742 visninger
|
Oprettet:
Turbo forskel {{forumTopicSubject}}
Hej. Hvad er forskellen mellem orginal gt2871 og uorginal garrett 2871
okt 2012
Følger: 66 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 914
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
okt 2012
Følger: 66 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 914
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.087
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.087
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.087
jun 2010
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 7 Svar: 388
Kina ladere er væsentlig billigere, men man kan sagtens risikere at de dør hurtigt, pga manglende kvalitets-kontrol. Jeg har set sprit-nye Kina-ladere, hvor vi har skilt dem ad og så har de været fyldt med spåner osv. Sådan en vil dø meget meget hurtigt. Men hvis man skiller dem ad, og sørger for alt er i orden, skulle de holde fint. Generelt siger man, at hvis en Kina-lader lever de første 1000km, så vil den næsten holde for evigt - så er de ikke til at slå ihjel, da de ikke er så fint-følende som de dyrere ladere.
Personligt kører jeg original Garrett, da jeg ikke vil risikere noget som helst.
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.087
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.087
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.287
Kender flere der har kørt mange km med kina turbo, incl mig selv, og enda med meget tryk, over 2 bar.
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
jun 2010
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 7 Svar: 388
Det jeg muligvis kunne forestille mig er dit problem, er at din indsugnings-temperatur bliver for varm, hvorved motorstyringen skruer ned for effekten, og det er dette du kan mærke.
I så fald, så på med en bedre intercooler.
jun 2010
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 7 Svar: 388
Du skal også være opmærksom på, at du ikke bare kan skrue op. Du når en grænse for hvad motoren kan klare, og hvis din indmad i motoren er standard, er den grænse typisk langt nede.
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 96 Svar: 3.087
nov 2013
Følger: 15 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 8
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 98 Emner: 39 Svar: 128
Turbo forskel