{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  resevedele
  • #1   14. dec 2016 Originalt plejer at være en god investering i det lange løb, men sådan noget som hjullejer osv. er tit fra underleverandører som SKF og FAG alligevel.

  • #2   14. dec 2016 Hvad med uoriginale dele? twr


  • #3   14. dec 2016 ...men det kommer vel an på hvilke dele man efterspørg, nogle gange er uoriginalt lige så godt eller endog den samme vare, bare i en anonym indpakning.

  • #4   14. dec 2016 tænker bare om der er et mærke indenfor bil verden der er bedre omtalt end andre ?

  • #5   14. dec 2016 Jamen det er meget forskelligt ..
    Det lille virborg firma JP group har både godt og skidt i sortimentet..
    Ligesom meyle, Triscan, osv osv..


  • #6   14. dec 2016 tror mange vil sige europæisk fremstillet er bedst her tænker jeg mere specifik på Tysk, ved da at alt andet end tysk fremstillet filter i min automatgear ville være at lege med ilden.
    altså ikke noget med "made in china"


  • #8   14. dec 2016 Tak for input alle sammen ?

  • #9   15. dec 2016 Det er i øvrigt meget begrænset hvor mange producenter der er på bilspecifikke ting som eksempelvis bærearme. Det koster meget at stille en produktion op til at lave bærearme til eks en C2´er så der er måske 3 fabrikker i hele verden der laver dem. Men derfor kan de sagtens sælges under forskellige mærker.

    Eksempelvis producerer Biltema jo ikke deres egne oliefiltre fordi der står biltema på dem. Det kan være de får produceret samme sted som Bosch uden vi ved det.

    Jeg har før købt uoriginale dele uden mærke på der viste sig at være originale. Det sker når det kommer fra samme fabrik.

    Hvad angår andre dele som bremser, klodser, filtre osv så går man ikke helt galt i byen med mærker som Bosch, Valeo, Sachs, Zimmermann osv.


  • #10   15. dec 2016 Jeg sku en gang købe en rem til min Colt, der havde auto g den ikke hjemme til 378, så jeg kørte til Mitsubishi og de havde den på lager, til 287! smiley
    Så det kan godt være en god idé at høre prisen hos forhandleren først.


Kommentér på:
resevedele

Annonce