{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

Flyforbi
Flyforbi
Tilmeldt:
19. dec 2014
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38

Men efter trafikuheld {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg blev for nogen mdr siden påkørt bagfra og har efterfølgende haft problemer med min nakke og ryg
Var på skadestuen hvor lægen kun har skrevet jeg havde smerte i ryggen vil sige han ikke har skrevet min nakke.

Min kiropraktor sige jeg desværre kommer til at lide at det her piskesmæld resten af livet.

Men nu mit spørgsmål. Har i erfaring med hvordan det er med at få ersatning for varigt men.
Da læge ikke har skrevet min nakke på i journal men kun ryggen er jeg bange for det gir problemer

Men nogen der ved hvordan sådan et forløb er

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Men efter trafikuheld
  • #2   29. sep 2016 tror du skal til din forsikring,der så skal se på sagen igen og henvise til undersøgelse,og lave en udredning,du skal være 5% indvalid for at få erstatning,

  • #3   29. sep 2016 hvis du ikke er blevet kigget af en læge ind 72 timer efter uheldet så bliver det rigtig rigtig svært og får erstatning. jeg har fået smadret 2 diske i nakken og en i lagen. efter jeg blev påkørt bagfra. svi og smerte det får du for af erstatning og tabt arbejdsfortjeneste.

  • Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38
    #4   29. sep 2016 Er blevet tilset af skadestuen dagen efter ulykken...
    Men læge har skrevet i journal "smerter i ryggen" og ikke skrevet noget om nakken selvom jeg også havde ondt der


  • #5   29. sep 2016 så tag du op til din egen læge og snakker med ham/hende og sig at du gerne vil have en MR skabning at Helle din overkrop. lægerne kan kun fortale dig hvad det kan være ud fra deres erfaringer. det meget vigtigt at du får sådan en MR skaning. husk at alle dine læge undersøgelser og behandlinger som kommer til at koste dig noget så har du ret til at får alle dine penge tilbage af modpartens forsikring. du velkommen til at skrive på hvis du har nogle spørgsmål



  • timmy p
    timmy p Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #6   29. sep 2016 har selv været ud for det samme. endt med tovtrækkeri mellem mig og forsikring. endt med kontakt en advokat som kunne sætte skub i tingene. koster lidt, men jeg kom af omkring 15 tusind. vil kaldt anbefale dem her til hjælp. de har afdelinger der kun arbejde med den type sager
    http://mobil.kirklarsen.dk


  • #7   30. sep 2016 Find en god advokat. og skriv ikke under på noget fra forsikringen. taler af erfaring

  • Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38
    #8   5. okt 2016 Tak for alle svarene

    Er der nogen af jer der ved ca hvad en advokat ville komme til at koste mig i sådan en her sag


  • timmy p
    timmy p Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #9   5. okt 2016 mener jeg kom af om 15-20000 kr for en lignende sag.

  • Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38
    #10   5. okt 2016 Det sgu meget vis man så taber sagen

  • timmy p
    timmy p Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #11   5. okt 2016 ja. jeg fik smør 200,000 ud af sagen. så syndes penge var godt givet ud.

  • Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38
    #12   5. okt 2016 Ja okay det kan jeg godt se..

    Min advokat siger efter at have se på mine parpir at der er en sag at kører her.. så nu venter jeg på det gået 1 år siden ulykken så de kan begerne min varige men..

    Men har ingen ide hvad sådan noget gir..

    Var dine 200k kun for varigt men af piskesmæld


  • timmy p
    timmy p Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #13   5. okt 2016 jeg har ikke piskesmæld.men har 2 diskusprolaps i nakken. og ja det varigmen og en Men grad på 15%. jeg gik til min egen læge dagen efter. Men kraftig smerter i min nak. fik bare vid det var slagt.der hade gjort det. ugen efter to jeg til lægen igen. fik Her fik jeg besked på at kontakte forsikringen (hvilket vi hade gjort) hade stadig væk stor smerter. fik noget smertestillende. og fik en henvisning til en fysioterapeut. uden det virkede. blev systemet i 1 1/2 års tid. hvor jeg efterfølgende kontakt en advokat. som kun gang tingene. på der tidspunkt vist vi ikke hvad det var galt. og her fik jeg henviset en speciel læge.i Esbjerg, som spurt om.jeg hade været i en Mr scanne. hvilket jeg ikke har været. efterfølgende blev jeg sendet i Mr scanner. det sker først 2 år efter ulykken var sket fandet de ud af ved der galt. så du kan godt regne ned det kommer til lang tid. lidt lang smøre jeg kommer med synes bare du skulle vide hvor langt tid det kan tag.

  • #14   5. okt 2016 Det der afgører din erstatning er din forsikringssum på din forsikring, samt din mengrad.

    Jeg gik ifm en glatføre soloulykke et piskesmæld og en mengrad på 10%

    Det gav en erstatning på 200.000 kr idet min forsikringssum var 2.000.000 kr

    I tilfælde der er en modpart der har skylden, så der vil deres forsikring ligeledes skulle udbetale erstatning. Er ikke klar over hvordan den del bestemmes størrelsesmæssigt.


  • #17   6. okt 2016 glem nu de penge. snak med din læge og bed om en mr skaning så de kan se om der sket noget med ryggen eller nakken.

Kommentér på:
Men efter trafikuheld

Annonce