{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min golf 3 1.9 TDI, har de sidste par måneder smidt vand/kølervæske, jeg har selvfølgelig hældt på når den manglede, og den er aldrig blevet varm, indtil idag, da jeg var ude at kører og den blev 90 grader, kunne den ikke lave varm luft inde i kabinen, og lige pludselig begyndte den at blive over 90 grader, jeg holdte så ind, og slukkede den, og tjekkede efter vækse, men den var steget lidt i beholderen. Efter det lå den på 90 grader de sidste 15 kilometer.
Hvad kan problemet skyldes? Jeg troede til at starte med at det bare var en revnet kølerslange eller rør.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3
  • #1   8. feb 2017 Det kan være din vand pumpe som er færdig eller toppakningen der skal skiftes.

  • #2   8. feb 2017 nu har du hæld nok kølervæske på den ikke for vis en slange/vand eller anden er frossen til grød eller is systemet så vil den jo begynde at blive for varm da den jo ikke kan sende vandet rundt

  • #3   8. feb 2017 Hvis en motor bliver varm men der ikke er varme på blæseren er det 100% fordi der er en kæmpe bobbel i systemet. Den skal luftes ud man kan ikke bare hælde på. Og som de andre er inde på skal du bruge kølervæske.



  • #4   8. feb 2017 tjek slangerne til køleren, er de kolde når motoren er varm så start med termostat og så luft godt ud...
    mener dog der kun er ekspansion beholder...
    bobler den i beholderen når den får gas??


Kommentér på:
Golf 3

Annonce