{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bruger I monteringskit ved bremser?
  • #2   24. okt 2016 Skifter det altid. De småpenge er ikke noget at tale om, og så spiller det max.

  • #3   24. okt 2016 Det kommer nok an på hvilken bil du har/bremsefabrikat og hvad stand bremserne er i - men er det bremsebakker bagtil - så undgår man mange problemer ved også at købe et monteringskit - evt. behøver du ikke bruge det hele, men så har du lidt i reserve/behøver måske ikke købe et nyt kit næste gang smiley

  • #4   24. okt 2016 Det er spild at penge og tid....hvis man IKKE har købt det og derfor skal køre ekstra, for at skaffe den der fjeder der knækkede, eller blev væk sammen med bremsestøvet smiley

  • #5   24. okt 2016 Hej
    Kun hvis det forrige er dårlige end nyt.
    Ofste er kittet af meget dårlig kval og allered ringere end det originale
    Mvh KP


  • #6   24. okt 2016 Hej
    Kun hvis det forrige er dårlige end nyt.
    Ofste er kittet af meget dårlig kval og allered ringere end det originale
    Mvh KP


  • #7   24. okt 2016 Det koster minimalt, du har alletiders chance for lige at få renset din kaliber ordentlig af, det er svært uden at demonter div fjedre/holder for klodserne som tit går i stykker ved demontering. Vil tro enhver anstændig mekaniker monter nyt.
    At de nye skulle være dårligere end de gamle har jeg nu aldrig nogen sinde oplevet, men nu køber jeg så typisk mine stumper i en anstændig kvalitet og ikke kun finder det absolut billigste.


  • #8   25. okt 2016 Skifter det kun hvis det følger med i æsken med nye bremseklodser eller hvis det fejler noget. Fejler det ikke noget bliver det renset og monteret igen. Er hurtigere og billiger. I min verden er der ingen grund til at skifte noget der ikke fejler noget

  • #9   25. okt 2016 skifter altid de dele eller hvis det ikke er slemt til klodserne renser jeg dem men bakkerne altid nyt smiley

  • #10   25. okt 2016 Skifter det også altid. Alt efter hvor gamle de nuværende bremser er så ryger der sgu altid en fjeder eller en clips i processen. De penge er ikke værd at spare i min optik.

Kommentér på:
Bruger I monteringskit ved bremser?

Annonce