{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.319 visninger | Oprettet:

Troels B
Troels B
Tilmeldt:
25. feb 2017
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3

Skade på front af bilen, hvad tror i det vil koste? (med billeder) {{forumTopicSubject}}

Var virkelig dum at køre ind i en rund beton holder til cigaret skoder eller blomster og er nysgerrig på hvad i tror det vil komme til at koste og vil man lave de enkelte dele eller skifte hele forskærmen ud?

Problemerne er:

1. Skærm er "poppet" ud af sin "lås mekanisme"
2. Tågeforlygte er brækket af plastikholderen (selve tågelygte fejler intet)
3. Dyb skramme som jeg ikke ved om den kan laves

Det skete ved igangsættelse, så jeg havde ikke særlig meget fart på, men fronten blev alligevel trykket godt ind!

Jeg ved ikke så meget om biler eller skader, men tænker umiddelbart selv et sted mellem 3.000 og 5.000 kr!

Håber på nogle svar og på forhånd tak! smiley

Har oprettet et fotoalbum med billeder af skader:

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse-bil/177964-skade_paa_front


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade på front af bilen, hvad tror i det vil koste? (med billeder)
  • #1   25. feb 2017 tror ikke 5.000 kan gøre det smiley det er nok nemmest at skifte kofangeren.

    men prøv at spørge en autolaker i dit område smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #2   25. feb 2017 Har selv lavet lignende paa en bil,der skulle de "clips/holdere" du kan se i den roede ring paa dit foerste billede bare clipses paa plads.
    Hvis du er saa heldig er det vel bare en omlakering af kofangeren.


  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3
    #3   25. feb 2017 #1 det var ikke det jeg havde brug for at høre! smiley

    #2 den ene clips/holder er bøjet indad, men umiddelbart tror jeg sagtens man lige kan få rettet den ud så det passer igen! jeg begynder dog ikke selv med skruetrækkeren eller noget smiley ellers mange tak for svaret!


  • #4   25. feb 2017 Hvis du ikke selv kan lave det, og der skal males så kommer du ikke under 5000 - formentlig plus moms. Desværre..

    Kan du selv skrue, det er ikke svært - så kan du sikkert klare det for 2500 i maling..


  • #5   25. feb 2017 skal have skiftet en for skærm på min panda det bliver 12000 hos fiat.

  • #7   26. feb 2017 det er med afmontering af dør og inderbeklædning og div... det er hvad det er takseret til


Kommentér på:
Skade på front af bilen, hvad tror i det vil koste? (med billeder)

Annonce