{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af Golf 4
  • #1   25. okt 2016 har gode erfaringer KW og eibach. Hvis du ikke sænker den alt for meget kan du sagtens bruge de org dæmpere.

  • #2   25. okt 2016 Men hvis bilen er ved at have kørt 200.000 km eller mere, så skift dæmperne - hvis de ikke allerede er tæt på at være færdige, så går de helt til når du sænker bilen. Det sker rigtig tit, og det er satme træls at skulle tilbage og gøre det hele igen smiley

    Skal det være HELT godt, så køb et Bilstein B12 Pro-kit. Der får du dæmpere og fjedre, og det kører bare pissegodt!


  • #3   25. okt 2016 Enig med mike.. Skift dæmpere, det synes jeg også. Så du ikke risikere at betale 2 gange for sporing

  • #4   25. okt 2016 Okay tak for svar.. Det er rimelig dyrt det der sæt som Mike snakkede om. Det har jeg ikke råd til. Men jeg må finde nogle billigere støddæmpere også købe fjedre smiley
    Men jeg har læst mig til at hvis man sænker mere end 30mm så skal der sættes noget på stabilisatorstængerne?


  • #5   25. okt 2016 Nu skal jeg fortælle dig sådan

    Jeg havde købt KUN fjedre 40/40mm (bilen var gået 165.000 km). Skiftet kun fjedre og fik sporet bilen.
    - 1 uge efter døde sabilisator arme
    - 1 måned efter døde bag støddæmpere
    - 6 måneder efter døde dæmpere foran + en bærearm på højre side.

    2 uger siden købte jeg nye støddæmpere (monroe mærke) fuck hvor jeg vild med køreslen med dem. Jeg fik skiftet tårnlejerne også for en sikkerhedsskyld også fra monroe mærke + ny bærearm og helt almindelig stabilisator arme så ved ikke lige hvor længe de stabilisator arme kan holde til, det er heller ikke så dyrt at skifte dem alligevel. Nu skal bilen igen spores for anden gang og dobbelt pris.

    Så jeg prøver at sige til dig hvis du kun skifter fjedre kan det ende dyret..


  • #6   25. okt 2016 Ja okay. Det kan jeg godt se smiley jeg vil også kigge efter nogle nye støddæmpere. Kan jeg købe nogle alm også sætte sænknings fjedre i? Hvad med de stabilisatorstænger? Går de lige gyldigt hvad eller? For dem havde jeg ikke tænkt at skifte ud? Men har som sagt læst noget om at hvis man sænker mere end 30mm så skal der gøres noget ved de stænger???

  • #7   25. okt 2016 Jeg har bare købt helt almindelig støddæmpere i monroe mærke og de billigste stabilisator arme. Jeg gav 200 kr for 2 styk stabilisator arme på ebay.. Det er alligevel pisse billigt op nemt at skifte dem hvis der sker noget. Ved ikke hvad det er man sætter på ved de arme så følger lige med hvis nogen gider at skrive det her smiley

  • #8   25. okt 2016 Ja okay smiley
    Jamen sænkede du ikke 40/40? Så må du da også have sat noget på? smiley


  • #9   25. okt 2016 Har ikke sat noget på faktisk smiley det var bare plug and play

  • #10   25. okt 2016 Ja okay. Det var også bare noget jeg læste et sted. Men ja, hvis nogen herinde kender svaret må de meget gerne byde ind. Hvad gav du for de støddæmpere så? smiley

  • #11   25. okt 2016 Ja derfor vil jeg lige følge med, da mine stabilisator arme er lige skiftet, så hvis de allerede dør efter nogle måneder vil jeg gerne prøve det du har læst om smiley

    - 1100 kr på ebay hele vejen rundt med fragt, så det er ikke så galt synes jeg. Monroe er sådan okay mærke som mange værksteder bruger.


  • #12   25. okt 2016 http://m.extremecarparts.dk/sportsundervogn-vw-golf-iv

    Du kan evt købe dette sæt

    Det er komplet med støddæmpere og federe og sænder 40/40 på siden kan du også få 60/40 men så skal du være opmærksom på at bilen skal synes med den nye undervogn:)



  • #13   25. okt 2016 Har lige fået monteret Vogtland på min Vectra, hold nu kæft hvor er det en lækker undervogn smiley

  • #14   26. okt 2016 Ipek: Ja det vil jeg lige se smiley

    Mike A: Det kunne godt overvejes det sæt.. Det var billigt nok. Jeg er bare nervøs for det jeg har læst med stabilisatorstængerne hvis man sænker mere end 30/30 smiley

    Ruh: hvad gav du for det? smiley


  • #15   26. okt 2016 Du kan også købe stabilisator bolte der inde som er justerbare

  • #16   26. okt 2016 4600 for et sæt 40mm fjedre og sportsdæmpere.

Kommentér på:
Sænkning af Golf 4

Annonce