{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.559 visninger | Oprettet:

Er du mand nok? :P {{forumTopicSubject}}

Til at eje en stationcar?

Det er spørgsmålet som Opel stiller i deres nye kampagne hvor der tages stygt pis på dem der køre rundt i deres potensforlængere XD

http://ekstrabladet.dk/biler/fokus-paa-bulen-er-du-mand-nok-til-at-koere-stationcar/6295244

https://www.youtube.com/watch?v=EbbDVU2mHzU


Man kan gå ind på:
http://www.ridecomfortably.dk/

Og bestille sine nye underdrenge HELT GRATIS!
Så man kan blive mand nok til at køre en stationcar XD

Er personligt helt vild med en af kommentarene på nationen:

"Jeg er 3 gange så meget mand. Jeg har en stationcar, har en stor diller og ingen tatoveringer.
Desuden går jeg ikke i polo, drikker ikke rosé. Har ikke en dyr cykel med alt udstyret til og spiller ikke golf. (Hvilket jo ellers ville trække kraftigt ned)"




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du mand nok? :P
  • #1   19. sep 2016 HAhahaa alt for fedt... Mand nok til at købe en stationcar.. Jamen jeg har ikke RÅD til en Audi RS6 !!!!!!!

  • #2   19. sep 2016 Nu er det jo også en Opel reklame smiley
    Så kan du da få råd til en Insignia OPC det er vel nærmest ½ pris smiley


  • #3   19. sep 2016 Mand nok. Skulle jeg mene. Køre værdfald på stc nr2. Men en Astra stationcar? Det jo pointless.

    Køber
    "Jeg har brug for en stationcar, så børn, barnesæde, bagage, barnevogn og konen kan være med"
    Sælger.
    "så er Astraen lige det du søger"
    Køber
    " lyder meget fint"

    Hvad køber burde svare.
    "er du retarderet? Skal ikke købe en stationcar for at blive udfordret i at bakke den men for let at pakke den tosse per"
    Køber gå over og køber en Skoda Superb som er den eneste reele stationcar på markedet der er brugbar.


  • #4   19. sep 2016 Sø-Propel

    Har du ædt svampe?
    Dit indædte had imod Opel er da skræmmende til tider, men dog mest latterligt smiley

    Og så giver halvdelen af hvad du lige skrev ingen mening? selv hvis man ser bort fra grammatikken?


  • #5   19. sep 2016 Intet had til opel udover de lukkede Saab
    De laver bare ret kedelige biler og deres kundeservice kan man ikke brokke sig over, da man ikke kan brokke sig over noget der ikke er tilstede.

    Men en træt af bilmærker der laver stationcar udgaver af biler der er for små til at fungere i praksis for en børne familie.
    Om det Focus, Astra, Auris, Golf, Clio, osv er ligemeget en stationcar skal være praktisk og det er de små ikke. Selv ikke en Insignia er speciel rummelig, ligesom mange andre i dens segment.

    Eneste brugbare stationcars er Octavia, SuperB, resten er enten for små, for dyre, for upraktiske eller en blandig af alle 3ting.



  • #6   19. sep 2016 Sø-Propel

    Lukkede Saab?? er det svampene igen? Opel har da ikke lukket Saab?
    Det var GM koncernen som Opel bare er en del af? kom nu ind i kampen..

    Har du set en Vectra C stc.? du kan parkere en Superb inde bag i den?
    Og nu har jeg selv en Insignia, og der er mere end rigeligt plads i den.

    Og hvorfor betale 150.000.- mere for en Superb? no thx.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #7   19. sep 2016 For mig var det Volvo 850 der gjorde det helt ok for en mand at købe en stc,der var man jo nærmest en tøs hvis man købte en sedan.
    Det var vel Saab selv der lukkede Saab ved ikke at kunne løbe rundt eller hvad ?


  • #8   19. sep 2016 RSP

    Yeps Volvo har altid haft fat i den lange ende hvad angår stationcars smiley



    profilbillede
  • #9   19. sep 2016 Hvis vi snakke brugte biler så der flere biler på markedet der er gode familie biler.

    Har prøvet at smide en barnevogn, blee taske og ind i en Insignia fuck det var bøvlet.
    Vectra har generet altid været rummelige.

    Om det Opel eller GM er et fedt. Saab er ikke mindre lukket af den grund smiley


  • #10   19. sep 2016 Sø-Propel

    Jo men at give Opel skylden for det er da lige så retarderet som a købe en Superb?
    Og at du ikke kan finde ud af at sætte en barnevogn ind i et bagerum kan Opel da virkeligt heller ikke gøre for?


  • #11   19. sep 2016 :'D

  • #12   19. sep 2016 Der er jo masser af plads?



    profilbillede
  • #13   19. sep 2016 Der var en gang hvor en Trabant med tagbagagebærer og (hvis man var heldig) en fm radio, var længe fint at tage 2 voksne plus 2børn (og svigermor på tagbagagebæreren) til Harzen, men i dag tør man jo ikke engang køre til nabokommunen uden at man skal ha en mindre storebæltsfærge med boldrum og internetopkobling ??
    Stationcars er ikke kun til børnefamilier og de er sjældent større (og dermed ikke mere besværlige at bakke med) en samme model i 4/5dørs.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #14   19. sep 2016 Ja Vovo ved godt hvordan en stc skal skrues sammen.
    Søpropel,jeg må erkende at jeg aldrig har set fascinationen nogen folk havde med Saab,men de kørte med underskud og da GM i forvejen ikke havde en særlig god økonomi var det nok en rimelig nem afgørelse...
    Har man meget lidt penge er det ikke skide smart at fortsætte med at smide dem væk smiley


  • #15   19. sep 2016 Cawdy KN

    True dat!
    Da jeg var barn var vi 4 personer i en Opel Record E Sedan, og ferie var intet problem overhovedet


  • #16   19. sep 2016 Pointen i at købe en stationcar er man ikke skal lege Tetris nå den skal pakkes og ikke skal splitte barnevognen ad hver gang man skal nogle steder.

    Jeg skal ikke selv være far heldigvis.

    Men skulle jeg være far så ville jeg købe en transit 9personers og hive den bagerste sæde række ud. Så der plads og så skal det være pilot sæder med let udtag så der er plads til crossmaskiner. Motorcykler eller vandscooter, byggematerialer og alt muligt andet.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #17   19. sep 2016 Åh ja,trabant stc,gudevogn...Blev Wartburg ikke også lavet som stc ?

  • #18   19. sep 2016 Nej da jeg for 5-6år siden kørte e30 var det Touring pga den har de flotteste linier og var lettere praktisk fordi der ku stables, men for dælen den er heller ikke ret stor smiley
    I dag er det 4dørs Carisma som snildt tager barnevognen, stoleforhøjer, pusletaske, computertasker og diverse tøjtasker uden at sku ind i kabinen med det, eller klappe kassen helt sammen, men 4dørs Scorpio er der endnu mere plads i til sagerne.
    Så hvordan man ikke kan få plads i en moderne stationcar til det er jeg lidt paf over smiley
    Men er selv lidt spændt på e46 Touring som jeg har lidt en idé om skal afløse Carismaen, hvis ellers der er plads i, da det jo kun er en 3serie ligesom e30eren og det lange tag, mest er godt for udseendet og knap så meget mere baggagerum.


  • #19   19. sep 2016 Sø-Propel

    med din seneste udmelding, er vi så enige om at din holdning på det emne her er fuldstændig ligegyldigt?
    Og hvis du ikke skal være far, hvorfor i alverden prøver om du kan få en barnevogn ind i en bil? virke temmelig pointless?


  • #21   19. sep 2016 Jacob R

    Måske du kunne give Propellen et kursus?


  • #23   19. sep 2016 Har nu en BMW 5-serie (e61) i stationcar - den har flot design og fornuftig plads og kører fantastisk smiley
    Havde før den en Mondeo stationcar - med MEGET plads og OK design smiley


  • #25   19. sep 2016 plads er ikke et problem her har en seat alhambra masser af plads (også selv om der er køkken i)
    havde en a4b5 tidliger det var lidt af en udfordring at få barnevognen ind i


  • #26   19. sep 2016 #25
    Det er en genial familiebil! Har selv en Galaxy og det er sgu lækkert at barnevognen kan køres lige ind i bagagerummet, behøver ikke engang tage kassen af stellet smiley


  • #27   19. sep 2016 Det er den beste familie bil der findes og så er de super behagelige at køre i selv om min er fra 2000 så der intet at komme efter

  • #28   19. sep 2016 Skulle man være lidt provokerende, kunne man jo også spørge om man er mand nok til selv at vælge bilen, eller om konen gør det for en smiley

    Selvfølgelig kan det være praktisk med en st.car hvis man har børn, eller har hobbies der kræver plads. Men man kan nu også klare sig med mindre plads.

    Det er da ikke uden en smule besvær at jeg skal have en autostol ind og ud af min coupe hver dag, men det går, hvor der er vilje er der vej smiley


  • #29   19. sep 2016 Carsten J

    Mine sidste 3 biler har været stationcars og jeg har ingen børn smiley
    Man vender sig bare til at have en stor og praktisk bil smiley


  • #30   19. sep 2016 Jeg har engang haft en Volvo 245 så kender det godt.

    Er der ikke også noget med at du har en hund på størrelse med en hest? smiley


  • #31   19. sep 2016 Carsten J

    Jo det havde vi...
    Han døde desværre i starten af sommeren i år smiley

    Og han krævede sq lidt af en bil før han kunne være der



    profilbillede
  • #32   19. sep 2016 smiley

  • #33   19. sep 2016 Det var ellers en dejlig stor basse af en hund!

    Havde egentlig sagt at jeg aldrig nogensinde skulle eje en stationcar, lige indtil jeg alligevel fik mig en Volvo 240 stc.. siden har jeg ikke haft andet end stationcar (bortset fra min Amazon) og det var altså før der kom børn ind i billedet smiley kan bare godt lide at køre i en stor bil med masser af plads..


  • #34   19. sep 2016 Kald mig bare langsom... Men jeg fatter den ikke?

    Man kan bestille nogle grimme tighty whities og blive mand nok til at købe en Opel Stationcar?

    Jeg fanger den overhovedet ikke???? smiley


  • #35   19. sep 2016 jeg har altid ville havde st.car fordi jeg bare kan lide at havde plads og så synes jeg at de fleste biler ser godt ud i st.car

  • #36   19. sep 2016 LilleDan

    Don't worry buddy, you'll get it eventually smiley


  • #37   19. sep 2016 Køb en transporter i stedet smiley

  • #38   19. sep 2016 Carsten

    Det håber jeg satme ikke! Jeg skal hverken have tighty whities eller en Opel!!!



  • #39   19. sep 2016 Insignia har en kæmpe bagklap der fylder en del og desuden er det ikke så bredt men har en udmærket størrelse
    Kører selv i en Avensis Stationcar (2013) og kan smide alt i den, hentede nogle skyggelister (3,6 m) der lige kunne være fra forrude til bagrude smiley
    Men ja har mest en stationcar pga vores labrador, vi har også haft en FR-V Van og en Q7 Van som man også kan smide alt ind bag i smiley det er en dejlig luksus desuden har de alle haft jydekrog smiley


  • #41   20. sep 2016 #39
    Kender godt den følelse af at ku smide alt ind bagi bilen.. den følelse havde jeg også da vi hentede ungernes gyngestativ og bare ku smide det ind bagi smiley


  • #42   20. sep 2016 Yep, hader at have ting stående på sæderne

  • #43   20. sep 2016 Forstår ærlig talt ikke pointen med stationcars...

    altså når man kigger udover parkeringspladsen på mit arbejde, og andre mellemstore fimraer, så er 95% af bilerne mikrobiler, eller stationscars, og de er alle sorte eller sølv.. hva sker der for den danske vognpark, der er ingen der har fantasien til at vælge en spændende bil..

    hvad blev der af gode gammeldags couper med skålsæder bagi....


  • #44   20. sep 2016 Mirza A

    Sådan en har man da holdende derhjemme smiley


  • #45   20. sep 2016 Ja de færreste har...

    har bare aldrig forstået det der med at når man får et barn så bliver drengedrømmen solgt til frodel for en stationcar, altså en klump kød på 2500g skal diktere at man går ud køber en bil med 1500liter i bagagerummet...


  • #46   20. sep 2016 Mirza A

    Det er da simpelt, kvinder har fået MEGET mere at sige i DK, og det er oftest dem der har det sidste ord i bilens form smiley

    Vil dog lige sige at jeg selv har valgt en stationcar smiley


  • Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 731
    #48   20. sep 2016 sku ikke alle kvinder...

    Forstår udmærket stc konceptet, gidder sku ikke hive 2 små børn ind på bagsædet af en 3dørs bil.
    Gad da heller ikke have is, slik, bæ og bræk over det hele i en "lyst-bil".. da hellere bruge familie-akvariet til den slags.


  • #49   20. sep 2016 Niels a... nu er det ikke RS6ere med 700hk jeg ser holde rundt omkring på parkeringspladserne.. smiley

  • #50   20. sep 2016 Mirza smag og behag er forskellig - heldigvis. Men jeg er enig i at bilparken generelt er lidt kedelig at se på.
    Har selv en 5-serie stationcar fordi jeg synes den er både flot og praktisk - og med en 535D er den også rimelig kvik samtidig med at den er (rimelig) fornuftig som pendlerbil smiley
    Men som Carsten skriver i #44 så har man selvfølgelig coupe'en holdende derhjemme - i mit tilfælde en Opel Astra Twin top turbo, så ud over at det er en coupe, så kan taget lægges i bagagerummet smiley


  • #51   20. sep 2016 Jeg har som så ikke noget imod stationcar..

    jeg synes selv en bil kan være flot som stationvar, jeg synes bare bilparker er meeeeget ensformig..

    hvis der kun kørte coupe'er rundt, så ville det også være kedeligt...


  • #52   20. sep 2016 Jens B

    Det er sq en fræk sag sådan en TwinTop smiley


  • #53   20. sep 2016 Mirza A

    Det er rigtigt at folks valg af biler er blevet ret konservative, men jeg tror simpelthen det er efterdønninger fra finanskrisen at folk er bange for at bruge penge på "legetøj" til hverdags brug.

    Men det er kun et gæt


  • #54   20. sep 2016 finanskrise min bare... biler har aldrig været billigere i danmark, brugtsvognpriser efter 5 år er så lave, vi er faktisk sjældent over 100% ifht biler uden afgift, og 1 liter brændstof koster 9kr... for 10 år siden kostede den 13kr...

    men nej folk køber biler som de køber opvaskemaskine, den skal have energimærke AA++++ selvom jeg kan få en brugt bil der er 2 år ældre og meget mere praktisk og anvedelig uden at den koster mere...


  • #55   20. sep 2016 Yep benzin prisen er lav.. men da jeg skulle vælge pendler bil nu her, valgte jeg også efter noget mere økonomisk, for fra den ene dag til den anden kan vi g fra 9kr literen til 15, og det er usikkerhed som mange ikke vil slås med

  • #56   20. sep 2016 @ Carsten - købte den i foråret og har ikke fortrudt smiley
    Eneste problem er at der er rift om den, både konen og ikke mindst min datter på 20 vil meget gerne lufte den - og det skal den selvfølgelig også, specielt når solen skinner smiley

    @ Mirza - selv om bilerne aldrig har været billigere, så er det alligevel ofte en (relativ) stor udskrivning, og statistikken siger bare at en kedelig bil i en kedelig farve holder prisen bedst.
    Min næste bil håber jeg bliver en Mercedes CLS - den er fed smiley


  • #57   20. sep 2016 Jens B

    haha, ja jeg kan godt forstå der er rift om den smiley


  • #58   20. sep 2016 Jeg kører altid stationcar da der kun er disse to at vælge mellem, og jeg er længe tilfreds smiley

    profilbillede
  • #60   21. sep 2016 Ah for 10år siden var det vildt hvis prisen kom op på på 7,50 for benzin, for det er 10år siden jeg fik kørekort og først for 6år siden da jeg kørte e30 stationcar (single uden børn) gik den op på de 2cifrede skilte permanent.
    Men nu jeg har fået barn har jeg 2 4dørs på plader en 5dørs (Sierraen) og så har jeg en Crx, en Sunny Coupé og diverse 3dørs Sierra til at stå som "legetøj", samt en 2dørs e30er og cabrioleten, men jeg ville sku gerne have en e46 Touring pga den koster det samme som Carismaen og går lidt kortere, men er bare det mere praktisk og udseendet er mindst ligeså godt som en coupé smiley
    Damen hun synes bare det er meget at bruge 35.000 på endnu en bil når Carismaen er udemærket ??


  • #61   21. sep 2016 Listeprisen var 12kr for 8 år siden...

    http://www.ok.dk/privat/priser/prisudvikling


    profilbillede
  • #62   24. sep 2016 haha jeg fik dem rent faktisk smiley smiley



    profilbillede
  • #63   24. sep 2016 Haha hvor fedt!!

Kommentér på:
Er du mand nok? :P

Annonce