{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.312 visninger | Oprettet:

Keep your eyes on Gigi - BMW {{forumTopicSubject}}

Så er feministerne på barrikaderne igen!
De mener at den nye reklame for BMW M2 er sexistisk, og har tilmed fået medhold i sagen!
Hun er MODEL for fanden, hun lever af at udstille sig selv for christ sake!

https://www.youtube.com/watch?v=OwDtPixqJLc

Har de mon set en værksteds kalender fornyligt?

http://ekstrabladet.dk/biler/skandalevideo-bmw-doemt-for-sexistisk-reklame/6255298


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keep your eyes on Gigi - BMW
  • #2   25. aug 2016 Ja den video har jo ikke skyggen af noget som helst frækt
    Fatter slet ikke hvad de hyler over.

    "Jamen hun sætter sig på passagersædet jo"
    Skal vi så hyle over at mænd bliver udstillet som personligt chauffør for lækre modeller med røven fuld af penge eller hvad?


  • #3   25. aug 2016 hehe hvordan i al verden kan man få sig selv til at sige at det er undertrykkende for kvinder og sexistisk?


  • #4   25. aug 2016 forstår det ikke. man ser jo ikke pigen på noget tidspunkt. man høre en der siger. hey over here. og det er alt.. ellers er det bare nogen biler der ræser frem og tilbage.

  • #5   25. aug 2016 forstår slet ikke hvordan de kunne få medhold. er ikke noget nyt i at bruge smukke kvinder i reklamer.

  • #6   25. aug 2016 Hvad er kvinder ellers til for. Jeg syntes det er fantastisk hvordan vi som mennesker konstant og hele tiden skal kæmpe imod naturens orden i stedet for bare at acceptere at det er sådan tingene er.

    Nej det er ikke naturligt at være bøsse
    Ja det er naturligt at mænd savler over en lækker tøs
    Nej det er ikke den indre skønhed der tæller for mænd skal bare knalde en gang og så videre i teksten
    Ja du er for tyk og de bukser får dig ikke til at se tyndere ud

    Og hvorfor skal mænd slå brættet ned efter sig (det man sidder på) mens kvinder gerne må lade låget stå åbent ????? WTF!





    profilbillede
  • #7   25. aug 2016 ruh
    så du hellere at vi levede som i de gode gamle danske film, hvor Lille mor står for alt det huslige og manden "kun" skal tjene hjem til føden? hehe


  • #8   25. aug 2016 Kvinder hyler, det har de altid gjort, problemet er at flere og flere mænd/kvinder i forklædning, giver dem ret, det er lidt en mode ting tror jeg, eller også er det for at score, nogle gratis moralske point.

  • #10   25. aug 2016

    profilbillede
  • #12   25. aug 2016 Hold nu, hvor er det latterligt! der er intet at se i den video jo!

  • #13   25. aug 2016 JDM

    Præcis!
    Jeg var også mega skuffet... havde set frem til upskirt-action og alt muligt smiley


  • #14   25. aug 2016 R M nej overhovedet ikke. Jeg går 100% ind for ligestilling og alt det. I min bog betyder det så at kvinderne også kan vaske bil, klippe hæk, skifte tændrør osv. I praksis forholder det sig ikke sådan fordi kvinder bare ikke har fysikken eller den generelt tekniske viden og eller interesse til de tunge og tekniske ting. Så uanset hvad alle feministerne siger, så er der bare ting som mænd rent fysisk er bedre udrustet til, og skal de dagligdags opgaver så fordeles nogen lunde ligeligt betyder det jo så at konen må stå lidt mere ved gryderne end jeg gør.

    Det er så her hvor naturen spiller feministerne et kæmpe pus, og hvor kæden også springer af for mig. Kvinder er ganske enkelt ikke rent fysisk eller mentalt konstrueret til at tage sig af de tunge ting, men nægter bare at acceptere det.. det giver jo ingen mening..

    Faktum er at mænd fra naturens side bliver pumpet fulde af testosteron der gør os krigerriske, liderlige, brunstige, endnu mere liderlige og druklystne, det gør os også ekstremt konkurrenceprægede og selvom det ikke handler om at have nedlagt den største mammut mere, så handler det i stedet om at jeg har klippet hækken 3 gange i år og naboen har kun klippet sin 2 gange.

    Kvinder bliver fra naturens side pumpet fulde af østrogen der gør dem emotionelle, følsomme og følelsesrige, det gør dem til gode og omsorgsfulde mødre både overfor deres børn, men også overfor deres mænd.

    I min bog er feminisme lige så unaturligt og umuligt at opnå fornuft i som det er at bede solen om at drøne den anden vej rundt.

    SOLEN SKAL STÅ OP I VEST! For fanden da...

    Nej det handler nok i stedet om noget meget mere grimt. Det handler nemlig og MISUNDELSE.

    Det er kraftedme ikke Monica Belucci der er formand for rødstrømpeforeningen, det er nok snarere en eller anden fuldfed kone med ulange patter smiley ha ha ha der bare er vildt misundelig.

    Og det gør at det er pissesjovt at gøre grin med så her kommer lige lidt mere..






    profilbillede
  • #15   25. aug 2016

    profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #16   25. aug 2016 Det lyder som en flok overvægtige behårede og halv gamle feminister har set klippet, og set alt hvad de ikke er, og derfor blevet sure, og anmeldt lortet.. At de så er gået hen og vundet sagen, det forstår man ikke, men det er lettere at give sådanne personer ret, end at begynde at snakke fornuft med dem ;D

    Ps. Ser intet galt i reklamen.. Der findes langt "værre" reklamer i reklamer for mælk...


  • #17   25. aug 2016 Det er jo i Sverige, det mest rygrads-forladte land i hele verden!
    De vil sq ikke risikere at træde nogen over tærene

    Gad vide om modeller får meget hate mail fra feminist grupper?


  • #18   25. aug 2016 smiley

    profilbillede
  • #19   25. aug 2016 ruh
    har du så i og for sig ret i, altså at der fra naturens side er visse forskelle for hvad mænd kan og kvinder bare ikke kan.
    når det så er sagt, så er det også meget forkert, da man ofte ser og hører om kvinder der laver de samme ting som mænd laver.
    heldigvis for det kan man så kun sige.


  • #20   25. aug 2016

    profilbillede
  • #21   25. aug 2016 R M

    Min kæreste er Landmand og hun er daglig leder!
    Så der kan man sq snakke om en tøs der har noget at have det i.

    Det virker sq da meget bedre end feminisme


  • #22   25. aug 2016 Copycat
    det er da også fedt at hun bestrider det job, hun ville højst sandsynligt være pisse træls hvis hun var en af de rødstrømper der vil have ligestilling men intet gør for at ændre synet på kvinders muligheder.


  • #23   25. aug 2016 R M

    Yeps, hun er på ingen måde feminist, tvært imod.

    Vi har opdelt opgaverne derhjemme, hun vil gerne lave mad og sådan, og så vil hun gerne have at jeg til gengæld skruer i hendes biler osv.


  • #24   25. aug 2016 ja det er plat.

    Men sjovt at denne reklame lige popper op midt i den her tråd. smiley


    profilbillede
  • #25   25. aug 2016 Copycat
    feministerne skal bare få det ind på lystavlen og nu tænker jeg på den reklame du henviste til, så er det jo for at sælge bilen de krydder det med en pæn kvinde. de ville da helt klart tænke ohhh yes hvis bmw havde valgt Jason Statham i reklamen.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #26   25. aug 2016 R M
    ja doble morale er jo dobbelt så godt, ik;)

    Og Carsten til dit tidligere spørgsmål, om de også skriver til modeller..
    Ja gør de, og ikke kun kendte undertøjsmodeller, nok pga de har forstået at deres "trusler" imod dem ikke bliver læst alligevel, men de modeller som kun gør det i deres fritid.. Kæft de kan modtage nogen modbydelige beskeder fra dem, jeg har en veninde som gør sig i model i tyskerlandet, og nogen af de mails hun har fået, det har været nær dødstrusler..

    Men som R M også er inde på, havde det været en mand de brugte som model, så havde de sidder og trillede med ærten, mens de savlede over ham...


  • #27   25. aug 2016 Trilled med ærten ... HA HA HA HA

    Og når det er sagt, så er Kalvin Klein reklamerne selvfølgelig henvendt til mænd... NOT.. Men dem er der ingen der brokker sig over vel ?


    profilbillede
  • #28   25. aug 2016 Ha ha her er et billede af en af arbejdsgrupperne i Sveriges Kvinnlobby som har indgivet anmeldelsen.

    Nuff said ....


    profilbillede
  • #29   25. aug 2016 haha!!! ja hold da op en flok XD

  • #32   25. aug 2016 Jeg kan heldigvis huske de gode gamle Jolly Cola Tina Kjær reklamer fra dengang en ½ liters sodavand var på glasflaske, og de minder tager jeg med mig i graven så kan feministerne forbyde alt det de vil DET ER NEMLIG FOR SENT smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=6YjhDJOg7M4


  • #33   25. aug 2016 ruh
    den reklame bliver stadig vist i biografen i Sønderborg.. hun var dælme en hot kvinde uha da


  • #35   25. aug 2016 er bare en reklame med en køn kvinde Niels

  • #37   25. aug 2016 ja men de fleste af de lidt ældre reklamer er stadig gode den dag i dag

  • #38   25. aug 2016 Så er Jolly cola jo også fri for at bruge penge på at lave en ny reklame smiley

  • #39   25. aug 2016 R M så du er til ældre tøser ? smiley sorry kunne ikke lade være..

  • #40   25. aug 2016 Carsten T den holder 100% den reklame, ikke nogen ny tak smiley

  • #41   25. aug 2016 ruh
    hehe nej dog ikke, men alder betyder meget lidt for mig. smiley


  • #43   25. aug 2016 if it ain't broke, don't fix it smiley

  • #44   25. aug 2016 Bundy må på sagen

    profilbillede
  • #45   25. aug 2016 Det er jo bare fucked up at hidse sig op over det! De har alt alt alt for lidt at pille i. Find dog noget der var mere spændende. Må godt nok sige at jeg finder på ingen måder den video stødende, usmagelig what ever de nu gerne vil ha' det til at fremstå. Men som der også bliver nævnt, så er hun sku da i det mindste flot at se på!

  • #47   26. aug 2016 hehe det var en underlig sammenhæng du kom frem til Christian smiley

  • #49   26. aug 2016 at mange bliver bøsser når kvinder ikke må gå i højhæle.. hehe det lyder jo helt forkert

  • #51   26. aug 2016 at mange ligefrem bliver homoseksuelle pga det har jeg så aldrig hørt noget om... og er ret så forkert at kvinder ikke må være feminine mere.

  • #53   26. aug 2016 altså hvis du kun ser femininitet om de går i højhælede sko så har du et problem min ven

  • #54   26. aug 2016 Altså jeg vil give Christian ret, man går jo hen og bliver helt forvirret smiley

  • #56   28. aug 2016 det mindst feminine er kvinder der går op i bilen eller ved en masse om dem.

  • #57   28. aug 2016 Thomas der er jeg uenig, det mindst feminine er kvinder der pumper jern smiley

  • #58   28. aug 2016 nope. kvinder må gerne løfte. de skal bare ikke overdrive og få store muskler.
    jeg er ikke til typisk halvfede danske piger med såkaldt runde former smiley


  • #59   28. aug 2016 Det var nu også dem med kæmpe muskler jeg mente, i mine øjne er der kæmpe forskel på træning, og at "pumpe jern"

  • #60   28. aug 2016 Pumpede piger er SÅ vamle!
    Men er jo nærmest bange for at de kan kneppe en med deres klitoris!



    profilbillede
  • #61   28. aug 2016 Fy for helvede Carsten, nu får jeg mareridt i nat smiley

  • #63   28. aug 2016

    profilbillede
  • #64   28. aug 2016 ja et par højhælede giver lige den sidste sprødhed.

    profilbillede
  • #67   29. aug 2016 Flot pige fra mellemøsten hende Gigi...

    Fed bmw reklame...

    men verden har brug for feminister.. ikke fordi de har ret i alle deres sager, men de er med til at skabe balance, fordi kvinder ER det svage køn, og der er IKKE tilpas nok ligestilling, ikke dermed sagt at der skal være ligestilling på alle frontor, og denne her sag er også dybt latterlig, men det er blot en uad af tusindevis af ellers vigtige sager...


  • #68   29. aug 2016 #66 Bwaaahahahahaplaplapla---thinkhappythoughtsthinkhappythoughts

    Mirza - er enig i dit synspunkt globalt set, men i Sverige og i Danmark skal mænd jo faktisk være metrosexuelle for at holde sig inden for de acceptable rammer, og det syntes jeg er for meget. At vi er lidt hulemænd i ny og næ gør os jo bare mere interessante for kvinderne smiley

    Der er til gengæld en del arbejde i andre dele af verden hvorfor jeg syntes sådan en gruppering af forsmåede halvfede hippiefeminister fra Sverige burde skamme sig og så tage til Somalia eller andre steder i verden hvor man behandler kvinder som rent lort, og arbejde for kvinderettigheder dér. At arbejde for kvinderettigheder i Danmark eller Sverige svarer til at vaske en tallerken af der allerede er ren..


  • #69   29. aug 2016 RUH... jeg kan godt være enig med dig, men jeg er ikke kvinde så jeg er ikke i min gode ret til at påstå at kvinderne ikke også bliver undertrykt i Danmark i en eller anden grad... undertrykkelse er en følelse. Og følelser kan ikke være forkerte...

    men jeg er helt enig i med dig i at mænd også skal have lov til at leve som de vil, så længe det ikke går udover andre...


  • #70   29. aug 2016 Mirza, det skal bare gælde for kvinder også. Det er rigtigt at følelser ikke kan være forkerte, men det er forkert hvis alle andre skal rette ind efter dine følelser.

    Så vidt jeg husker er du ikke Dansk statsborger, hvilket jeg er helt ok med selvfølgelig, men hvis du går rundt og føler dig undertrykt, eller føler alle er racister er det jo ikke ensbetydende med at jeg pludselig skal lave en masse om blot fordi du har en følelse af noget.
    At du har en følelse er jo noget du skal bearbejde.

    Så hvis rødstrømperne i Sverige vil sidde og holde kaffeklub og snakke om kvinders rettigheder og føle at de dagligt bliver pisset på af reklameindustrien fordi de kun viser lækre kvinder i deres reklamer så fred være med det. Virkelig, det må de hjertens gerne. Men at alle andre skal rette ind efter deres verdensopfattelse er helt forkert og så er det at jeg føler mig undertrykt. smiley


  • #71   29. aug 2016 RUH... nej selvf skal ikke alle rette sig ind efter hinanden, det ville praktisk talt være umuligt..

    men det er meget useriøst som mand at sidde og sige at kvinderne har samme rettigheder eller at de ikke oplever at blive diskrimination osv... for det kan vi ikke rigtig sætte os ind i kan vi..? det er et faktum at det er ikke mere end en generation siden at kvinderne fik stemmeret i Danmark, og det siger jo ikke så lidt...

    grunden til at de kan stemme er fordi at mændene har givet dem lov til at stemme... Og det er som følge af et pres fra feministerne...


  • #73   29. aug 2016 Det kommer an på hvad de føler.. hvis kvinden i en stram kjole og et parhøjhælede føler et pres fra sine omgivelser at sådan skal hun gå klædt, og at manden igefrem tvinger hende til at få større bryster osv, så er hun da også undertrykt..

    men jeg skriver ikke nogen steder at hende Gigi er undertrykt, jeg synes også den pågældende sag er latterlig, og at det er en fed reklame..

    men jeg anderkender at der er NOGEN der føler sig undertrykt, og at man ikke bare kan tage den følelse fra dem, de skal have lov til at kæmpe deres kamp...


  • #74   29. aug 2016 Mirza hvorfor udgik du egentlig her i weekenden? Var på JR i går men ved ikke hvad der skete fredag/lørdag smiley

  • #76   29. aug 2016 RUH... Jeg nåede hverken træning, kval eller Heat 1 pga bøjede ventiler... så 2 topstykker og en motor senere, nåede jeg at stille op i Heat 2 fra en 12. plads. Jeg kørte mig op på en 5. plads efter 1 omgang da gassen satte sig fast på for enden af langsiden med knap 200km/t, og jeg nåede lige at unvige 2 biler og røg i sandkassen..

    Så du løbet ??

    Christian.. det kan godt være, jeg kender ikke nogen i burka på trods af at jeg kender maaange kvinder med tørklæde..


  • #77   29. aug 2016 ift den reklame, kvinden udfører et stykke arbejde, så undertrykkelse kan der aldrig være tale om...eller dvs hvis der kan være tale om det, så er det fordi nogen ser på det som at kvinder bliver udstillet som objekter

  • #78   29. aug 2016 Mirza var der kun søndag desværre så fik ikke set det du beskriver der. Søndagen var ellers rigtig god, bortset fra den giga byge vi fik sidst på formiddagen smiley

  • #79   29. aug 2016 Ja der kom godt nok meget regn, det er sjovt at køre i, men træls for tilskuerne...

  • #81   29. aug 2016 Jeg elsker at køre i regn, ikke træning eller kval, der kører man mod uret, og så vil jeg helst køre så hurtigt som muligt..

    men løb i regn er rigtig fedt... især på semi slicks, uden antispin eller abs smiley


  • #82   29. aug 2016 Så skal man vist have et blødkogt æg mellem sko og pedal skal man ikke ? smiley

  • #83   29. aug 2016 Jo, man skal være meget mere varsom med sine input...

    men det er skideskægt.. den her video beskriver det ret godt, der var temmelig glat den weekend... især det første minut med tæt kontakt

    www.youtube.com/watch?v=YzPXRqm2M_s


  • #84   29. aug 2016 Kæft det ser sjovt ud smiley

  • #85   29. aug 2016 Ja der skal sq styreres lidt smiley

  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #86   30. aug 2016 Hvad er det nu den gearkasse du kører med kaldes?

  • #87   30. aug 2016 sekventiel gearkasse.. Den har ingen synkromesh ringe, så man kan skifte gear uden kobling....

  • #88   30. aug 2016 Skal du slippe gassen for at skifte ?

  • #89   30. aug 2016 Jep... de fleste kører med quick shift så kan de holde gassen i bund når de skifter, så tændingsafbryder den.. men min bil er helt analog, gider ikke ting der kan gå i sykker

  • #90   30. aug 2016 Det er ligesom de gamle 4 trins ligeskårne ZF til Opel, der kunne man også bare lette gassen en lille smule og kaste den i næste gear smiley

  • #91   30. aug 2016 Ja det er fedt med ligeskårne tænder smiley

  • #93   30. aug 2016 I klippet ? Ja det var fra sidste år, det var bare for at vise hvordan det var at køre i regnvejr smiley

  • #96   30. aug 2016 hehe ja den larmer jo fra alle andre punkter, +12.000 omdrejninger laver også lidt lyd..

    nej den største ulempe er at man ikke bare kan cruise med sådan en gearkasse og skifte gear, man SKAL accelerere eller bremse før man kan skifte gear op eller ned, og man skal virkelig voldtage den når man skifter gear, ikke noget med et langsomt gearskifte, det egner sig slet ikke på vejene..

    Christian.. bremserne er faktisk rigtig gode jeg har 4 stemplede wiilwood bremser hele vejen rundt også bagi.. "problemet" er bare at bilen kun vejer 530kg med chauffør og den trykker ikke så hårdt, så det er nemt at blokere bremserne, især i regnvejr uden ABS med semi slicks.. men det er det som gør det sjovt smiley


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #98   31. aug 2016 Men er det muligt og give mellemgas?

  • #99   31. aug 2016 Det er ikke nødvendigt når man skifter op, omdrejningerne falder, men når man går i et højere gear så er man lige præcis i lavere arbejdsområde..

    På vej ned i gear derimod, er det en rigtig god ide at give mellemgas, og hvis man er super skarp, så kan man godt skifte gear uden kobling, jeg kørte i 1 sæson uden brug af kobling både på vej op og ned i gear, så kunne jeg bremse med venstre fod hele vejen rundt på banen, det var skide effektivt, men gearkassen gav sgu alligevel op..

    Så nu bruger jeg kobling på vej ned i gear, med mellemgas.


  • Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #100   31. aug 2016 Okay, netop også ved nedgearing jeg tænkte, lidt "heel-and-toe" action er jo også sjovt smiley

  • #101   31. aug 2016 Sebastian ikke sjovt når man bruger str 47 smiley

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #102   16. sep 2016 Jeg blev lige linket til denne side
    http://www.ridecomfortably.dk
    Gad vide hvor længe den får lov til at blive, inden der sidder en eller anden halvgammel sinke og klager over seksuelt indhold xD

    Og ja Opel.. Hvad helvede sker der?!


Kommentér på:
Keep your eyes on Gigi - BMW

Annonce