{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres Favorit?
  • #1   27. feb 2017 1. Mercedes
    2. BMW
    3. Audi
    smiley
    Dog har jeg kun selv ejet BMW, af de biler


  • #2   27. feb 2017 Det er også mest ud fra udseende jeg selv har dømt smiley

  • #3   27. feb 2017 1. BMW
    2. Audi
    3. Mercedes


  • #4   27. feb 2017 1. Audi
    2. BMW
    3. Mercedes

    .. Og jeg har ejet alle tre biler. Listen er ud fra egen erfaring med holdbarhed og stil.


  • #5   27. feb 2017 Interessant LYLLOFF! Er det mest pga. holdbarhed Audi er øverst? smiley

  • #6   27. feb 2017 1. Audi
    2. BMW
    3. Mercedes

    Det er ud fra at jeg bare mest er til design og kabinekvaliteten i en Audi. BMW er lige kedelig nok, og Mercedes er bare for meget bling bling.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #7   27. feb 2017 1.BMW eneste af de maerker du naevner der bekymrer sig bare en lille smule om koereegenskaber.
    Delt sidsteplads til Mercedes og Audi.
    Fine motorvejscruisere,men koereegenskaber er et ord deres designere slet ikke maa bruge...


  • #8   27. feb 2017 https://www.youtube.com/watch?v=ZWUpsncasl4

    Det er vist ikke helt sandt, RSP 36.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #9   27. feb 2017 #8 Haha,touche,ja hvis vi saetter naesen op efter sportslige koereegenskaber i sne saa kan jeg godt se hvad du mener smiley


  • #11   27. feb 2017 Mercedes
    Audi
    Bmw

    Vi har haft en A250
    Og en A6 3,0 TDI
    Min skole vogn var en 430D


  • #12   27. feb 2017 Jeg synes at det kommer meget an på hvilke modeller/segmenter der er tale om. Jeg synes de hver især har nogle segmenter de er stærke i, og andre hvor de er mindre stærke ift. de andre.

    Men sådan helt overordnet, ift. de biler jeg har ejet og prøvet, ser min liste således ud:

    1. Audi
    2. BMW
    3. Mercedes

    Men jeg vil ikke udelukke nogen af dem som mærker jeg kunne finde på at vælge.


  • #13   27. feb 2017 RSP 36,

    Jeg synes at Audi's RS modeller, og R8, har ganske fine køreegenskaber smiley


  • #14   27. feb 2017 BMW og audi deler førstepladsen.

    og Mercedes på tredje pladsen.
    Der er for meget blød hat over Mercedes.
    eller også har jeg bare kørt for meget taxa med det grimme træ overalt


  • #15   27. feb 2017 I 90erne BMW
    I 00erne mercedes
    I 10erne Audi
    Pt laver BMW og Mercedes virkelig grimme biler med elendige kabiner så Audi vinder i denne o gang.
    Er normalt Mercedes mand men sætter man E36 E39 og E46 op over W202-203-210 så vinder BMW. Men w204-211-212 mod E60-90 så viser Mercedes stort. Hvor Audi kommer nummer 2


  • #16   27. feb 2017 BMW
    Mercedes
    ville helst ikke eje en audi eller noget af det lort fra VW gruppen .
    men vis jeg skal vælge så er audi samt alle VW biler sidste plads på min skala


  • #17   27. feb 2017 1. Audi
    2. Mercedes
    3. BMW af mangel på andre muligheder smiley


  • #18   27. feb 2017 Bmw
    lada
    hyundai
    kia
    mercedes
    audi/vw


  • #19   27. feb 2017 wtf?

  • #20   27. feb 2017 1. Audi
    2. Mercedes
    3. BMW (kunne dog finde et par andre til denne plads)


  • #21   27. feb 2017 Audi vinder begrund af design, køreegenskaber. BMW fordi de laver gode solide motore og gearkasser og Mercedes er bare for folk på 50+ ..

    Selvom jeg er glad for min BMW glæder jeg mig stadig til jeg får Audi næste gang.


  • #22   27. feb 2017 Hvad er det for nogle egenskaber som Audi vinder på? En bil med motoren placeret fuldstændig forkert smiley ??

  • #23   27. feb 2017 Deres Quattro er et stage over BMW's xdrive og hvad mener du med forkert placering af motor??

    Jeg ejer selv en BMW pt og er ikke imponeret over deres kabinedesign. Motor og gear får de toppoint for. Audi har bare hele pakken, derfor falder førstepladsen på dem.


  • #24   27. feb 2017 Motoren i Audierne er placeret på langs og foran forhjulene, set giver en dårlig vægt fordeling med understyring til følge... det er klart at dette kan i den grad bliver neutraliseret af deres quattro system, men det betyder bare at du ikke kan bruge gassen/motoren til at stramme dine linje fx ved speeder slip... der sker simpelthen ikke noget.

    Det problem er naturligvis ikke eksisterende i biler såsom Audi r8 med centermotor... mht design, så er det en subjektiv sag, og bevares jeg synes også de er flotte, men hold kæft hvor er det uinspirerende at både alle dere modeller ligner hinanden, men blot er i forskellige størrelser...

    I 80erne lavede audi rigtige biler med karakter, deres quattro modeller og 5cyl turbo, var noget af det fedeste i verden, men så overtog VW, og det er fint nok til den generelle befolkning der åbenbart ikke stiller ingeniørmæssige krav til deres biler, men kun går op i "hvor køn den er"


  • #25   27. feb 2017 Men vi kan godt blive enige om at bmw har verdens kedeligste kabine design.. det er dog ikke det jeg vægter højest...

  • #26   27. feb 2017 Vil give dig ret i det meste. Angående kabine, så ligner Audi's hinanden rigtig meget, hvorimod BMW kan du tydeligt se klasseforskel.

    Nu er min 3serie fra 2012 godt nok med M tech, men stadig er den røv kedelig. Du skal op i en 5 serie før man kan føle kvalitet. Men alle deres nye M modeller fejler nu heller ikke noget kabinemæssigt.


  • #27   27. feb 2017 BMW laver ikke bedre motor (gammel skrøne)
    BMW laver ikke selv deres automat gearkasser, dem lever ZF nøjagtig som de lever til Audi og en lang række andre biler mærker.

    Hvorfor skal biler altid bedømmes ud fra hvad de kan på en racer bane, var det ikke bedre at bedømme dem ud fra dagligdags kørsel.


  • #28   27. feb 2017 Jeg bedømmer også bil efter dagligdagen og derfor fortrækker jeg også Audi, fordi jeg syntes at de laver de pæneste kabiner. De kører godt og har generelt hele pakken.

    Men der hvor jeg syntes BMW har et problem (ihvertfald i 3 serien) er helt klart kabine. Jeg er heller ikke itvivl om jeg skal have Audi næste gang, men motormæssigt så er jeg fuldt tilfreds med min 335. Men når vi netop snakker om BMW og Audi er det en smagssag da de ligger så tæt op af hinanden efter min mening.


  • #29   27. feb 2017 Bibi
    Bibi
    Bibi
    Bibi
    Bibi
    every day smiley


  • #30   27. feb 2017 1. RS6 4.0 chippes til 720Hk (det kan holde)
    2. BMW M5 (her anbefalede Scantune fks. ikke chip, fordi det ikke kan holde i længden)
    Jeg vil til enhver til vælge RS6, Quattro,8trin gearkasse, kabine, udseende, køre egenskaber.
    BMW er indviklet, kabinen er uoverskuelige, 7 trin gearkasse som ikke skifter lige så blødt, ingen 4wd.


  • #31   27. feb 2017 lylloff vis jeg havede din 335 så havede jeg aldrig kigget efter en audi . kabine er grim men resten motor gear osv det er top i følge min menning ??

  • #33   27. feb 2017 #30 Og det var dig der nævnte folk bedømmer ud fra hvad de kan leverer på en racerbane...

    Men jeg er enig med dig! Dog ikke at M5 ikke kan holde, for det kan de sagtens. Nu ved jeg at både Landberg og Hessteknik har leget med M5 F10 og indtil videre ingen problemer.


  • #35   27. feb 2017 #31 Jeg er også glad for min BMW, men jeg er bare lidt træt af at pladsen er så trængt på bagsædet.

    Så næste valg af bil bliver enten S6 eller 535d el. 550i


  • #36   27. feb 2017 Syntes det værste er man skal generalisere hvor jeg syntes mærkerne skiftevis bygger de pæneste biler. Jeg ville heller køre Audi end BMW da Audi kan lever ren pæn bil med pæn kabine og i hverdagen en langt bedre bil. Så kan det godt være kogle syntes at BMW er mere sportslig. Det syntes jeg ikke jeg skal bruge for meget energi på ting der. Inde være ubesværet der er Audi bedre til at lave noget der passer mine 175cm.

    Mercedes har alle dage leveret end lækker komfort vogn og race er ikke noget jeg ville gå op i med en Mercedes deres måde at køre på slå Audi og gearskift er aldrig et problem i en Mercedes det er letkørt og komfortabel, nå det vel og mærket er manuel og automatgear fungere lækkert og blødt.


  • #37   27. feb 2017 Ved kun hvad Scantune siger og de har da været med i mange år og de ved nok hvad der siges i de kredse og hvilke biler der kan og ikke kan holde, men det er nu også lige meget, det var møntet på den med at BMW lavede de bedste motor.
    Min bedømmelse er nu ud fra hverdags kørsel på alm. vej
    Jeg vil langt heller have en A8 eller S8 end dem jeg nævnte.


  • #38   27. feb 2017 bmw, er den eneste jeg gider at nævne smiley

  • #39   27. feb 2017 Søren det du skriver det passer på ingen måder . m5eren kan sagtens tåle en chip uden problemer . har en kammarat der har større ic samt udstødning og mølle den er kørt ind med det . den skaber sig ALDRIG lige meget hvor meget den er blevet tæsket . Søren du aner tydeligvis ikke hvad du snakker om smiley

  • #40   27. feb 2017 det er jo ikke noget nyt!

  • #41   27. feb 2017 #39 Har du læse vanskeligheder ?
    Jeg referer til Hvad beskeden var fra Scantune da vi spurgte om chip af sønnens M5, og deres svar var som jeg skrev.
    Og jeg har nok kørt flere km i de af mig nævnte biler end de fleste bruger her inde på BG, så skriver min mening om BMW om du kan lide det eller ej.


  • #42   27. feb 2017 Sø-Propel, jeg synes det er helt omvendt. Mercedes er efter min mening grimmest i 00'erne, og har virkelig taget sig sammen de seneste år. BMW har ikke rigtig haft en dårlig tid, og jeg kan faktisk kun nævne én bil fra dem som jeg synes er grim. Audi har aldrig sagt mig så meget, andet end hvis det er en RS6'er smiley Den er sgu fed!

  • #43   27. feb 2017 BMW E36 har en grim kabine ikke at W202 er bedre men den er markant bedre i kvalitet

    E46 pæn kabine men den gå igen og er stadig i brug nu i Deres biler. Pæn men ikke specielt indspirerende.

    Der har Mercedes som regel lavet pæne kabiner især W211 som er en af verdens flotteste sedan biler.

    Audi er simpel i kabine men den er mere spænde og føles som bedre kvalitet end BMW.

    BMW kan vinde på sporty køreenskaber men det påvirker resten af bilen så gearskift og styretøj er ikke specielt komfortabel (så slemt at jeg mener en BMW skal være med automatgear for at være fin at køre i)


  • #44   27. feb 2017 Kabinen er nok det jeg går mindst op i, så det er ikke lige det jeg køber bil ud fra.
    Ved ikke hvorfor, men har aldrig været vild med Mercerne der har de der forlygter... Vil hellere tilbage til W124 Coupé så smiley


  • #45   27. feb 2017 En W124 & 201 er en klasse for sig selv de køre fantastisk. Har endnu ikke kørt en bil der har kunne være med på den måde at køre på (selvfølgelig med et sæt 40/40 så vind følsomheden er væk)

  • #46   27. feb 2017 For mig er det er helhedsindtryk og den følelse jeg har når jeg sidder bag rattet, samt pålideligheden og stabiliteten af produktet.

    Set over et gennemsnit af ca 50 VW biler og min nuværende Audi, som familien har haft i perioden fra mine forældre købte deres første bil, og helt frem til i dag, så har vi aldrig haft episoder eller problemer som har gjort os utilfredse med produktet.

    Jeg har gennem årene kørt mange forskellige bilmærker og modeller, men har altid fundet mig bedst tilpas i VW/Audi.

    BMW har altid virket uinspirerende på mig, og desværre et mærke der er ramt af Brian'er og fremmedarbejdere som kun forstærker stereotypen.


  • #47   27. feb 2017 #41 hmm mærkeligt scantune siger så noget . troede sgu de var prof i alle bil mærker ??. eneste m5 som er bare lidt svag i motor det er e60 m5 . alle de andre er stærke køre maskiner og de kan alle tåle både tryk og chip uden problemer .

    (inde for remlighedens grænser selvfølgelig)


  • #48   27. feb 2017 Søren har du set de gennem banket a3 og a4 1.8T samt alle golferne samt Octavia Leon cupra?. det er ung kneppet biler . ja BMW har også meget Brian men det har VW gruppen fandme også . og udover det så er audi en rigtig populær bil hos fremmedarbejderne . smiley

  • #49   27. feb 2017 Søren A >> det er rigtig fint at være trofast og glad for sit "mærke", men at lyve for at rakke andre ned er plat. (som jeg tror du gør ofte)
    scantune har ingen problemer med at chippe en M5 og det har de aldrig haft. Jeg har lige ringet for at få et tilbud på en M5 smiley

    M5 laver iøvrigt cirka 750 hk efter chip mod rs6 laver cirka 700 hk.

    så kom igen.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #50   27. feb 2017 #49 Sidder der folk her paa BG der bare opfinder deres egne "beviser" for at faa et bestemt bilmaerke til at lyde bedre end det er ? Nej nu har jeg aldrig... smiley


  • #51   27. feb 2017 #48 Det er helt rigtigt, men det er som regel ældre modeller VW og audi du ser med unge mennesker der skamkører dem.

    Du ser meget sjældent nyere VW og Audi der bliver kørt af Brian'er

    Til gengæld ser man ofte og tit fremmedarbejdere i nyere BMW'er

    SEAT har i de senere år appelleret til Brian segmentet, så 'no news' i det. smiley


  • #52   27. feb 2017 #49 ring du igen til scantune, spørg om en ung mand som de har chippet flere Audier for her iblandt den RS6 der fik 720Hk Han var oppe hos dem med en M5 med 575Hk hvad var svaret til den unge mand ??
    Venter gerne på din undskyldning


  • #55   27. feb 2017 Søren fremmedarbejder køre også audi ;). jeg ser begge dele til hverdag .

  • #56   27. feb 2017 #55 Nu er mine indlæg et udtryk for hvorfor jeg vælger som jeg gør.

    Du er velkommen til at forherlige BMW, det får ikke mig til at ønske en smiley


  • #58   27. feb 2017 det har intet med sagen og gøre . du for det til og lyde somom det kun er fremmedarbejder der køre BMW ??

  • #59   27. feb 2017 Nu går i alle lige op og læser den sidste linje af det originale emne. smiley smiley

  • #60   27. feb 2017 #59 det kommer ikke til at ske. smiley

    At der er nogen der ser biler som en religion kan ikke få mig op i temperatur


  • #61   27. feb 2017 Et bevis på at man ingen argumenter har, er når man siger man ikke gider køre en bil som en særlig befolkningsgruppe kører i haha hvor er det originalt smiley

  • #62   27. feb 2017 Mirza helt enig ??????

  • #63   27. feb 2017 #61 det var da en fantastisk uintelligent kommentar.....

    I #46 har jeg netop skrevet at jeg har valgt VW og Audi fordi de har alt det jeg forventer og ønsker mig af en bil. Jeg kører aldrig track days, og bruger min bil udelukkende som transportmiddel.

    Min nuværende bil giver mig den køreglæde jeg har brug for, og den har jeg ikke oplevet tilsvarende i nogen af de BMW'er eller Østen mærker jeg har kørt i.

    Der er maks fart på 130 km/t i DK.

    Har haft muligheden for at teste TT'en, og passere 250 km/t hvor der stadig var mere tilbage, og det har fuldt ud tilfredsstillet alle mine behov.


  • #64   27. feb 2017 1. Mercedes er 100% nr 1 hos mig, og har altid været "drømme mærket" smiley
    2. BMW
    3. Audi

    Savner sku min gamle 190'er :(( - men min BMW E46 kører nu også dejligt.


    profilbillede
  • #65   27. feb 2017 "det var da en fantastisk uintelligent kommentar...."

    Min kommentar er blot en observation af dit synspunkt.. så er det jo frit op til den enkelte at konkludere hvad der er untelligent i dette her...

    Øøh jeg gider ikke køre mercedes s klasse fordi den albanske mafia kører mercedes smiley smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #66   27. feb 2017 #61 Helt enig.
    Men ja,svaert at faa en ordentlig diskussion naar der sidder seriose maerkeludere her der kun kan se postive ting ved deres eget maerke.
    Jeg har aldrig haft en perfekt bil,eller en bil der var andre biler overlegen paa alle punkter.
    Kan slet ikke forstaa hvordan man kan faa saa ekstremt syn paa ens egen bil og alle andres.


  • #67   27. feb 2017 #66 Du er da ellers hurtig til at fortælle i #7 at BMW er den eneste ene, såå læser dit indlæg som noget dobbeltmoralsk, og en gang ævl.


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #68   27. feb 2017 #67 En der foeler sig truffet ?
    Ja,jeg naevnte koereegenskaber.
    BMW har sikkert lige saa mange daarlige ting som saa mange andre maerker.
    De gamle E46 flaekker i bagbroen,deres ZF gearkasser er lavet af vingummi,de nyere motorers kaeder er noget ustabile,vil du have flere ?
    Audi,skal vi lade dig komme med daarlige ting ? Lad mig gaette,der er ingen ?
    Paent sprogbrug ellers...


  • #69   27. feb 2017 #68 Nu var det jo dig der lyder så from i #66 og det syntes jeg bare ikke hænger sammen med det du skrev i #7 syntes du selv det ?
    Audi har nøjagtig lige så mange fejl og mangler som så mange andre bilmærker, er det svar nok?
    Kunne tvivl på om du nogen sinde har kørt nogle af de større modelle i de 3 bilmærker der nævnes, eller om din teori kommer fra bagsædet på en by bus og et par motorblade smiley


  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #70   27. feb 2017 Jeg synes at du skulle laese hvad der rent faktisk er skrevet i #7 og #66 i stedet for hvad du synes/mener der kunne have vaeret skrevet.
    Tja,har boet udenfor Danmarks graenser i snart 20 aar saa har haft min del af sjove biler.
    Havde for mange aar siden en B7 RS4,daelme en dejlig bil,men jeg er glad for trackdays og der var den desvaerre en stor skuffelse,meget understyrende bil.
    Slap dog af med den uden tab da det viste sig at den manglede 52hk og forhandleren ikke kune finde ud af hvad der var galt med den.Men dejlig bil var det udover de to ting.
    Koebte derefter en E92 M3,dag og nat mht til koeregenskaber,hold k.ft hvor koerer saadan en godt.Men vil hellere end gerne erkende at kabinen er bedre i en Audi.
    Hvad der dog virkelig er negativt ved Audi for mig er deres attitude overfor deres kunder,hold op de er arrogante...


  • #71   27. feb 2017 Mercedes
    BMW
    Audi

    ........... ud fra hvad jeg tror er bedst kvalitet.

    Har aldrig ejet nogle af bilerne, men haft nogle VW smiley


  • #73   27. feb 2017 #44
    Kabinen er en af de ting jeg gå mest op i.nå jeg vælger bil så er det
    1. Udvendig design,
    Er det ikke interessant skal jeg se potentiale eller en møg lækker kabine for ikke at blive fravalgt
    2. Kabine.
    Kan jeg ikke lide designet er det tvivlsomt jeg gider købe den. Det er trods alt den jeg skal side i 35-40.000km årligt
    3. Er de 2 første ting fået rt flueben så skal den køre godt. Gearkasse motor og undervogn skal spille godt sammen og føles ordenligt.
    4. Er den alvorlig dyr i dele eller er kendt for at gå istykker konstant så skal alle 3punkter være så kraftigt tilstede at jeg ikke kan leve uden


  • #74   27. feb 2017 Uden at have ejet en af dem.

    Udseende:
    1. Audi
    2. BMW
    3. Mercedes

    Lyd:
    1. Mercedes
    2. Audi
    3. BMW

    Helst eje:
    1. Mercedes
    2. Audi
    3. BMW


  • #76   27. feb 2017 Sådan en kold M5 lyder til forveksling som en grå Ferguson i forhøjet tomgang smiley

  • #77   27. feb 2017 #75 Michael S
    Er helt og aldeles uenig.

    Mercedes AMG lyd.
    Interiør, det er måske BMW/Mercedes.
    Audi har da helt klart de mest sportylign.


  • #78   27. feb 2017 Hvis jeg skulle sammensætte den perfekte hverdagsbil, baseret på mine præferencer, ville den nok se således ud (baseret på Audi, BMW og Mercedes):

    1. Audi eksteriør design
    2. Audi interiør
    3. BMW undervogn/styretøj
    4. V8'eren der ligger i min RS5 eller måske M3/M4 motoren lettere modded
    5. Lyden fra en AMG Mercedes
    6. Audi's Quattro, sportsdiff og torque vectoring
    7. Audi's S-tronic gearkasse (dobbeltkobling)


  • #79   27. feb 2017 #78
    Godt valg!


  • #84   27. feb 2017 Du kan evt høre lyden af den CLS AMG jeg har oploadet i video. Syntes ikke rigtigt hverken Audi eller BMW kan følge med der..

  • #85   27. feb 2017 Hvem vil vælge BMW's interiør? Det er gråt og kedeligt smiley
    Audi's er lækkert og kan virkelig godt lide deres virtuelle cockpit men vil nok stadig vælge Mercedes interiør

    Synes ikke de nye Mercedes'er ser særligt godt ud især ikke nu hvor de skal ligne hinanden. Ultimativt er stadig G klassen men CLA og CLS er ikke skiftet hen til det nye endnu smiley

    Audi er jeg bange for er ligeså upålideligt som VW men vores Audi'er har nu ikke fejlet noget

    En AMG har klart den bedste lyd


  • #87   27. feb 2017 https://youtu.be/V5TYMu8MbhM?t=1m4s C63 AMG
    Den lyd er fandme lækker - ikke al det skrigeri!

    #83
    Umiddelbart synes jeg en R8 ser lidt mere sporty ud, end den BMW der


    profilbillede
  • #89   27. feb 2017 En S7'er ser også mere sporty ud ...

    profilbillede
  • #91   27. feb 2017 Synes seriøst bare ikke, at BMW nogensinde har lavet noget, som jeg er imponeret over ... Ej heller M3 osv.

    De er flotte de nyere, bestemt.


  • #93   27. feb 2017 Selv frisørbilerne ser mere sporty ud smiley

    profilbillede
  • #94   27. feb 2017 audi ser sportligt ud VIS det en speciel udgave . men en audi TT seriøst? ??. min kones mormor køre i TT . til kvinder er det en fin bil eller vis man er bøs så det også fint .

    PS husk en audi det jo BARE en VW smiley


  • #95   27. feb 2017 Martin du køre escort RS også syntes du en audi er lækker ??.

    forden er noget specielt og er lækker men en audi? ??


  • #96   27. feb 2017 #82
    Der skal mere til at gøre mig fornærmet - smag er individuel smiley

    Jeg synes bare at især de nye M3 og M4 er overdesignede. Der er alt for mange detaljer, det bliver noget rod. Jeg kan godt lide enkle linjer, enkelt design og ikke for mange detaljer.


  • #97   27. feb 2017 #94
    I forhold til den BMW han smed op, så synes jeg selv en TT ser mere SPORTSLIG ud.

    #95
    Kører faktisk 2 x Skoda lige pt. smiley
    Men vender tilbage til Ford - dog ikke nogle specielle modeller mere. smiley


  • #99   27. feb 2017 Det kan jeg nok godt gå med til smiley

  • #100   27. feb 2017 Hvis vi snakker lyd synes jeg AMG lyder bedst! Det kan de sgu!
    Og efter min mening vil jeg fx hellere have en E92 M3, end en Audi R8.
    M3'eren er meget mere diskret, men hvis man kigger på den kan alle se det ikke er en almindelig bil. R8 er for meget af det gode. RS6'eren i stationcar er nok den fedeste Audi. Kan i det hele taget godt lide biler der ikke ser over-sporty ud, men man kan alligevel se det er en gal bil! Så føler jeg sgu der er tænkt over det. Og tænker tit de folk der køber sådan én form for bil fatter mere om biler end en rig knægt der går ud og køber en Lambo, for det ved han er sejt.


  • #101   27. feb 2017 udseende på biler er umulig at diskutere.
    det er som at diskutere hvilken Kvinde der er mest lækker.

    nogen er til hende med runde former og som at til gården og til gaden (audi)
    nogen er til fitness kvinde med stramme former (bmw)


  • #102   27. feb 2017

    profilbillede
  • #103   27. feb 2017 https://youtu.be/M6qkiAH1-ow

  • #104   27. feb 2017 Når man ikke har traction smiley

    http://www.youtube.com/watch?v=miA5qj5ergM


  • #105   27. feb 2017 du mener når man ikke har talent til andet en fwd eller awd smiley

  • #106   27. feb 2017 Er det ikke kun immigranter som tøffer rundt i BMW smiley

  • #109   28. feb 2017 porsche er gladiatorenkvinden der knuser alle. smiley

  • #111   28. feb 2017 nej holde dig hellere til din husmorkvinde, Dodge ;D

  • #113   28. feb 2017 Hvem sagde husmorkvinde smiley



    profilbillede
  • #114   28. feb 2017 her har du din Dodge smiley

    profilbillede
  • #116   28. feb 2017 Haha hun er ikke gladiator. Men du tar tingene lidt for bogstaveligt smiley

  • #118   28. feb 2017 Får aldrig råd til en ny af slagsen.

    1 Audi
    2 BMW
    3 Mercedes


  • #121   28. feb 2017 Ville nok sige :
    Mercedes
    BMW
    Audi


  • #122   28. feb 2017 #120
    Det gælder måske for A3, A4 og lign, men jeg har svært ved at se hvilken VW eller Skoda der til forveksling ligner eks. min egen Audi. Eller en A/S/RS7 eksempelvis. Der er ikke mange muligheder i VW/Skoda programmet hvis man vil have V8. Nogle Audi-modeller har naturligvis en del tilfælles med andre VAG biler, men de har også nogle der ikke har meget tilfælles.


  • Anders D
    Anders D Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 18
    #123   28. feb 2017 Toyota rules...

  • #125   1. mar 2017 Jeg synes bare at Audi har mere at byde på end bare VAG kloner med ringe på fronten. Med A/S/RS5 har Audi en coupe, med A/S/RS7 en luksus/sportssedan, med A/S8 en luksussedan, med R8 en superbil og med Q/SQ-modellerne SUVS.

  • #126   1. mar 2017 enig. Audis s/rs modeller er i særklasse og VW, Skoda, seat har ikke noget i den genre.


  • #127   1. apr 2017 1. Mercedes, stort set lige meget hvilken årgang/ model man tager er det bare stil. (Self er der jo nogen som er argh).
    2. BMW, hvad skal jeg sige? De nyere modeller synes jeg måske er lidt plastik agtige.
    3. Audi, ville nok aldrig bevist købe en Audi, medmindre jeg har for mange penge.

    De fleste biler er kedelige, så længe man ikke sætter sit eget præg på den


Kommentér på:
Jeres Favorit?

Annonce