{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  350z pris ?
  • #1   26. feb 2017 Nu har Danmark jo altid været kendt for at biler bliver holdt dyre i pris selvom det er noget gammel lort.. Og hvad de står til privat kan du jo kun selv søge på, men der findes ikke mange af dem i landet.(Hvilket i øvrigt kun er med til at holde prisen højt).

  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #2   26. feb 2017 Ja, det ved jeg godt desværre smiley Har prøvet at søge et par gange den sidste uges tid men har ikke fundet noget så hvis der er kommet en ny ind ville jeg blive overrasket smiley Synes det ville være en utroligt fed bil til 100 tusind men satme ikke meget mere end det smiley
    Og ja enig men bliver bilerne ikke solgt må de vel falde i pris på et tidspunkt ? Ikke at jeg ved det men kunne da forestille mig det ikke er sjovt at have en bil stående i 9 mdr hos en forhandler smiley


  • #3   26. feb 2017 Gang det med tre ca.? smiley Der står en til salg til 270.000. Den har også lavt Km. Mon ikke de kan snuses op til 200.000 med lidt flere km på tælleren? smiley

    100.000 tror jeg aldrig du kan finde en med afgift til dog. Derimod er RX-8 det billigere valg . men også det farlige..


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #4   26. feb 2017 Gang hvad med tre ? smiley Har ikke noget at gå ud fra jo ?
    Men 200 det er sku også meget for en bil der er kommet helt ned og kan får til 6000 dollars og ja jeg ved godt det er noget heeeeelt andet derovre men der er en seriøs pris forskel smiley


  • #5   26. feb 2017 Det er jo Danmark? smiley

    USA er lidt svære regne ud. England er greneralt billigere end andre lande. Da de er højrestyret, så er de faktisk også "En smugle billigere" i afgift.

    Dem fra Tyskland kan du gange med tre i prisen. Så er det altid plus minus reglen (Altså, kan være billigere eller dyre i prisen)


  • #6   26. feb 2017 Afgiften er på 100-120.000 ca. Hvis du kan finde en til 6000 dollars er det da næsten værd at importere den, selvom der kommer told og moms oveni. De eksemplarer jeg har set i Europa (Sverige, Tyskland) ligger på omkring 100.000 kr.

    Så vidt jeg husker kostede de 7-800.000 fra ny, og da det kun er lidt mere end 10 år siden de kom på markedet, skal du nok ikke forvente et prisfald på 85%. Priserne er faldende, da det ikke er den mest efterspurgte model, men der er stadig større sandsynlighed for at se en Ferrari i trafikken end en 350Z smiley

    Det med at der er rabat på afgiften på højrestyrede modeller er desværre ikke sandt længere.


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #7   26. feb 2017 Ja Sverige og Tyskland ligger også deromkring har jeg set men de er faldet helt vildt i pris derovre smiley Lad os bare sige 10.000 dollars så er det stadig meget mere overskueligt end de andre priser de står til.

    Ja det er ikke engang løgn.. Har set en engang men den var fuldstændig standard udenpå ihvertfald. smiley Synes bare det er mange penge for lidt bil i den forstand ??


  • #8   27. feb 2017 Det er da en fordel at den er std, i hvert fald når den har ramt en vis alder.. engang imellem er de til salg for under 200k privat

  • #10   27. feb 2017 Prismæssigt starter de omkring 7.000€ i Tyskland med lige omkring 200.000km på tælleren. Det er ca 50.000.- kr.

    Afgiften vil være ca 40% af det de koster herhjemme, dvs i omegnen 100.000.- kr. (der er et par eksempler fra 2016, det nyeste er 126.000.-kr)

    Det burde være muligt at få en fra Tyskland på danske plader for ialt under 160.000kr.


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #11   27. feb 2017 Tak RUH smiley Men synes også det er mange penge i forhold til hvad de står til der smiley Sådan er Danmark jo...

  • #12   27. feb 2017 Jep sådan er moder Danmark.

    Alternativet kunne være flexleasing, der er en til flex på bilbasen lige nu. 16kg i udbetaling og 1600.- om måneden i leasing. Det er 35.200.- kr første år, og efterfølgende 19.200.- pr år efterfølgende.

    Du kan flexlease den i 10 år for samme pris som det koster at købe (dog ikke iberegnet eventuelle renter på lån).


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #13   27. feb 2017 Har jeg også tænkt på men så skal man vel også køre den standard som den står ? smiley

  • #15   27. feb 2017 Mærke, Model, Variant:
    NISSAN, 350Z, 3,5
    Art:
    Personbil
    Seneste ændring:
    d. 04-11-2016

    Registrerings­forhold
    Første registrerings­dato:
    01-07-2006
    Anvendelse:
    Privat personkørsel
    Seneste ændring:
    -



    Totalvægt:
    1875
    Drivkraft:
    Benzin
    Brændstofforbrug:
    8,80 km/l
    Kilometer­stand:
    68000 km
    Køretøj­stand:
    Under middel
    Bestået NCAP test med 5 stjerner:
    Nej
    Varevogn 30 procent afgift:
    -
    Klausul:
    -
    Største motoreffekt:
    221.0
    Antal cylindre:
    6
    Antal gear:
    -

    Udstyr af afgiftsmæssig betydning
    ABS bremser:
    1
    Antal airbags:
    2
    Antal selealarmer:
    2
    ESP (Elektronisk stabiliserings program):
    1
    Radio:
    1
    Antal integrerede børnesæder:
    0

    Vurdering
    Vurderingsdato:
    22-12-2016
    Beregnings­type:
    Brugt
    Anmeldelses­årsag:
    Import
    Afgiftspligtig værdi:
    90.646,00 kr.
    Fradrag for boandel:
    0,00 kr.
    Fradrag for ikke-afgiftspligtigt udstyr:
    0,00 kr.
    Nypris inkl. udstyr/moms/afgift:
    748.479,00 kr.
    Handelspris inkl. afgift:
    219.900,00 kr.
    Registrerings­afgift:
    127.018,00 kr.
    Modregning ved nedvejning eller lignende:
    0,00 kr.


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #16   27. feb 2017 Kanon! Tusind tak Lasse smiley

  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #17   27. feb 2017 Så skal opsparingen sku nok gå til noget andet i stedet haha smiley Kunne ellers være en fed bil til 80!

  • #18   28. feb 2017 Nej ved flexleasing kommer du til at eje bilen i sidste ende. Bilen vil i så tilfælde være uden afgift. Så du må gerne skifte fælge, sænke osv.

    Den der er på bilbasen lige nu er med meget få km og koster 16kg i udbetaling og derefter 1600 om måneden i 12 måneder med en slutbetaling på 76kg. Men laver man aftalen over 3 år eksempelvis så er afgiften for det første faldet yderligere på bilen og du afbetaler også så slutbetalingen bliver mindre.

    Alternativt kan du sælge bilen i tyskland hvor markedet nok også er større når du er færdig. Jeg ville overveje den mulighed.


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #19   28. feb 2017 Mente bare jeg havde forstået det som du siger men så er jeg blevet i tvivl om flex pga opslag herinde smiley

  • #20   28. feb 2017 Kan jeg også godt forstå. Har flexleaset flere biler igennem tiden og er 100% tilfreds. Der er ikke noget der kan slå alm god sund fornuft, så dan dit eget indtryk i stedet for at lytte på alle andre. Faktum er at over halvddelen af de svar og indlæg der kommer på BG ikke har noget hold i virkeligheden, og at folk oftest bare gætter sig frem, eller giver udtryk for personlige holdninger.

    Tænk over det, det er en mulighed for at få en fin 350Z til en billig penge smiley


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #21   28. feb 2017 Nej det har jeg set med nogle af de råd man får og man bliver bare kørt i sænk hver gang man spørger om noget.. Utroligt jeg ikke har fået en sviner på det opslag her endnu smiley
    Havde godt tænkt på flex fordi så kan man jo gøre som man har lyst til med bilen og så evt sælge den i udlandet bagefter men igen så blev jeg åbentbart fejl informeret smiley


  • #22   28. feb 2017 Der har du nemlig helt ret smiley

    Det er noget der hedder Arosleasing i Århus der har den. Prøv da at ringe og snakke med dem smiley Ville jeg gøre.


  • Lasse K
    Lasse K Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 53
    #23   28. feb 2017 Det er nok et projekt til næste år men tusind tak for et ordentligt svar herinde det sætter jeg pris på smiley

Kommentér på:
350z pris ?

Annonce