{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Undervognsbehandling {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg købte i sommers en ny Seat Toledo, og vil naturligvis have den undervognsbehandlet.

Jeg har fået tilbud fra et par stykker i Odense, og de to bedste (og dem som gav den bedste forklaring) var Fyns Undervognsbehandling samt Tektrol i Odense SV.

Mit spørgsmål er så om der er nogle der har erfaring med dem? De peger begge to fingre af hinanden, og påstår at de er bedst.
Den ene påstår af den anden borer flere huller (er det en dårlig ting?) end de andre, og den anden siger at det produkt den anden bruger er ringere, end hvad de selv bruger.

Håber at nogle af jer kan gøre mig klogere.

Vh Stig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervognsbehandling
  • #1   10. okt 2016 Du skal ikke have boret huller.du bryder galvaniseringen der hvor der bliver boret.min Polo får dinitrol behandling hvert 2 år og der skruer de diverse skruer ud og sprøjter den vej.

  • #2   10. okt 2016 Snak med Seat om hvad de anbefaler
    Der udover havde der været smart at få det gjort i sommers da bilen var tør


  • #3   10. okt 2016 Min fin tektrol i 08 fra ny ved dem i Odense og det har holdt ganske fint indtil bilen fik anden gang i 15

  • #4   10. okt 2016 #1 min getz fik også første gang i en 06 og jeg kan se hvor de har boret huller hen, de har sættet små propper i efter. Men jeg ved ikke så ikke om de har boret huller i undervognen, det er kun under dørene, ved bagklappen kan jeg se de huller smiley da jeg har pillet de propper af og sprøjtet med dinitrols spraydåser og lukket de huller igen, er ligeglad med hvor godt eller dårligt det blev

  • #6   10. okt 2016 det er meget normalt at man borer huller, ved suvo så ligger propperne man kommer i hullerne i blød i snask, så dvs at selve hullet blir sovset til når man sætter proppen og det ruster ikke.. umiddelbart er det vel bare at vælge det sted du sys bedst om..
    selvfølgelig vil de pege fingre af hinanden, jeg vil også til hver en tid påstå at det lort Pava leverer ikke er en skid værd.. Jo, deres produkt er nok fint nok, men samtlige a deres centre er simpelthen så ringe mht til deres arbejde, at jeg aldrig nogensinde ville tage et Pava mærke på bilen, for gode varer.. Men jeg er så også suvo man..


  • #7   10. okt 2016 Fyns undervognscenter brugte vi på mit gl arbejde, godt arbejde og grundige. Piller alt plastik af før de sprøjter.

Kommentér på:
Undervognsbehandling

Annonce