{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.775 visninger | Oprettet:

Sporing på garanti {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har stadig garanti på min focus til april måned. Jeg har lagt mærke til at når jeg holder rattet lige så trækker bilen over til venstre. Så det jo helt sikkert nok en sporing, men går det ind under garantien. ? Det går jeg ikke ud fra det gør . Men måske der sidder en klog derude der ved om den dækker det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sporing på garanti
  • #1   25. feb 2017 Det går ikke under garantien.. Det er almen slitage og kan ske ved "forkert" brug af bilen. At den forhandler der har solgt dig bilen fra så måske vil give dig en skarp pris på det kan være.. Evt. i forbindelse med et service..

  • #2   25. feb 2017 Det behøver heller ikke være en sporing, det kan sagtens være dine dæk der er skyld i det.

  • #3   25. feb 2017 som #2 skriver kan det være dæk,
    der er slidt skæv eller på anden måde være i stykker

    så bilen trække til en side,
    det har vi oplevet en del, på arbejde

    i sær, ved billig dæk, det er som om de går inde tråde, der er inden i dækket,
    også bliver de lidt skæve, og bilen trækker til siden

    vi plejer og bytte rundt på for og baghjul, for og se om det så ændre sig,
    trækker bilen ikke, så er det dæk

    trækker den for sat, kan det stadig være dækkets skyld,
    men det kan også være sporing, eller et defekt ophæng eller anden slid del i undervognen


  • #4   25. feb 2017 Nej det går ikke under en garanti medmindre den gør det den dag du henter bilen fra dag 1 efter køb. Min egen mekaniker sagde engang til mig at man burde få Sporet sin bil en gang om året netop fordi at ens sporing kan gå galt ved et hul i vejen eller påkørelse at kantsten.

  • #6   25. feb 2017 Det kommer lidt an på hvilken garanti det er.. Jeg fik f.eks skiftet 4 gløderør på min i30 2 dage før den fyldte 5 år og havde kørt 130.000.. Det var der ingen problemer med.. Spørg en forhandler pænt, så kan det være smiley

  • #8   25. feb 2017 nu skriver trådstarter ikke noget om det er ny eller brugt bil

    eller noget om, bilen hele tiden har trukket til siden

    eller om det er noget der er kommet hen ad vejen,

    der kan være mange grunde til den trækker til siden

    man kan have ramt et hul i vejen,
    som har slået noget skæv,

    er der gamle dæk på,
    kan de være sprunget i kasserne
    eller kørt i stykker ved på kørsel af et eller andet

    så man skal undersøge hvad der er galt, også evr lave det der er I stykker,

    en bil går ikke bare lige ud af sporing
    uden grund


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #9   25. feb 2017 Selv en fabriksny bil kan være ude af sporing
    Har set det på en skoda octavia fra 16, der var bagbroen så meget uden fra spec at der burde monteres en ny bagbro


Kommentér på:
Sporing på garanti

Annonce