
    Politiet har ikke nogen tyverianmeldelse liggende, så er han i god tro.


  • #110   30. aug 2016 "Morten. Det er dog ejendommeligt, at en for Rune ukendt person melder sig som ejer 1½ år efter Rune har erhvervet bilen.
    Det er ligeså underligt, at bilen ikke er i Politiets registre over stjålne biler.
    At Rune eller den han har købte bilen af havde den på det tidspunkt gældende registreringsattest, og at han kunne tegne den nødvendige forsikring (ansvar).
    Det er også underligt, at den person som påstår sig ejer af bilen, ikke kontakter politiet, hvis bilen er strålet fra ham, men siger, at han vil henvende sig til en advokat, og at Rune vil høre fra advokaten. Endnu er dette vist ikke sket.


  • Rasmus W
    Rasmus W Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 51
    #111   30. aug 2016 Fiskeskipper-Morten, du er så forhippet på at få ret, at du er helt lukket af for input.
    Du bliver ved med at modsige mit indlæg ved at ævle om retssager, jura osv., men hvis du læser #73 igen, vil du se at jeg bare kommer med et forsigtigt bud på, hvad der kan være sket. Og jeg nævner intet om skyld eller retfærdighed...det er jeg faktisk ligeglad med udover at jeg ønsker OP held og lykke.
    Så lad nu være med kloge dig på min bekostning ved at lægge ord i munden på mig som jeg aldrig har skrevet. Tak!


  • #112   30. aug 2016 Når to kloge Åger mødes i et forum og kidnapper et fornuftigt emne - så er det den klogeste af de to der stopper først.

  • Mads-E
    Mads-E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 15 Følgere: 14 Svar: 5
    #113   30. aug 2016 Men Rasmus nævner, at det aldrig kan blive OP's problem. Det kunne det godt blive, hvorfor skipperens kommentar ikke er irrelevant. Om Rasmus mener, at juraen har relevans eller ej, er for så vidt underordnet. Hvis ikke OP opfylder betingelserne for ekstinktion (jura-bla-bla), er bilen ikke OP's, men den oprindelige ejers, hvorved OP mister bilen. Det er ikke for at køre diskussionen yderligere op, at jeg skriver dette. Det er blot for at pointere at det forhippede "juristeri" rent faktisk ikke altid er uden betydning.

  • #115   30. aug 2016 Hva' fuck hvorfor kalder du ham lige pludselig for "OP" smiley
    Kan i ikke svine hinanden uden at finde på navne?


  • Mads-E
    Mads-E Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 15 Følgere: 14 Svar: 5
    #116   30. aug 2016 OP betyder Original Poster. Undskyld mit engelske sprog. Det hedder selvfølgelig "trådstarter" og ikke OP

  • #118   30. aug 2016 Nåe okay, det blev kaldt TS engang.

  • #119   30. aug 2016 Og snottet møghvalp passer ekstremt godt på Kim og hans lille lakaj Dæksdreng-Morten

  • #121   30. aug 2016 Det dæksdrengens efter du har været der.

  • #123   30. aug 2016 Og alligevel så gør jeg det smiley

Kommentér på:
Køb af stjålet bil

Annonce