{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Original eller eller lidt uoriginal? {{forumTopicSubject}}

Hej BG. Jeg har sådan en lækker Volvo 855 R. Den er helt original og det skal den blive ved med at være, men har tit tænkt på at købe en rigtig lækker rustfri udstødning i høj kvalitet til den. Men syntes i det er okay eller ødelægger jeg bare original standen? Hvad er jeres menig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Original eller eller lidt uoriginal?
  • #1   14. jan 2017 Jeg synes at en god uoriginal udstødning er helt ok. Det er mere uoriginal spoilere, skørter, kofangere etc. der kan ødelægge udseendet.

  • #3   14. jan 2017 Rustfri er mere end go på sådan en færge!!

  • #4   14. jan 2017 R det ik dig der allerde har erfaring i at brianificere en 850'er... hvor du ikke helt fattede folkets mening om at det ødelagde designet og du mente det modsatte ...nåh men en rustfast udstødning i nogenlunde original størrelse er ik det værste ... men fejler den originale noget?..
    Det er alt det Brian lort med bla kineser lygter osv der ødelægger bilen, ikke en udstødning i standard str... men endnu en Brian "design" genstand såsom en stor udstødning ødelægger også ., husk på at du kun er 16 og de havenisser du vil appellere til er et andet sted i livet end dig.,.,held og lykke herfra


  • #5   15. jan 2017 Synes en uoriginal udstødning er fin.


  • #6   15. jan 2017 Det er en bil.. Endda en gammel spand af slagsen.. Gør lige præcis med den, hvad du vil. Who cares...

Kommentér på:
Original eller eller lidt uoriginal?

Annonce