{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.918 visninger | Oprettet:

Bil vender i min indkørsel {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger oplysninger på ejer af en bil der vender i min indkørsel hver og hveranden aften efter jeg har slukket lyset og bor på en 5-700meter lang grusvej hvor der bor nogen med vendeplads 100meter længer ud men nej de skal køre ind ind i min lange grusvej igen men have for at bakke ud igen og det er den samme bil for min hun sover nedeunder og er fulstædigt tosse hver gang de køre ind da det er de enest som kommer her ud over posten

Har reg nr på bilen av41042

Nogen som kan hjælp med det???
Da politi ikk vil gør nå


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil vender i min indkørsel
  • #1   29. sep 2016 Lig et par brædder med søm i, diskret på vejen.
    Så finder du nok ud af hvem de er, og de kommer nok ikke igen..


  • #2   29. sep 2016 Det bare lidt sjover at finde ud af hva de vil for har privatbil firmabil hestetrailer buggitrailer ståen og det sku ikk til at hold ti at tænke på de dag hvor MSN ikk er hjem om det hele er væk så

  • #4   29. sep 2016 Bilen kommer fra

    9670 Løgstør, Danmark området


  • #5   29. sep 2016 Sæt noget ud på vejen som de kan ramme? Så er det vel sidste gang de køre derind..

  • #6   29. sep 2016 Som sejer skriver ... Tilsæt så en gal hund af en vis størrelse og boldtræ og den/de kommer IKKE igen

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #7   29. sep 2016 2 STOLPER OG EN KÆDE

  • #8   30. sep 2016 Hvordan ka du se den er fra Løgstør området

  • #10   30. sep 2016 Super nu vi lidt tætter på fjolset

  • #11   30. sep 2016 Findes der fler muligheder på at find ejer

  • alex b
    alex b Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #12   30. sep 2016 Kan se det er en Toyota Auris Hybrid fra 2011.
    Hvis du er gode venner med en der arbejder i en synshal, så kan de faktisk tjekke ejeren via skat's hjemmeside. Og siger de at de ikke kan, så lyver de. smiley


  • #13   30. sep 2016 Riv ham ud af bilen på fersk gerning.
    Og hør hvad han laver der.
    Og lav en civil anholdelse.
    Så kan politiet tage sig af ham.


  • #16   30. sep 2016 Et lille skilt hvor der står "Vend venligst et andet sted", kunne måske løse problemet.
    Der er jo ingen grund til at banke folk med køller før man har prøvet at sige det på den pæne måde.... smiley


  • #17   30. sep 2016 Ha ha typisk de morgensure kællinger med deres internet rage på BG.... drenge træk nu lige vejret ...
    Ts: hvis du er bange for at dine trailere og andet ryger en nat, Så prøv at overvej sandsynligheden for at tyve gider køre hver anden dag forbi dine ting og bakke ud....
    Derudover Så er der to simple løsninger... den bedste er at gå derud når de kommer.. og tage en snak med dem.. kommunikation er ( bortset fra BG verden) den bedste måde at få ordnet et problem... det kunne jo være at der var en go forklaring ... som du jo kunne forstå og derefter sige til vedkommende.. at du ikke vil have at han vender nede hos dig... selv tungnemme kan godt forstå den slags...
    Derudover så er den anden mulighed at sætte et skilt op.. med privat grund bla bla...
    Den øverste ska nok virke....
    det kunne jo være det var dovne Robert der blot ikke gad og vende på vendepladsen...
    Så ilt til hjernen...


  • #19   30. sep 2016 Tjek jacob, mener også ligesom dig at det blot drejer sig om en misforståelse ...;)

  • #21   30. sep 2016 Problemet er som sådan ikk han vender men på den tid af dagen imellem 23 og 02 der gider man ikk lige frem biller i indkørsel og når aldrig ud at snak med vedkommen om det før han/hun er væk
    Og mener helt klart vis der et eller andet de vil så kom da ind at snak istedet for jeg skal vækkes af en gal hun der normal aldrig siger nå


  • #23   30. sep 2016 Du kan finde ud af hvor bilen er forsikret når du har nr pladen, så kan du ringe til forsikringen og sige at du godt vil i forbindelse med ejeren fordi du har set en der har ridset hans bil, men ikke har efterladt en seddel

  • #24   30. sep 2016 På en eller anden måde må jeg jo ku få kontakt med person
    Og det handler ikk om at vil pande ham nogen vil bare gerne vide hva helved han bliver ved med at køre ud af en lukket grusvej for om natten syns da helt klart det beder han kommer om dagen så ku vi da snak i stedet for han køre forgæves hele tiden

    Og det ikk en bil jeg ellers ser og kender nå til


  • #25   30. sep 2016 Sæt en kæde eller bom for vejen smiley

  • #26   30. sep 2016 Kan se bilen sidst er synet ved Mårkærvej 13
    2630 Taastrup så mon ikke han kommer derfra eller omkring. Medmindre den har været solgt


  • #27   30. sep 2016 Som sagt.. hvis du kan nå at se at det er den samme bil.. så må du også lade lillemor være og smutte derud og tage en snak.. det behøver du jo kun gøre 'en gang...og sige at du ik gider at han vender i din indkørsel

  • #28   30. sep 2016 #13.. En civil anholdese, fordi en person vender sin bil i en indkørsel hahaha

  • #29   30. sep 2016 En civil anholdelse skal man sagonedme passe på med, for hvis ikke man har 100% styr på at der er foregået noget ulovligt så er der tale om en ulovlig frihedsberøvelse og det kan give (straffelovens §261) op til 4 års fængsel!

    Hvis man laver en civil arrest på en anden person har man det fulde ansvar for den person indtil politiet kommer, og det er KUN politiet der må hæve anholdelsen. Det betyder at man må ikke ombestemme sig og lade vedkommende gå, så er der nemlig tale om frihedsberøvelse.

    Jeg ville tage en havestol og en kande kaffe og sætte mig ud og vente en aften og så konfrontere vedkommende. Tag en kraftig lommelygte med og lys vedkommende i øjnene i ny og næ mens du taler til vedkommende (så kan de ikke se en skid og det er ikke ulovligt).

    Spørg hvad de foretager sig på din grund, forklar at det er privat grund og hvis det sker igen vil du anmelde det til politiet som forstyrrelse af privatlivets fred.

    Det kan være det bare er en der er ubetænksom.

    Er det til gengæld 3 litauere så vil de sikkert stikke af og så ringer du bare til politiet og siger at du tror de ville lave et hjemmerøveri på dig så skal de sgu nok komme ud af hullerne smiley


  • #30   30. sep 2016 Her er løsningen smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=yEoLCrzxOgw


  • #31   30. sep 2016 Hva fuck, Once xD

  • #32   30. sep 2016 Rune jeg har beskrevet hvordan du kommer i kontakt med ham, det har jeg prøvet flere gange..

    Bilen er forsikret i alm brand, og du kender nummerpladen


  • #33   30. sep 2016 Mirza, de må ikke oplyse hans kontaktinformationer. Det de kan gøre er at kontakte ham og sige du vil i kontakt med ham fx på grund af en ridse - men så vil han jo nok stå og sige "min bil er ikke ridset".

  • #34   30. sep 2016 Det må de ikke, men de gør de i praksis, det har de i hvert fald gjort de gange jeg har benyttet mig af den metode.. det er et forsøg værd, det tager 2 min

  • #35   30. sep 2016 Spændende at de er så rundhåndede med private oplysninger smiley

  • #37   30. sep 2016 Civil anholdelse virker nu fint nok.
    Det kan være du lader andre køre rundt og kigge på din grund.
    Her ryger de ud af bilen.
    Da det er privat grund, og de ikke har noget at gøre her.
    Sidste gang var det en polak, der havde nogle havetraktor bag i.

    Og så står der et privat skilt 200m væk herfra.
    Der er mange fatsvage mennesker åbenbart.


  • #38   30. sep 2016 Øøh.. Har du kigget i postkassen om det er et avisbud? Kan jo være en der arbejder på skæve tidspunkter?

  • #39   30. sep 2016 Få sat en kæde op ved starten af din indkørsel, og en lys sensor. Som beskrevet af andre kan det sagtens også bare være et avisbud der kører om natten.

  • #40   30. sep 2016 Den der hvorborbilen duer da ikke smiley

  • #41   30. sep 2016 Hvorfor gør den ikke det?

  • #43   30. sep 2016 Oh ment som siden ikke virker. Hmm kommer heller ikke mere her.

  • #44   1. okt 2016 Nu virker det igen. De skulle nok lige opdatere siden smiley

  • #45   1. okt 2016 Det er sandsynligvis ikke i nogen ond mening, men hvis hunden går amok over det er det jo irriterende for beboerne.
    Vil mene det er politiets job at holde ro og orden, så de burde gøre noget ved det.
    Prøv evt at vende i en betjents indkørsel sent om aftenen i nogen dage, så får du med garanti en henvendelse fra politiet, evt ham selv.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #46   1. okt 2016 Allan
    tror du ikke politiet har andet at foretage sig det er jo ikke ulovligt at vende i andres indkørsel


  • #47   2. okt 2016 Et stille gæt. Har naboen en teenager pige.... For så ved jeg godt hvem der ikke har lyst til at vende på forældrenes plads kl xyz om natten.

    Blot et gæt


  • #48   2. okt 2016 men det er forstyrrende for den offentlige orden, det har jeg diskuteret med en betjent en gang, og han gav mig ret, ro og orden.
    "Hvorfor skal den bil vende i min indkørsel"

    Tænker ikke at en teenager har råd til en hybrid-bil.


  • #49   2. okt 2016 Havde også det problem, har sat en stor låge for indkørslen=problem solved.

  • #50   2. okt 2016 I Norge kan man sende en SMS med reg nr, så får du navn og adresse på ejeren, om der skyldes penge og hvilken bil den er reg som. Helt gratis.

    Hvorfor er danskerne så bange for at dele den slags?


  • #51   3. okt 2016 Thomas. I Danmark kan du se alle informationer på bilen og om der er gæld i den eller ej samt hvem det har optaget gælden, ved at slå nummerpladen op på nettet.

    Af hensyn til Persondataloven må der ikke udleveres adresse.

    Det er egentlig også ret smart, for det vil gøre det MEGET nemt for eventuelle biltyve at få fat i en bil, fælge eller andet.

    En anden ulempe ville også være nogle af de psykopater der findes derude. Fx dem der ville løse problemer i trafikken med vold. De kan nemt finde folks adresse, køre derud med et bat og give den gas. Synes nu det er et fint system vi har.


  • #52   3. okt 2016 Men det bliver jo ikke misbrugt i Norge.?
    måske der bare er flere psykopater i Danmark smiley


  • #53   3. okt 2016 Du ved vel ikke om det bliver misbrugt til netop biltyverier? smiley

  • #54   3. okt 2016 hvis biltyveri var et problem, ville de nok lukke for det system.
    og hvorfor skulle det system fører til flere biltyveri?
    du ved vel hvilke områder i dk du skal kører til hvis du vil stjæle en dyr bil.


  • #55   3. okt 2016 hehe ja jeg fatter heller ikke dem som slører deres nr plader osv, hvad gør de når de lufter bilen på vejene, slører nr pladerne, og hvad hvis tyven følger dem hjem...

  • #56   3. okt 2016 Den der side virker da stadig ikke?

  • #57   3. okt 2016 Den virkede lige da jeg skrev sidst men nu gør den ikke. Skal da med glæde tage et screenshot næste gang den virker.

  • #58   3. okt 2016 Der er også dem som hiver en udenlands bil hjem og undlader at registrere den, men i stedet "låner" et stelnr og reg nr og så kører rundt på en andens navn og forsikring... Sådan en sag har jeg personligt kenskab til, derfor lægger jeg aldrig billeder af min bil med nummerplade ud på nettet... Det er simpelthen for nemt for folk at gå herind, finde en bil som er samme farve og model som ens egen, tage nummerpladen og kopiere, finde stelnummer via nummerplade.net og kopierer til sin egen bil og vupti, så er man billigt kørende...

  • #59   3. okt 2016 Michael J, lige indtil at politiet stopper den pågældende bil og går stelnummer efter. Men ja bortset fra det kan man luske rundt i flere år uden problemer såfremt at man ikke kommer i et uheld osv...

  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 46
    #60   4. okt 2016 #12: Synsvirksomheden må IKKE videregive oplysninger fra Skat.

    #13: Politiet kan ikke gøre noget da der ikke er offentlig påtale i disse sager.
    Det er i øvrigt ikke ulovligt at køre ind på privat grund, og slet ikke, hvis det ikke er anført ved indkørslen.

    Alt det med sømbrædder osv. er i øvrigt idiotisk og ydermere strafbart, da det er hærværk.

    Der er ikke meget at gøre - andet end at sætte et "privat vej" skilt op. Det skal være et offentligt godkendt skilt og det er kun lovligt, hvis man faktisk selv ejer vejen.

    Og man må IKKE sætte en kæde tværs over tilkørslen til ejendommen, hvis det er eneste tilkørselsmulighed.


  • Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 46
    #61   4. okt 2016 #37

    Du kan ikke foretage en civil anholdelse på et forhold, der ikke er underlagt offentlig påtale!!! Typisk at folk udtaler sig om ting, de ikke ved noget om.

    For at foretage civil anholdelse skal sagen være omfattet af de sager, politiet kan håndtere. Det er ikke ulovlig indtrængen at benytte en persons indkørsel.

    DER ER IKKE NOGET AT GØRE, andet end at opsætte et "indkørsel forbudt / privat vej" skilt.


  • #62   4. okt 2016 #46 - det er faktisk ikke lovligt at vende i andres indkørsler smiley

  • #63   4. okt 2016 ja... lav en midlertidig bom med lås på og et skilt med privat vej, indkørsel forbudt...

  • #64   4. okt 2016 Bilen er synet ved
    Applus Danmark A/S
    CVR: 28312725
    Adresse: Mårkærvej 13
    2630 Taastrup

    og det er en

    Mærke: Toyota
    Model: Auris 5-dørs Hybrid
    Variant: 1,8 5d. Hb Hybrid
    Nummerplade: AV41042
    Stelnummer: SB1KS56E40E028684

    Den er forsikret ved Alm Brand, ...tænker du bare skal skrive til dem at du har lavet en skade på den og at du gerne vil kontakte ejeren for at sige undskyld og udbedre fejlen. smiley


  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #65   4. okt 2016 hvad tror du så selv de gør sherlock holmes? "Nå okay jammen han bor på..." haha, hold da op... Forsikringerne er vant til at alle mulige kontakter dem fordi de vil ha adresserne, og det er højt strafbart for dem at udgive oplysningerne...

  • #66   4. okt 2016 jeg gentager lige mig selv, jeg har fået oplyst tlf nummer ved at ringe til forsikirngsselskabet..

    bare fordi der findes regler, så betyder det ikke at folk følger dem


  • #67   4. okt 2016 #62 - Selvfølgelig er det det. Så længe der ikke er skiltet med adgang eller indkørsel forbudt, så må man gerne stikke snuden ind og vende, så længe man forlader grunden med det samme, på opfordring af ejeren.

  • #68   4. okt 2016 Og siden hvorborbilen.dk har ikke virket i flere dage nu. Jeg kigger på den engang imellem, men mest for at finde hjem fordi jeg ikke kan huske hvor jeg selv bor. Eller noget..

  • #69   4. okt 2016 hvorborbilen.dk virker da fint?

  • #70   4. okt 2016

    profilbillede
  • paul s
    paul s Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 28
    #71   4. okt 2016 Hvis bilen vender inde på din matrikel/grund, er der tale om ulovlig indtrængen.
    Stands sammen med et, helst to vidne(r) pågældende, tag behørig billededokumentation
    af forløbet og tal med bilisten. Du skal opfordre ham til, ikke at gentage den ulovlige handling, men gør det pænt og høfligt, så du ikke kan lastes for noget.
    Efterkommer han ikke din opfordring, kan du politianmelde ham. Hvis politiet nægter, at optage sagen, henvender du dig til advokathjælpen. Du har ret til, at afspærre indkørslen med bom eller kæde f. eks. Du må ikke gribe til foranstaltninger, der forvolder skade på bilisten eller køretøjet. Det kan være, der ligge sådan en pokemon dippedut på din adresse.


  • #72   4. okt 2016 Virker også fint her nu.

    profilbillede
  • #73   4. okt 2016 Jannick så naboens børn må godt rende rundt inde i din have? Da du jo ikke har sat et skilt op adgang forbudt?

  • #74   4. okt 2016 #73 vi tager alle hen til hvor han bor og vender inde i hans indkørsel smiley

  • DaShark
    DaShark Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Svar: 1
    #75   4. okt 2016 Det er nok hjemmehjælpen. ??

  • #76   4. okt 2016 Så længe de skrider når du beder dem om det. Ellers skulle vi jo alle have en ringeklokke eller samtaleanlæg ude ved vores indkørsler.

  • #78   4. okt 2016 Mark- og vejfredsloven indeholder dansk rets hovedregel om færdsel på fremmed ejendom.

    Ifølge bestemmelsen i § 17 er det ikke tilladt at færdes på anden mands ejendom - bortset fra private veje - uden, at man enten har ejerens tilladelse eller anden særlig hjemmel. Forbuddet gælder, uanset om arealet er afspærret, om der er forvoldt skade, eller om arealet er under kultur eller lignende.
    Færdsel på privat vej

    Ifølge bestemmelsen i § 17 er det derimod tilladt at færdes ad en privat vej, medmindre ejeren ved lovlig skiltning har forbudt færdsel enten generelt eller færdsel af den pågældende art.

    Ejeren af en privat vej har ret til ved skiltning helt eller delvist at begrænse færdslen på vejen, medmindre der ifølge anden lovgivning, deklaration eller andet særligt retsgrundlag, f.eks. hævd, gælder en pligt til at holde vejen åben for andre. Det er således kun i tilfælde, hvor der ikke gælder en pligt til at holde vejen åben for andre, at vejejeren selv kan bestemme, hvilken færdsel der må finde sted på vejen.

    Så nej man må ikke vende på andres grund uden ejerens tilladelse.

    Kjalle de får dem fra DMR
    http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1066628-hvor_bor_bilen_we_know_d


  • #79   4. okt 2016 Sæt en bom op som han kan bakke op i, så kan han lære det.

  • #80   4. okt 2016 #46 rene L. Det er ikke lovligt at vende i andres indkørsel. Da det er privat grund.

  • lasse K
    lasse K Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #81   4. okt 2016 Jeg hælder til teorien om at det er et avis eller reklamebud der kommer helt der ud. Vi havde en rumænsk bil der kom ind på vores lukkede vænge omkring kl 3-3:30 flere dage om ugen, men det viste sig at være avis/reklamebude der prøvede at tjene en lovlig skilling

  • #82   4. okt 2016 Hold kæft en lang tråd .. for en mand der ikke engang gider stå op en enkelt gang og få det ordnet... smiley
    hvem rammer nr #100..;)
    ( ja jeg ved godt at han siger at han ikke kan nå det, men men kan meget hvis problemet er stort nok; smiley )


  • #84   4. okt 2016 Jægere er blevet straffet for at tilbageholde tyve med hjælp fra deres jagtgevær .. Og det er uden at der er løsnet skud ......

  • #85   4. okt 2016 Jeg havde en ældre herre der sad og nød sin eftermiddags bajer i min gårdsplads. konen havde set ham en del gange og turde ikke at sige noget til ham, så en dag jeg havde tidlig fri fra arbejde og vi kom hjem og han holdte i min gårdsplads. jeg spærret simpelhen indkørelsen med min bil. vi gik ud og snakket til ham på en pæn måde, han havde alle mulig undskyldninger.

    Men fik sagt på en pæn måde at næste gang vi så ham her nede spærret vi vejen for ham og vi meldte ham for ulovlig indtrængning på privat grund.

    Det har fået ham til at holde sig væk.

    Det med at det kan være en bud er kan nemt være. vores reklame og avisbude. når vi får vare med pakkepost/fragtmand kan de lige så nemt komme midt nat som om dagen.


  • #86   4. okt 2016 Ja nu virker siden igen, men den var nede i flere dage kun med et link i teksten "Kameli ApS" - som står bag bla. hvorborbilen.dk smiley

  • #87   6. okt 2016 Toyota Auris 1.8 fra 2011. har fundet disse simple oplys på nummerpladetjek. MEN...! har et familie medlem inden for synsbranchen. oghvis du ønsker navn og adresse på personen så koster det 300.- smiley


  • #88   6. okt 2016 bilen har forresten fået nyt reg.nr FB48716

  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #89   6. okt 2016 politianmeldt

  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #91   6. okt 2016 det er når man anmelder en bog fra politiet

  • #92   6. okt 2016 Ejeren af bilen bor i 9670 Løgstør

  • #93   6. okt 2016 #92 yay, du er ikke en gang den første som skriver det XD

  • #95   21. okt 2016 Any Solution?

Kommentér på:
Bil vender i min indkørsel

Annonce