{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Erfaringer Prisnedslag demo Octavia {{forumTopicSubject}}

Nogen der har handlet for nyeligt som vil fortælle hvor fast prisen er på de demo modeller der står rundt omkring i landet.Kigger efter en 1,4 tsi combi dsg style.De ligger omkring 290.000kr for en standard model og 320.000 stykker med zenon og div.Ved godt at det vil være forskelligt men tjener de for lidt på dem til at komme meget længere ned end de priser ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer Prisnedslag demo Octavia
  • #1   18. jan 2017 Køb nu hellere en næsten ny bil med en ejer end en demo. Den er jo allerede godt kneppet ??

  • #2   18. jan 2017 Kigger skam også på let brugte,men syntes de fleste er for dyre i forhold til en demo hvor der trods alt stadig er 1,5 års garanti

  • #3   18. jan 2017 Hej
    Byd og se hvad der sker.
    måske er du heldig at den forrige har budt det samme eller lige underog blevet afvist af sælgeren.
    måske rammer du plet og bordet fanger
    mvh KP


  • #4   18. jan 2017 Spørg sælgeren - han er den eneste der kan svare smiley

  • #5   18. jan 2017 danskerne mangler motion og kan kun kommunikere på nettet.... begge disse ting ska vi ha vendt dig af med...
    Tag din cykel ... kom ned til en forhandler nær DIg og få så et tilbud. Fra en forhandler nær dig .. tag rundt til en række forhandlere med dit tilbud og sammenlign...2 fluer med et smæk...
    De priser jeg, eller en anden kan få afhænger jo af mange ting...Derfor personligt fremmøde og en bestemt bilmodel du vil ha.


  • #6   19. jan 2017 Lidt besværligt at møde frem personligt når det tit er i Nordjylland der står en der lever op til mine krav ;-( Ville bare hører om nogen vidste at prisen på de 290 kunne presses eller om de ikke tjener det store ved det beløb.Men havde self tænkt mig at få tilbud fra mere end en forhandler smiley god tak og tak for svar

Kommentér på:
Erfaringer Prisnedslag demo Octavia

Annonce