{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

BMW e36 325 startspærre hjælp {{forumTopicSubject}}

Er der nogen kloge hoveder der ved om man kan fjerne startstæren eller på anden vis snyde den ?

Jeg har bygget en 325 motor over i en anden bil som der skal bruges til Folke race og jeg har taget hele ledningsnettet med over i den anden bil. Men når jeg vil starte bilen kommer der ingen gnist så er 100 på at det er strartspærren der driller.

Kan man gøre noget ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e36 325 startspærre hjælp
  • #1   20. jan 2017 Du ska ikke være så sikker... i de fleste biler starter bilen.... men går ud efter 1-2 sek hvis immo ikke er adapteret:)..

  • #2   21. jan 2017 Det nemmeste ville nok være at købe et komplet ews sæt hos schmiedmann bestående af motor styreboks, ews boks, transmitter, antenne og chip. Så er det pretty much plug'n'play.

  • #3   21. jan 2017 Ja okay men så skal det jo også kodes ind til motor osv. Det er jo bare en bil til Folke race og motor kørte som den skulle inden jeg tog den ud af bilen og satte den over i en anden karosse. Motor snurre fint rundt når jeg drejer nøgle men benzin pumpe køre ikke samt der er ingen gnist på tændrør

  • #4   21. jan 2017 Jeg fandt fejlen og den køre nu

  • #5   21. jan 2017 Hjælpeløst indlæg... for alle andre..
    Fortæl nu bare hvad du havde overset;)..
    Så vi andre kan lære af det...
    Ps. Fedt at du kører folkerace.. godt med nogen der holder liv i det:)..


  • #6   21. jan 2017 Chris:
    Jeg fik ikke rigtig noget ud af at spørger her inde så støvsugede Google for at få noget viden og fandt ud af at hvis man havde ladet nøglen side i tændingslåsen imens man havde taget polerne af batteriet og i mit tilfælde havde flyttet motor. Samt motor ledningsnet og bil ledningsnettet samt rat stamme med tændings lås over i en aften bil. Når man så tilslutter alle tingene og til sidst plus og minus polerne og drejer nøglen for at starte så kan Ews gå ind og blive aktiveret af en eller anden grund som jeg så ikke rigtig kunne læse mig frem til.. Men tager man så nøglen ud af tændnings låsen og tager plus og minus kabler af og sætter dem på igen og derefter sætter nøglen i Tændingen igen så kan Ews åbentbart bedre finde ud af det :).. Jeg tænkte selv at det hjælper sku ikke en skid men jeg gav det alligevel et forsøg for så havde man jo prøvet :).. Og ganske rigtig den startede lige med det samme ??:)


  • #7   21. jan 2017 Det var også mest således at andre folk kunne lære af din situation ..;)
    Tillykke med det.. smiley


  • #8   21. jan 2017 Det er også iorden smiley Takker

Kommentér på:
BMW e36 325 startspærre hjælp

Annonce