{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Audi A3 + Turbo og knaster ? {{forumTopicSubject}}

Goddag allesammen.

Jeg er ved at få fingrende i en Audi A3 1.6 Attraction 2001 model med de standard 100HK..

Jeg vil hermed spørge jer om at hvis den nu får Turbo, Chip tuning, intercooler samt blow off ventil - hvor mange HK regner i med den så ville have ?

Og alle sider med gejl til Audi a4 tages imod !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A3 + Turbo og knaster ?
  • #1   24. aug 2006 Det er svært at sige hvor meget den får, det kommer meget an på tryk osv, og om hvor lang tid din kobling skal holde, de 1.6 motore jeg har hørt om som har kørt med tryk og holdt har haft en 160-170hk.


  • #2   24. aug 2006 Men husk trykladning er ulovligt og dit forsikrings selskab vil ikke dække eventuelle erstatninger ved person eller matrielle skader.


  • #3   24. aug 2006 Hva skal du bruge A4 styling til når du køber en A3? smiley

  • #4   24. aug 2006 "Men husk trykladning er ulovligt"

    For fanden, jeg hader det her lorte land.


  • #5   24. aug 2006 Hej Firat

    Afhængig af ladetryk, samt chiptuningen kan du hive rimelig mange HK ud af din bil, så det kan man ikke bare lige give et slag på tasken..

    Jakob P

    Trykladning er overhovedet ikke ulovligt.

    Ifølge dansk lovning må du efter en hvis årgang (jeg ikke kan huske) tune din bil 20 %

    Tuner du din bil mere end de 20% skal der betales TOLD af det, da du øger din miljøafgift. Tuningen skal også igennem et syn, hvor der tages forbehold om bilen kan godkendes med tuningen. Der går de ind og ser på undervogn, bremser, styring osv.

    Dog har ingen lyst til at gøre det på den måde, da det er rimelig dyrt når man bor i DK. Men hvis man har pengene til det, kan det snildt lade sig gøre.


  • #6   24. aug 2006 Hmm okay..

    De 160 er også nok til mig, men intercooler, turbo og chip tuning gav meget mere troede jeg faktisk smiley


  • #7   24. aug 2006 alle former for tryk ladning overstiger de 20 %...

  • #8   24. aug 2006 Thomas.. LOL
    Efter montereing af trykladning ER ulovligt med mindre du køre til omsyn og for bilen reg. med det.

    og 20% reglen gælder ved motorskift, der må den motor du ligger over i din ikke overstige den org. motors HK med mere end 20%, så ska bilen til omsyn og reg. med ny motor, og der skal betales en ny afgift



Kommentér på:
Audi A3 + Turbo og knaster ?

Annonce