{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.166 visninger | Oprettet:

Jeg står i et dilemma Touareg / Porsche {{forumTopicSubject}}

Jeg står i et dilemma angående køb af ny bil.
Jeg har set på en Porsche Cayenne 4,6 turbo V8 benzin 6.6 km på literen rigtig fin bil med mange køre enskaber årg 06 pris 135000
Så har jeg set på en Touareg V10 TDI diesel.årg 03 Pris 95000 også en rigtig fin bil.

Hvad bil vil i foretrække hvor man ikke bliver ruineret af mekaniker regninger osv ? Er den ene bil bedre end den anden eller hvad ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg står i et dilemma Touareg / Porsche
  • #1   17. jan 2017 Cayenne'en helt uden tvivl... Jeg er utrolig glad for min, og gu bruger den noget benzin. Men find en bil på 2.3 Tons og 450 Hk V8'er der ikke gør det.

  • #2   17. jan 2017 V10'eren kan blive et meget dyrt bekendtskab

  • #3   17. jan 2017 Kender en der har en V10er, og den er DYR at eje, og han siger den koster gearkasser, men for SATAN den sparker røv..

    Jeg ville hellere kigge efter en V6 diesel, den er lidt billigere at eje, og bestemt ikke kedelig..


  • #4   17. jan 2017 Mange tak for jeres svar. For syntes det er to rigtig fede biler så har lidt svært ved at finde ud af hvad der vil være bedst økonomisk da jeg ikke vil have en bil der skal holde på værksted hele tiden smiley Men har godt hørt noget om de V10 har lidt problemer men tænker så at Porsche er en meget dyr bil at få lavet hvis uheldet er ude ?

  • #5   17. jan 2017 Min klassekammerat havde en porsche, den var på værksted en gang det år han ejede den, men det kostede så også 35k..

    Min Fætter har en V10 VW, som han har fået lavet nogen småting på, som også har været banke dyre..

    Min bror har haft V6 VW, og været den eneste hvor det eneste der er blevet lavet var nye dæk og fælge fordi dækkene var blevet slidt ned.


  • #6   17. jan 2017 bedst økonomisk ?? Er det en joke smiley

    Så er det helt sikker, de to mest forkerte biler, at set på.

    Lige de to her, køber man kun fordi. Man VIL have lige netop en af dem.

    Ang drift, så er de begge to efterhånden så gamle. At de fleste sliddele er til at finde uorginal.. Eller retter samme dele i en anden kasse.

    Jeg plejer at handele ved http://www.design911.co.uk
    Og vil ikke ligefrem kalde reservedele billige, men heller ikke sindsyge dyre (For de fleste dele)


  • #7   17. jan 2017 Iorden. Jojo forstå mig ret når jeg mener økonomisk mener jeg angående værksteds regninger om den ene bil går mere i stykker end den anden. Jeg ved skam godt de ikke køre langt pr liter benzin / diesel smiley Det var mere om de er tæske dyre at få lavet hvis de går i stykker som en bil nu af og til gør jo

  • #9   17. jan 2017 Iorden smiley Det er godt at høre folks meninger om bilerne.

  • #10   17. jan 2017 Hold dig fra tuaregen hvis du vil leve på andet end havregryn og pasta imens du ejer den. For satan de kan skabe noget ballade. Lorte bil uden lige, kører skidegodt men koster bare kassen at holde kørende.

  • #11   17. jan 2017 Mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Jeg står i et dilemma Touareg / Porsche

Annonce