{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Royal I.V.
Royal I.V.
Tilmeldt:
11. sep 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Førstegangskøber af VW Polo {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg sidder i den situation at jeg rigtig rigtig gerne vil købe en VW Polo i fabriksny tilstand. Derfor tænker jeg at forummet her er det bedste sted at spørge, når vi er så mange bilentusiaster herinde!

Min første bil, som jeg fik i gave fra mine forældre da jeg fik kørekort fra en mørkeblå Polo fra 1994 (1.4). Derfor har jeg i forvejen en forkærlighed til netop Polo og VW smiley

Derfor har jeg besluttet mig for at købe en fabriksny Polo (opdateret version). Jeg har derfor nogle spørgsmål, som jeg håber nogle af jer kan svare på smiley

1. Er der nogle tekniske/mekaniske overvejelser/eventuelle fejl som jeg bør være opmærksom i et af de forskellige benzin-modeller/TSI? (1.0 BlueMotion, 1.2, 1.4 samt BlueGT 1.4)

2. Hvilke af ovenstående modeller ville i overveje til blandet kørsel (by- og udenbyskørsel)

3. Af alt ekstra tilbehør, som kan tilkøbes, hvilket tilbehør mener du er et MUST have?

4. Er der grund til at overveje en Golf MK 7 1.4 TSI, hvis man alligevel overvejer en Polo BlueGT 1.4 TSI?

Tusind tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Førstegangskøber af VW Polo
Kommentér på:
Førstegangskøber af VW Polo

Annonce