{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota aygo ejere(spørgsmål)
  • #1   28. aug 2016 motoren er den samme som i den gamle model aygo, mere eller mindre uopslidelig smiley forvent omkring 18-22 km/l alt efter dit kørselsmønster smiley

  • #2   28. aug 2016 De fejler stortset intet.

    Og henrik, det er ikke helt korrekt.. Der er ændringer smiley men motorkoden er den samme


  • #3   28. aug 2016 Den nye køre meget bedre end den gamle, de kan bare ikke fås med fartpilot hvilket gør den trals til længere ture smiley

  • #4   28. aug 2016 Jeg ved godt der er sket en del ændringer, men selve motoren i sig selv er den samme smiley der er blandt andet nyt bundkar, udstødning, starter, katalysator, ventildæksel, luftfilter kasse og en masse andet smiley

  • #5   28. aug 2016 Kasper det sgu noget sludder.... de kommer standart med en fartbegrændser ( samme arm som fartpiloten ) så det skal bare køre på... Det tar ca. 20min at montere fartpilot på den...

    Ved ik hvem der har fortalt dig det ævl, men det kan du nu godt


  • #6   28. aug 2016 Vi har en til nummer 2 bil, og den er vi meget glade for.
    Du skal tage den for hvad den er, så bliver du ikke skuffet. Du skal bare ikke forvente en auris, for det er det ikke.

    Jeg har fået skiftet kobling på min på garantien fordi den begyndte at ruske, men kan høre på div fora at det ikke er et kendt problem.

    Den har kørt 23000 km nu, og kører som regl 20 km/t, har oplevet 24 km/l på en længere tur, men den kommer ikke op til opgivelsen.


Kommentér på:
Toyota aygo ejere(spørgsmål)

Annonce