{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Jakob S
Jakob S
Tilmeldt:
30. apr 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Bil til max 35000 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg er på jagt efter en ny bil, og jeg søger noget som gerne må være lidt økonomisk, men også noget stabilt som ikke skal for mekanikeren for ofte, jeg har fået anbefalet en Aygo. Men en aygo i den prisklasse har gerne gået omkring de 100.000km, og det syntes jeg er lidt meget taget i betragtning af hvad de koster fra ny. Så har jeg kigget lidt på nogle swift men de har også gået omkring 120.000-140.000. Kan de små biler holde til så mange km før de skal have skiftes enten gearkasse eller kobling? Er der noget jeg skal være opmærksom på, og hvad er jeres erfaring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil til max 35000
  • #1   14. okt 2016 HVIS det kun er til dig selv... og hvis du ik har det store motorvejskørsel ..
    Så tag du bare en af trillingerne...
    der ska nok komme en kobling, fordi de er svage med den originale kobling ... men den koster ingenting at købe...gearkassen går ikke i stykker af at have kørt 100k...generelt får du en lille bil der kører langt på literen...
    køb du bare sådan en Aygo trilling og lev billig nogle år. Overvej at øge budgettet og Tage en fra 2010 med 80 K på bagen til omk 45k.... markedet er oversvømmet med den type bil så du kan i et vist omfang være med til at bestemme prisen. 35 K giver dig en der har gået 60-80k men ofte så hos privat og du skal vel have en med garanti da det ikke lyder til at du selv kan fikse noget.
    Alternativt kan du købe en lidt ældre bil.. feks starlet .. generelt problemfri.. men så kan der komme issues med rust osv..
    SWIFT har kendt gearkasse leje issue... men føles mere som en "rigtig bil;)"


  • #2   14. okt 2016 Derudover Kia picanto og Hyundai i10.

  • Jakob S
    Jakob S Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   14. okt 2016 Jeg køre desværre en del på motorvej, da familien bor på Fyn og jeg er flyttet over til min forlovede i Vejle smiley

  • #5   14. okt 2016 He he galant.... PRÆCIS den jeg tænkte på da jeg kiggede igennem tidligere Idag. Tilpas ny til at rust ikke er et kæmpe issue, ok drifts økonomi.. billige dele... få km... men en Aygo er nyere kører længere og er crash test mæssigt nok en generation nyere..

  • #6   14. okt 2016 Aygo er en papbil uden lige. Den er håbløs på motorvejen. Og hvis man bekymrer sig om crashtests, så skal man nok ikke købe en mikrobil til at starte med smiley

  • #8   14. okt 2016 Ford Fiesta
    Opel Corsa
    Og
    Toyota Yaris fås til de penge


  • Jakob S
    Jakob S Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #9   14. okt 2016 Jeg har kigget lidt på en Nissan almera fra 2004 1,8 ace med kun 96000 km på bagen, men er den med kæde eller tandrem? smiley og er det en bil man skal forvente en masse udgifter på smiley

  • Jakob S
    Jakob S Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #10   14. okt 2016 Også har jeg kigget på en anden almera fra 1,5 comfort som har kørt 100100 men fra 2001. Hvad er jeres bedømmelse på dem smiley

Kommentér på:
Bil til max 35000

Annonce