{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Diana A
Diana A
Tilmeldt:
6. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

For høj lampda værdig {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan hjælpe smiley

Har en Audi A4 1,8 fra 1997
Min lampda værdig var for høj til syn, der kom Hvidt røg ud af udstødningen og motoren bliver ikke særlig varm efter 20 min kørsel smiley

Idag er der blevet lavet udstødning og nu ryger den ikke kan det bare have været en utæthed der kan have gjort at lampda værdigen var for høj ???
Motor bliver stadig ikke varmere end 60-70 grader.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For høj lampda værdig
  • #1   7. dec 2016 Du skal nok have skiftet din termostat.

  • Diana A
    Diana A Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   7. dec 2016 Okay den er også bestilt hjem men hvor sidder den ?? smiley

  • #3   7. dec 2016 men ja til at den kan forurene for meget vis udstødning er utæt så kan den ikke måle rigtig

  • #5   7. dec 2016 Ja den kan godt være for høj, hvis der har været et hul.

  • #6   7. dec 2016 Simon N

    Du er da genial og bliver ved, du har selv oprettet 189 forumemner hvor du selv spørger om hjælp, og tror faktisk jeg har påpeget det for dig tidligere..

    Hvis der spørges til noget herinde er det vel fordi man forventer et svar. og ikke en dum bemærkning som du kommer med... Knallert.....


  • #7   8. dec 2016 Næsten 110% sikker på at din termostat sidder ind på siden af motorblokken, under indsugningmanifolden og bag din generator. Et rigtig lækkert sted at komme ind smiley husk at købe termostat huset også, det er lavet i plastik og brækker næsten med sikkerhed smiley

  • #8   8. dec 2016 Buggi Boy: Trådstarter skriver at udstødningen er blevet skiftet, og jeg antager at hun har haft en ven/mekaniker til at hjælpe med at udskifte den, da jeg ikke forestiller mig at man kan skifte en udstødning på en bil, og samtidigt ikke vide hvor termostaten sidder. Det var slet ikke for at være en "knallert", sådan set bare en opfordring til at spørge en mekaniker-ven om hjælp, så kunne vedkommende eventuelt forklare det, i mens at man står foran bilen.

Kommentér på:
For høj lampda værdig

Annonce