{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW beetle 113
  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   4. dec 2016 Men betyder det så at den slet ikke kan køre Om vinteren? Fordi ville godt nok gerne bruge den den her tid også? Er det bedre at gå efter veteranerne?

  • #4   5. dec 2016 En boble er bestemt ikke et optimalt vinterkøretøj. Et er at holde forruden isfri (den har jo ikke rigtig nogen form for blæs på forruden). Noget helt andet er vejgreb og styreegenskaber. Alt vægt ligger på bagakslen og på en glat vej er det ikke unormalt at man får en "gocart-effekt" hvor bilen bare ikke drejer, selvom der er fuld ratudslag. Det er en velkendt modifikation at have 40x40 fliser eller cementsække i bagagerummet om vinteren, men det bevidner bare om at det langt fra er en bil som skal køre om vinteren. Især ikke af en uerfaren bilist.
    Jeg havde selv en 1303 som min første bil og at jeg ikke kørte alvorligt galt den vinter, er et mindre mirakel.

    Det er super fede biler, men de bør IKKE køre om vinteren. Man er meget bedre tjent med en skrammelkasse til 5-10.000kr som kan holde varme og som rent faktisk kan styre når det er glat eller snevejr.


  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   5. dec 2016 Fandme god info fra jer! Det er sådan noget der lige gør at jeg lige tager et skridt bagud, og lige tænker mig om en ekstra gang! smiley

    Når man gerne vil have sin første og bare vil være "nogenlunde" sikker på at man får en "god" oplevelse, hvilken model vil i så anbefale at man holder udkig med?


  • #6   5. dec 2016 Ville ikke bruge den til hverdag og slet ikke vinterkørsel.
    De er gode til at samle på rust især rundt hvor skærmene ligger ind til karossen og varmekanalerne.
    Den har helt sikkert også fortjent bedre end at køre i dårligt vejr.


Kommentér på:
VW beetle 113

Annonce