{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.771 visninger | Oprettet:

Byttehandel. Bil falder i værdi pr. km. {{forumTopicSubject}}

Jeg var oppe hos VW og snakke om en byttehandel mellem min gamle Audi TT og en ny VW UP TSI. Jeg fik en god byttepris på det og skulle lige vende tilbage, når jeg havde snakket med banken.

En ny UP tager cirka 4 ugers leveringstid og sælger fik selvfølgelig km antal at vide. Men fra dagsdato når der var skrevet under osv., så vil bilen falde 1 kr. pr. km. i værdi. Dvs. jeg kører cirka 500 km pr. uge og det er 2000 kr for 4 uger prisen skal trækkes fra.

Er det normalt de gør det, hvis man laver en byttehandel og imens man venter på den nye bil bliver klar?


Kommentarer på:  Byttehandel. Bil falder i værdi pr. km.
  • #1   20. jan 2017 Forhandlere gør ALT for at tjene penge. Men hvis der er lavet et pris overslag og der intet står i papirerne, kan forhandler jo ikke lige pludselig stå og forlange en anden pris

  • #2   20. jan 2017 Det har jeg godt nok ikke hørt noget om. Vi lavede en aftale med Opel da vi købte den nye Corsa, at prisen var den samme når vi afleverede bilen, for det var jo ikke vores skyld at de ikke kunne levere bilen med det samme. Så vi kørte omkring en måned og nogle tusinde mere uden Opel sagde noget til det smiley

    Hvis du har fundet en ordentlig sælger, så forholder han sig sgu ikke til hele prislisten. En god sælger finder en pris og så er det prisen. Begynder han at måle i antal kørte km, så er den sgu gal - efter min mening.


  • #3   20. jan 2017 Find en anden forhandler. Det er useriøst, og jeg ville ikke stole på at han ikke pludselig får andre underlige ideer når regningen skal betales

  • #4   20. jan 2017 Find en anden forhandler ,
    På den møde kan han regulere bytte prisen bare at sige til dig dæsvere den kommer næste uge smiley


  • #5   20. jan 2017 Præcis Søren. Det fortæller bare noget om sælgeren. Jeg tænker også hvis der være en eventuel reklamation. Vi fik ordnet noget udenfor garantien på vores bil uden nogle problemer. Jeg kunne forestille mig ovenstående sælger sige at bilen er præcist 4 dage, 5 timer og 26 minutter over garantiens periode.

  • #6   20. jan 2017 Jeg kan ærligt talt ikke se, der er noget galt i, at han vil indføre en korrektion for km-standen på det tidspunkt, hvor du afleverer bilen.

    I har aftalt, at han skal tage en bil i bytte med en km-stand på x-antal tusinde km. Hvis du så har kørt x + 2.000 km i stedet, er forhandlerens forudsætninger for pågældende byttepris jo bristet.

    Jeg synes, det er helt fair, når han - som jeg læser det - oplyser det på forhånd. Jeg ville kun være bekymret, hvis han efter de 4 uger sagde til dig, at nu ville han pludseligt give 2.000 kr. mindre for bilen.

    Ovenstående er skrevet uden overhovedet at forholde mig til, om 1 kr. pr. km er fair for en Audi TT. Det kender jeg ikke tilstrækkeligt meget til prisudviklingen på modellen til at kunne vurdere. Men princippet er helt fair i min optik.

    Man kunne godt prøve at finde en anden forhandler og høre denne til, om det også var gældende. Men hvis du siger, du har fået en god byttepris, er det nok næppe tilfældet, at det vil stille dig bedre.

    Du kan jo prøve at snakke med forhandleren om, hvorvidt prisen pr. km kan sættes en smule ned, da den (måske) er i den høje ende. Alternativt kan I aftale et antal km, du maksimalt må køre i perioden, før de begynder at modregne i prisen. Det kunne jo være, han bare vil sikre sig, at du ikke kører til Italien og tilbage i den i mellemtiden.


  • #7   20. jan 2017 Eller sig at for hver dag du skal vente så vil du give 500 mindre for den nye bil, du har også noget han vil have.

  • #8   20. jan 2017 det er ikke normalt, men det er set før, og hvis du er utilfreds med at betale for dine ekstra kørte km, så snak da med sælgeren, for du kan jo bare gå til en anden forhandler og købe bilen hvis du ikke er tilfreds at betale for ventetiden på din nye bil smiley

  • #9   20. jan 2017 Enig med Bay.. hvis du har fået det at vide på forhånd og hvis du er tilfreds med prisen så kan jeg ikke se problemet...

    men man skal spørge sig selv om det ikke er en bedre forretning at sælge den Audi i en privat handel


  • #10   20. jan 2017 Det er HELT SIKKERT bedre at sælge Audien privat. Forhandleren tjener stort set intet på sådan en UP, så han køber kun Audien i bytte, hvis han er sikker på at kunne tjene en god skilling på den. Det kan der ikke være to meninger om.

  • #11   20. jan 2017 Nemlig...

    Der er ikke noget der hedder en god byttepris... En forhandler giver ikke en god pris for at være flink...


  • #12   20. jan 2017 Man kunne komme det lidt tættere før i tiden, hvor forhandleren havde mulighed for at skrue avancen helt i bund på den nye og derved reducere afgiften. Det betød dybest set, at man dengang kunne regulere indtjeningen 10.000 kr. ned og give kunden 30.000 kr. i rabat. Men nej, eftersom det ikke længere er muligt, er der intet, der hedder en god byttepris smiley

    Det er så fair nok, at folk gør det alligevel, fordi det er dejligt nemt osv. Det må man helt selv bestemme. Men det er ikke noget, man bliver rig af...


  • #13   20. jan 2017 Jeg havde prøvet at sælge den til 115.000 kr., men da en køber kom forbi ville han ikke give mere 70-80.000 kr. fordi han fandt lidt rust i skærmene, i bagklappen og i venstre dørfals. Og instrumentbrættet skal laves, da det er defekt. Der er nok for 10-13.000 kr. reparation i alt, så den står skarp. En anden ville hente den med det samme for 83.000 kr. Derfor jeg synes 90.000 kr. lød som en god byttehandel hos VW.

    Der er tale om en Audi TT 225 Quattro 1999 med sort læderkabine, der har kørt 167.000 km og har det sædvanlige udstyr med fartpilot som ekstra.

    Og en anden mener at markedsværdien for den er 100.000 kr., hvis jeg får lavet de ting.


  • #14   20. jan 2017 jeg havde også nedskrevet prisen, man ved jo heller ikke om folk så bare kører smadrerkørsel de sidste 4 uger de har bilen.

  • #15   20. jan 2017 Har personligt aldrig oplevet en sælger der indskrev den slags i en købsaftale.

    Har gået op til 12 uger og ventet på en ny bil, og der var bytteprisen aftalt allerede da jeg afgav min bestilling.

    Har altid aftalt byttepris ved bestilling af ny bil, samt fået forbehold for at jeg selv kunne sælge den gamle bil hvis muligt før den nye kom.


  • #16   20. jan 2017 Jeg kan ikke se nogen problem i den ordning - hvis begge parter er enige om det - og er du ikke tilfreds - jamen så bare find et andet sted at handle

    Det kunne måske være at det var den bedste handel for dig alligevel smiley


  • #17   20. jan 2017 Tænker da umiddelbart, at man skal se sådan på det, at forhandleren laver sådan en aftale, fordi han har givet en "super pris" for bilen og derfor ikke har råd til at give sig yderligere. Hvis du skulle have fri kørsel i perioden, havde prisen måske bare været 5.000 kr. lavere.

    Men ja, du kan da bare prøve at forhandle eller forsøge en anden forhandler. Det sker der ikke noget ved.

    Du kan da prøve at sige, at du er med på alle andre vilkår, men at han må sluge de km, du når at køre. Så skal du jo så bare være klar til at sige nej tak til handlen, hvis han ikke giver sig. Men så har du da trykket ham på maven og tjekket, hvor han står.


  • #18   20. jan 2017 VW - købers marked ????? Hm hmm ....


  • #19   20. jan 2017 Jeg havde også en leveringstid på ca 4 uger på min vitara.
    Vi aftalte 79.500 for min gamle Corsa D.
    4 uger efter var prisen stadig 79.500 og 2200 km mere på speedometeret.


  • #20   20. jan 2017 hvad jeg forstår så har du ikke skreven under i nu på de papirer vis det var mig ville jeg tage tilbage og få det rettet ind vis han ikke ville det så hade jeg kørt og funden en anden forhandler der er nok af dem og har da aldrig hørt eller set nogen det har haft sådan noget skreven ind ved bestilling af ny bil tænk nu vis den blev forsinket i 3 måneder eller noget i den stil så kunne det blive meget dyrt så det kun en måde at få flere penge ud af en

  • #21   20. jan 2017 90000 for sådan en Audi ved en forhandler.. Sælg for satan. Det havde jeg også gjort..

  • #23   20. jan 2017 Jeg har lavet en slutseddel med VW i dag. Han gav 90.000 for min Audi TT, men vi aftalte en fast prisnedsættelse istedet for 1. kr. pr. km. på 2500 kr. fast, så byttehandlen lød på 87500 kr. Jeg troede det var 4 uger jeg skulle vente, men det er faktisk helt op på 10-12 uger. Derfor jeg gik med til en lavere pris. Jeg regner med at køre 4000 km i det tidsrum.

    Jeg er tilfreds med handlen. Især når der skal laves rust, males, instrumentbrættet skal laves og tandrem osv skal skiftes om 10.000 km. Det løber alt sammen op og glæder mig til at få en helt ny bil for første gang, hvor jeg forhåbentlig ikke skal tænke på reparationer i lang tid.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #24   21. jan 2017 Puha. Ikke sjovt at skulle af med sin audi tt, til fordel for en up. smiley
    Men tillykke med handelen, trods alt.


  • #25   21. jan 2017 Tja, da jeg var ude og prøvede den nye VW UP TSI synes jeg der var mere køreglæde end min gamle Audi TT fra 1999. Nok fordi den er så gammel. Og bare det at jeg kan spare 3600 kr. om måneden ved at gå fra TT til UP glæder jeg mig også til.

  • #26   21. jan 2017 Jeg er ked af at sige det, men jeg tror, du har regnet forkert, hvis du satser på at spare 3.600 kr. om måneden ved at skifte.

    Jeg tager det i mig igen, hvis du kan vise et regnestykke, hvor alt er inkluderet. Men indtil da vil jeg holde på, at jeg får ret smiley


  • #27   21. jan 2017 Okay, det blev ikke 3600 men 3300 kr at spare.
    Køre 100 km hverdag 5 gange om ugen til arbejde.

    Audi TT:
    500,- ( Grønejerafgift: 6000,- årligt )
    950,- ( Bilforsikring: 11.400,- årligt )
    1000,- ( Gennemsnitlig reparationer om måneden )
    2200,- ( Brændstof fra Hobro til og Aalborg )

    4.650,- i alt samlet om måneden for Audi TT.


    VW UP:
    50,- ( Grønejerafgift: 620,- årligt )
    300,- ( Bilforsikring: 3.600,- årligt )
    1000,- ( Brændstof fra Hobro til Aalborg )

    1300,- i alt samlet om måneden for VW UP.


  • #28   21. jan 2017 Du har glemt den mest væsentlige post, værditab. Det er klart større på en ny bil end en bil fra 1999. Her bliver nok ædt 1.500 kr. af besparelsen. Herudover kan du jo ikke regne med 0 i værksted. Det vil komme til at koste i hvert fald et par hundrede allerede første år i service, sandsynligvis.

    Så lad os sige en besparelse på 1.500 kr. eller i hvert fald MAX 2.000 kr. Men så kan besparelsen i hvert fald heller ikke være større.

    Jeg siger ikke, det er en dum disposition, rent økonomisk, af den grund. Det synes jeg ikke, det er. Men besparelsen er altså ikke lige så stor, som du regner med.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #29   21. jan 2017 Til trods for at jeg hverken har kørt up eller tt, så undre det mig lidt, at selvom audien er gammel, så har den kun har kørt 167, og at en up så skulle køre bedre.
    Det lyder tosset.
    Men ok, økonomien spiller tit en vigtig rolle. Har selv før solgt en gammel luksusbi, som blev for dyr, så kender det godt.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #30   21. jan 2017 1500 om mnd er også en pæn besparelse.
    Det blir til mange penge på et år.


  • #31   21. jan 2017 Det var også min pointe. Det kan sagtens være et OK valg alligevel, selv om besparelsen er mindre smiley

  • #32   21. jan 2017 Når jeg skriver gennemsnitlig reparationer på TT'eren på 1000 kr om måneden så havde jeg altså heller ikke inkluderet service med det. Har haft den i et halvandet år og det har kostet 15.000 kr indtil videre og der venter yderlig cirka 15.000 kr af reparationer. Hvem ved hvad der ellers sker. Den er trods alt snart 20 år gammel.

    Bilen køre godt men tænker servostyring er lettere i UP'en og andre småting


  • #33   21. jan 2017 Jeg håber blot for dig at du beholder Up´en i lang tid, set med økonomiske briller.. De taber så meget værdi, og det bliver kun værre herfra når markedet oversvømmes i brugte micro-øko-biler.

    Med dit KM forbrug og dermed slitage af bilen, så er den højest 40-45000 værd om 3 år..


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #34   21. jan 2017 Falder de i værdi. smiley Synes ellers alle de UP der til salg herinde med en masse km på tælleren næsten står til det samme som man kan købe en ny for smiley smiley

  • #35   21. jan 2017 haha ja man skulle tro de var guld værd!

  • #36   21. jan 2017 Planen er også at beholde den i 5-7 år og lånet er ude efter 5 år

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #37   21. jan 2017 Thomas tror det lidt som når en biltype bliver en storsællert så bliver priserne kunstigt presset op for ingen vil sælge billigere end de andre.

    Det var præcis det samme med alle de gulpladet Altea'er det flød med i stride strømme. Jeg købte heldigvis min af min daværende svoger til en fornuftig pris og fik endda mere for den da jeg solgte den igen pga. det kunstige marked dengang.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #39   25. jan 2017 Christian nej de gør ej. De holder prisen kunstigt oppe fordi der er så mange af dem til salg til samme pris at alle tror de kan få det samme for dem. Intet andet.
    Sjovt nok bliver de brugte ikke så ofte solgt da folk heller vil give lidt mere og få en helt ny bil.


  • #40   25. jan 2017 Sådan som fx en Aygo er nu utroligt nem at sælge. Når først den har taget det første store værditab, holder de prisen rigtigt godt.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #42   25. jan 2017 Bay alt handler om udbud og efterspørgsel.
    Men at tro man kan sælge en 3 år gammel microbil med 50.000 km på tælleren til f.eks 70.000 kr er jo absurd hvis man kan få en helt ny til 85.000 kr.



  • #43   25. jan 2017 Sådan er det, ja. Men efterspørgslen er fortsat lige så stor for mikrobiler, som den hele tiden har været. Det kommer også til udtryk længere ned i brugtmarkedet.

    Som sagt er det klart, at den tager et ordentligt hug på værdien det første par år, men herefter flader afskrivningsprofilen voldsomt ud.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #44   25. jan 2017 Det giver jo lidt sig selv. Men det forklare stadig ikke hvorfor folk tror de efter alder og km son skrevet kan tror de får 10% mindre end nyprisen.
    Det nok i mange tilfælde grunden til der bliver solgt flere og flere nye konstant.
    Men nok også derfor de stadig står til salg et halvt år efter ofte.

    Jeg ved da ihvertfald godt hvad jeg og de fleste andre ville vælge hvis valget står som ovenover. Så vælger jeg da en ny for kun 10% ekstra i pris med garanti og reklamationsret og en helt ny bil ingen har ejet tidligere.

    Et ordentligt hug er jo ikke 10% på 3 år og 50.000 km på tælleren.


    Christian alle biler er til at komme af med i dag. Du har bare ikke råd til dem.


  • #46   25. jan 2017 Nej, men jeg omtaler også de biler, der er faldet fra fx 100.000 kr. til 50.000 kr. Herefter sker der ikke det store på prisen smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #47   25. jan 2017 Enig Bay. Men det jeg skriver om er ikke dem der sætter en reel pris efter værditab. Det nok nærmere dem der sætter den efter deres restgæld oftest.

    Christian jeg ved da ihvertfald du piver kontant over bilpriserne herhjemme og at du samtidigt køre rundt i en rød Ford Fiesta.

    Om jeg køre på cykel eller i en Hummer er vel sagen ligegyldig er det ikke. Har ihvertfald aldrig ejet noget med en 1,0 motor pånær mc hvor det er en stor motor taget i betragtning smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #49   25. jan 2017 Christian yes yes den plade er kørt i hak et par gange fra dig.
    Fortsæt du bare i samme rille, må være træls at drømme om en bil så meget som du gør og konstant undskylde sig med at køre i en Fiesta.
    Faktum er du ikke har råd.
    Alle dine undskyldninger angående at blive taget i røven er jo for tynde.
    Alle bilejere har omkostninger ved deres biler. Nogen betaler dem og glæder sig over at sætte sig ind i en bil de er glade for, andre gør som dig, køber en billig A-B bil og bliver som en sur gammel gnaven mand med en kæmpe hæmoride.


  • #50   25. jan 2017 #48
    Hvorfor er det altid jer med små biler der hyler over priserne, i betaler jo langt fra det samme som os andre.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #53   26. jan 2017 Modsat dig som så mange gange før kan jeg debattere på et ordentlig niveau og svare på dine kommentare. Nu du igen ude i udenomssnak.




  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #54   26. jan 2017 #51
    Ja for livet handler kun om hestekræfter og fede biler under 200 heste findes ikke. smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #55   26. jan 2017 Rasmus man skal heldigvis ikke tage noget af hvad Christian siger for seriøst. Men han er altid et godt underholdende indslag smiley

    Han har trods alt haft en bil med 280 HK. Der dog alligevel holdte mest i hans indkørsel da den var i stykker hele tiden. smiley så selv med 280 HK rykkede den ikke særlig godt afsted :kr


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #57   26. jan 2017 Christian kunne den overhovedet køre. Synes altid den stod stille.
    Kebabslæderne trækker alligevel på de rigtige hjul og er pænere end en rød Fiesta til hver en tid.
    At du så igen ikke ville have råd til at køre i dem er en anden ting. smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #59   26. jan 2017 Ja den gav vel alt baghjul ikk. Hele Nordsjælland fik baghjul.
    Så var du kongen af Nordsjælland. Og endte så med at indse du ikke havde råd til det og endte i en lille rød konebil smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #61   26. jan 2017 Hvorfor når du går så meget op i HK og den var så fantastisk. Så giver det da ingen mening at skifte den ud med en der kun har det halve og ikke kan give alle kebabslæderne baghjul.




  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #63   26. jan 2017 Han har vel været uheldig. Omvendt har jeg aldrig mistet en gearkasse.
    Du er den største fortaler for amerikanerbiler og så bytter du din egen ud med en Fiesta.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #65   26. jan 2017 Ikke for at købe en rød Fiesta ihvertfald. Den blev solgt til fordel for en Golf 1,8 T
    Som derefter blev solgt for en Audi 2,0 tfsi og derefter min Golf 5 GTI osv.

    Christian modsat dig har jeg jeg råd til biler jeg ønsker mig og ikke kun drømmer om. Jeg har råd til bilerne, afgifterne, brændstof og forsikringerne.

    Så vi tilbage til hvor vi startede. Du har ikke råd.


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #67   26. jan 2017 Så du nøjes med 140hk?

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #69   26. jan 2017 Men sagde du ikke din gamle var supersjov.
    Hvad er det så en toptunet Hellcat du spare op til. Glæder mig til at se den til sommer.
    For alt under 700 HK er skuffende og ikke en ordentlig sommerbil jo. smiley

    Hvorfor skal du egentlig spare op når du skriver du har råd ?


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #71   26. jan 2017 Fordi jeg ville prøve noget nyt. Hvis du gad tage dig sammen og læse hvad jeg skriver så har jeg allerede skrevet det en gang. Jeg skifter biler meget ofte da der mange jeg gerne vil prøve. Det er dog ved at aftage nu heldigvis.
    Det har været dyrt men sjovt.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #73   26. jan 2017 Mere end du kan se herinde ihvertfald. Tror ikke engang en trediedel af mine biler har været oprettet herinde. På visse tidspunkter har jeg haft 3 biler og en mc på samme tid.

  • #75   26. jan 2017 (vores) Audi: RN 50999

    Den var købt ved SMC men de var lidt for dygtige for os, den brugte Volvo 86 ville de give 75.000 for, men da Audien kom hjem efter at vi hade ventet fra jan til sept 95, ville de give 50.000 for Volvoen og samtidig var den ny steget i 10.000 i pris for det var model 1996
    MVH Ole Edslev


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #76   26. jan 2017 Christian der er mange. Kan rigtig godt lide de gamle Amerikanerslæder og en del af de nye. Elsker lyden og kræfterne i dem.
    Men om jeg nogensinde kommet til at eje en tror jeg ikke. Men man skal aldrig sige aldrig og ejer desværre ikke en garage pt.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #77   26. jan 2017 Ville elske at have såden en smiley

    profilbillede
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #79   26. jan 2017 Så langt er jeg slet ikke i det. Den beslutning må træffes hvis det en dag skulle blive aktuelt. Der mange andre biler mc'er der står højere på listen lige pt. smiley

  • #80   26. jan 2017 LOL Casper du snakker om hvor mange penge du har og hvor fede du tror dine middelmådige transportmidler er, virkeligheden er at du kun har råd til noget så latterligt som en morfar golf smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #81   26. jan 2017 Snakker ikke om hvor mange penge jeg har nej. Det er slet ikke nævnt nogen steder. Måske du skulle kræve dine skolepenge tilbage Pind.
    Man bliver bestemt ikke rig af at skifte bil så ofte som jeg gør.

    Men omvendt bliver jeg nok heller aldrig så fattig at jeg må køre i biler som de to du har haft herinde heldigvis smiley

    PS er du ikke sluppet af med den hæmoride endnu ?


  • #82   26. jan 2017 #65
    "Christian modsat dig har jeg jeg råd til biler jeg ønsker mig og ikke kun drømmer om. Jeg har råd til bilerne, afgifterne, brændstof og forsikringerne. "

    Ja du har så råd til en Golf som banken har pant i smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #84   26. jan 2017 Pind jeg skylder ikke en øre noget sted og har jeg ikke gjort i mange år, så medmindre du ved noget jeg ikke ved så fortæl mig det da gerne. Eller lukker du bare lort ud for at opholde dit ry som en klovn.

  • #85   28. jan 2017 Det ændrer ikke på at du kun har en morfar-golf at gøre med, men det lyder da flot når du siger "Christian modsat dig har jeg jeg råd til biler jeg ønsker mig og ikke kun drømmer om. Jeg har råd til bilerne, afgifterne, brændstof og forsikringerne. " smiley

    Taber smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #86   28. jan 2017 Pind igen udtaler du dig om noget du intet ved om. Siger igen mere om dig end mig. smiley det sødt og samtidigt underholdende.


  • #87   28. jan 2017 Du ved ikke hvad jeg ved taber smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #88   28. jan 2017 Haha endnu et intelligent comeback smiley du er så morsom. Skal du ikke ud og smide en kæmpe spoiler bag på skrammelkassen smiley Eller finde RUH's anden profil.

Kommentér på:
Byttehandel. Bil falder i værdi pr. km.

Annonce