{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Bil service {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Min bil (Seat Ibiza 1.2 TDI Style) er snart et år gammel, og den skriver nu at den skal til service.

Den har kørt lige knap 25.000 km, og jeg vil selvfølgelig køre til en autoriseret Seat Forhandler.

Mit spørgsmål er så, når bilen er så ny som den er - hvad anbefaler i af service pakke jeg benytter? Har altid haft den ide om at værestederne bare siger den høje pakke og sluger en for penge, som måske ikke er nødvendigt - nu når bilen er så ny.

Bilen har garanti på 4 år eller 120.000 km.

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil service
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   25. aug 2016 Du kan ikke selv vælge, hvis garantien skal beholdes, så skal det service som seat anbefaler bruges..
    Men jeg mener ikke at det første er ret stort på sådan en bil smiley
    Og hvis du mistænker dit værksted for at snyde dig, så vælg et andet, udvalget er stort, da der er frit værkstedsvalg i DK, og du kan gå ind til en anden (Også ikke seat) og få udført arbejdet, og beholde garantien


  • #2   25. aug 2016 Seat ved hvilken service den skal have - du kan så vælge at få bremserne set efter - hvilket koster ekstra - det er en god ide at høre flere Seat værksteder om prisen på eftersynet

    Min erfaring siger at det vil være dumt at benytte andre værksteder til service på en bil med garanti og senere vil al kulance reparationer blive nægtet - hvis Seat ikke har lavet service

    Man kan måske bare nogle håndøre på den korte bane men det kan blive dyrt senere


  • #3   25. aug 2016 Yes, ring til Seat forhandlere og få en fast pris på service smiley der passer din bil, der er mange penge at spare hvis du gider køre efter det.

Kommentér på:
Bil service

Annonce