{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo forskel
  • #1   25. aug 2016 det er jo bare en " kopi " det er samme turbo. bare af ukendt mærke sikkert. ville klart vælge en fra en producent der er kendt. de er gerne højere kvalitet, og ville aldrig gå på kompromis med sådan en del

  • #2   25. aug 2016 Jo men det må være et eller andet. Dom er forskel. Tænker måske trækket er stærkere ved en original.

  • #3   25. aug 2016 måske. Skal jeg ikke kunne sige

  • #4   25. aug 2016 Mener de originale typisk kan lave flere heste og så holder de bedre smiley dumt sted at spare smiley

  • #5   25. aug 2016 Der også stor prisforskel imellem. Er orginal 2871 koster 6200 inkl. Moms. Den uorginal koster 2200 fra Tyskland. Levere 400 heste. Hvor den orginale leverer op til 475

  • #6   25. aug 2016 Men hvis så den uoriginale går efter 2 måneder så står man der igen smiley havde købt en original smiley

  • #7   25. aug 2016 Ja det så rigtigt

  • #8   25. aug 2016 og plads er der ikke lige frem meget at hvis det er på en golf 4 den skal monteres smiley

  • #9   25. aug 2016 Typisk har de originale bedre tolerancer og generelt bedre kvalitet. De spooler typisk hurtigere og leverer mere på toppen.

    Kina ladere er væsentlig billigere, men man kan sagtens risikere at de dør hurtigt, pga manglende kvalitets-kontrol. Jeg har set sprit-nye Kina-ladere, hvor vi har skilt dem ad og så har de været fyldt med spåner osv. Sådan en vil dø meget meget hurtigt. Men hvis man skiller dem ad, og sørger for alt er i orden, skulle de holde fint. Generelt siger man, at hvis en Kina-lader lever de første 1000km, så vil den næsten holde for evigt - så er de ikke til at slå ihjel, da de ikke er så fint-følende som de dyrere ladere.

    Personligt kører jeg original Garrett, da jeg ikke vil risikere noget som helst.


  • #10   25. aug 2016 Mads s hvad mener du med plads nok

  • #11   25. aug 2016 Niklas. Har en 2860 på nu. Kina lader en måned gammel. Den kører meget fint på 1,1 1,2 bar. Men når så turboen bliver varm så mister den heste så kører den kun på 0,9 bar. Kan det være utætheder eller bliver de bare svage. Når de kørers varm. Og hvad med de orginale dør de hurtigt eller ?

  • #12   25. aug 2016 har min GT2560 topmonted, og der var ikke meget plads da den sku skiftes smiley

  • #13   25. aug 2016 Når ok på den måde. Jo måske ikke meget plads men det kan lade sig gøre jo på få timer

  • #14   25. aug 2016 tja det er nok som man tar det smiley

  • #15   25. aug 2016 Fuldstændig ret. Der ikke fordi der meget plads. Og irriterende at lave ihvertfald.

  • #16   25. aug 2016 Folk sammenligner alle kina turbo med hinanden, men glemmer der er 3 forskellige kvaliteter, de dårligste bliver solgt på ebay, altså dem skal man holde sig fra. Der sælges også oem kvalitet, de er rigtig fin kvalitet, og holder lige så længe som en orginal..
    Kender flere der har kørt mange km med kina turbo, incl mig selv, og enda med meget tryk, over 2 bar.



  • #17   25. aug 2016 Ok hvor får man så fat i sådan en god en. Og hvordan får man skruet op for tryk er det noget man selv kan fortage sig eller skal den igen køres ind

  • #18   26. aug 2016 En turbo _skal_ være varm. Jo mere varme-energi du kan holde i turboen, jo hurtigere ladetryk for du.
    Det jeg muligvis kunne forestille mig er dit problem, er at din indsugnings-temperatur bliver for varm, hvorved motorstyringen skruer ned for effekten, og det er dette du kan mærke.
    I så fald, så på med en bedre intercooler.


  • #19   26. aug 2016 Du kan godt selv skrue den op, MEN din motorstyring er højest sandsynligt ikke justeret ind oppe i de MAP værdier. Derfor skal du bil køres ind igen, hvis du ønsker at køre højere tryk.
    Du skal også være opmærksom på, at du ikke bare kan skrue op. Du når en grænse for hvad motoren kan klare, og hvis din indmad i motoren er standard, er den grænse typisk langt nede.


  • #20   26. aug 2016 med mindre det er en golf 4 Niklas der kan original indmad klare 300 hk smiley

  • #21   26. aug 2016 Køb Garrett gt2871rs så får du en kugleleje turbo der bare virker, kan med fordel købes hos Scanturbo..

  • #22   26. aug 2016 Jeg kører med 334 heste. Alt indmad er skiftet sidste år og har hvor jeg kan skrue op og ned for turbo tryk. Jeg fik den op på 1,6 i ladetryk Idag :). Med en 2860rs men vil gerne have større turbo. Af en eller anden grund smiley

  • #23   27. aug 2016 Den har altid kørt med denne intercoller. Aldrig været problemer men nu vil den bare ikke køre så stærkt når den er varm

  • #24   27. aug 2016 Niclas den har altid kørt uden problemer med den intercoller som sidder på nu. Men pludselig lave den det nummer hvor den bliver varm så mister den kraft. Hvad kan det ellers være hvis det ikke er Inter.

Kommentér på:
Turbo forskel

Annonce