{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Anja D
Anja D
Tilmeldt:
3. feb 2017
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

Skoda felicia {{forumTopicSubject}}

Hjæææælp kære venner??????
For 1 år siden kørte jeg en flot ny men ældre skoda Felicia hjem til min svigerfar. Den kørte som en drøm.
Idag ja 1 år efter vil bilen ikke starte. Så vil den godt lidt alligevel hvorefter han kører en kort tur som sædvanlig og så vil den ikke starte igen. Der er helt nyt batteri i, og benzin på. Der er sart en stor rund startknappe i fordi han har svært ved at dreje nøglen. Der er også sat et nyt cylinderdims starter i den man putter nøglen i for at starte. Nogen der kan fortælle hvad den kan fejle siden dem pludselig ikke vil kører mere ud fra det oplyste?. Nogen der bor omkring Haderslevområdet og kunne kikke forbi i weekenden. Han skal nemlig låne min bil hele tiden hvilket er pis.. irreterende. Så hjæææælp anyone???? Mvh en ret fustreret Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda felicia
  • Anja D
    Anja D Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #2   3. feb 2017 Hej Jacob R??
    Der er isat en rød trykknap forbundet uden om tændingslåsen så vidt jeg har forstået så tændingen på bilen ikke kun kommer ved at dreje nøglen men ved at trykke på knappen. Det virkede et stylke tid og som jeg nu forstår det kan han sidde og dreje nøglen helt om men hvor den så pludselig har startet uden at trykke på den røde knap. Og nu virker det alligevel ikke. Bilen siger bare zigger zigger zigger når nøglen drejes. Min kæreste mener det kan være en periodisk fejl men er pt megetvophængt af job. Og min svigerfar bliver småhysterisk og uudholdelig når han ikke kan kører sine små vante turer. Og nu har jeg bare fået nok. Som sagt passer han ikke så godt på sine ting. Jeg søger en der ved hvad han snakker om som kunne komme her i weekenden og hører hvordan bilen siger og så derudfra måske regne ud hvad bilen fejler. Men den har lige fået nyt batteri og ja så står den med halvåbne dører hele dagen, radioen kører tit i bilen også når den står stille, og ja så bliver der kun kørt mange små og korte turer i den hvilket jeg også mener bilen ikke har godt af. Det var lidt ala det samme den forrige fejlede med lige pludselig at denej heller ville starte, men den skrottede vi og fandt denne her istedet. Ved ikke om det er info nok. Mvh Anja


  • #4   3. feb 2017 Den kan jo også have en defekt starter.


  • #5   3. feb 2017 Ud fra det du beskriver syntes jeg i skal få den kørt på værksted de i ikke ved noget som helst om biler og gerne vil ha den lavet i en fart

  • Anja D
    Anja D Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #6   6. feb 2017 Hej med Jer??
    Jeg er meget taknemmelig over alle jeres kommentarer og bud på fejlfinding. Det har virkelig været en super positiv oplevelse for mig at kunne henvende mig her til Jer søde og flinke mennesker. 1000 tak.
    Det viste sig at være den der dims der skal lave gnist til tændrørene at der var færdig. Så min ja nu exkæreste købte tilfældigt en sådan dims med hjem fra biltema og vupti så fik den gnist igen og starter som en mis.
    Ønsker alle en rigtig god dag.
    Mvh Anja


Kommentér på:
Skoda felicia

Annonce