{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Kigger på Ny Skoda Octavia {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg skal i morgen, ud og prøve en tur i den nye faceliftede Skoda Octavia der kommer i starten af April. Og regner egentlig med at bestille en i morgen, det er en 1.4 liters benzin, med 150 heste, og 7 gears DSG gearkasse i Combi udgave, og "Style" udstyrs niveau.

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal prøve og presse dem i pris, skal man regne med en 5-10% i rabat, hvor en del af der så måske gives i ekstra udstyr ?

Nogen ekstra udstyr i vil mene man ikke kan leve uden ? Andre forhandlings tricks. Vil det være smartest at bytte sin nuværende bil, eller betale kontant, og så måske få lidt mere for sin egen bil ved privat salg ?

Ellers høre jeg meget gerne jeres mening om Ocatviaen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kigger på Ny Skoda Octavia
  • #1   25. feb 2017 Blind spot, Navi eller CarPlay hvis du har iPhone, dynamisk fartpilot, DAB, el sæder/spejle med memory hvis i ofte er forskellige fører, fuld led lygter, opvarmet sprinkler dysser (koster 500 kr) og evt tågelygter med kurvelys ville jeg nok vælge smiley

    Bytter altid min bil ind, det synes jeg er lettere end at skulle sælge privat smiley


  • #2   25. feb 2017 hvorfor ikke vente på 1,5éren.? 1,4'eren udgår snart for 1,5 Turbo med ACT også smiley

  • #3   25. feb 2017 @Detective Driver - News Sektionen. Det har jeg faktisk også overvejet, det er den der kan "lukke" ned for 2 cylindre, og derved når en betydeligt brændstof besparelse?
    Jeg står desværre at skulle have ny bil inden alt for længe, så jeg er ikke sikker på jeg kan vente på den kommer, har du nogen ide om hvornår den rammer det danske marked ?


  • #4   25. feb 2017 Desværre vil Skoda også selv gerne af med deres 1,4'ere først, så den lander nok først slutningen af året. smiley Dog er 1,4'eren også en fed motor, men altid dejligere med noget nyere.

Kommentér på:
Kigger på Ny Skoda Octavia

Annonce