{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.697 visninger | Oprettet:

Bestilling af prøveplader? {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Jeg står og skal købe en bil uden syn, så dermed uden plader.
Når nu den skal synes før jeg kan omregistrere den, skal den jo fragtes på en trailer.
Kan det virkeligt passe man skal have nuværende ejer til at bestille prøveplader fra skat?

Er der ingen mulighed for, at jeg kan købe endags plader, og så køre den til syn og få den omregistreret??

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestilling af prøveplader?
  • #1   27. feb 2017 du få de 2 kode der stå på reg. attesten
    så logger du ind på skat
    med nemid

    og går ind under motorregister
    og finder noget med plader
    eller speciel plader

    der skal man så bruge de 2 koder,
    for og låse bilen op der inde

    så kan du bestille dem, til de anral dage du Vil dog maks 7 dage

    og så betaler og afslutte du,
    du skal bare følge anvisningerne

    så komme de med posten efter 2-3 dage


  • #2   27. feb 2017 Da jeg skulle hente min golf købte jeg prøve plader hos skat i Taastrup og der skulle jeg blot oplyse det gamle reg. Nummer også skulle de selfølgelig lige se et kørekort så de vidste hvem der skulle køre bilen, det var hurtigt og nemt de printede dem med det samme og det kostede 100kr for en dag smiley

  • #3   27. feb 2017 Selvfølgelig kan du leje prøveskilte..har du regattest i hånden er det ikke noget problem.. smiley
    bestil dem på skat hjemmeside.. der går så nogle dage inden de kommer, du kan også bestille dem ved din lokale synshal...her går der også et par dage inden de kan afhentes...
    Hurtigst er motorkontor hvor de printer dem med det samme


  • #4   27. feb 2017 hvis du lejer dem på skat kan du trykke på meddelser der inde og så ligger de der og du kan køre med det samme, har gjort det flere gange, du logger ind med dit nem id og så skal du bare bruge kode del 1 og 2

  • #5   27. feb 2017 Buller K

    Det er ikke lovligt, selv at printe dem ud. De skal være dem man får tilsendt fra Skat før de er lovlige.


  • #6   27. feb 2017 #5 hvem har bildt dig det ind ? jeg er blevet stoppet flere gange med dem, så længe du også husker og printe tilladelse ud så har jeg intet problem haft med det ?

  • #7   27. feb 2017 Det skriver Skat selv.

  • #8   27. feb 2017 okay, og det var ikke fra før de lavet muligheden for og få dem i meddelser ? tænker det helt væk hvis de selv sender dem til en på deres egen side og så man faktis ikk må køre med dem ? men igen jeg er flere gange stoppet med dem uden problemer

  • #9   27. feb 2017 Nej, Man har hele tiden kunne printe dem ud. De er bare ikke gyldige når man selv printer dem

  • #10   27. feb 2017 ja okay det skal jeg så ikke kunne sige, jeg har nu ingen problemer haft med det

  • #11   27. feb 2017 har set den synshal jeg bruger har fået så man kan købe dem der så andre synshaller må også kunne lave prøveplader vis de evt skriver det på deres hjemmeside

  • #12   27. feb 2017 Takker for de mange svar.
    Men Bestiller man igennem en synshal, tager synshallen et gebyr på 200,- for besværet + de 100,- pr. dag det, hvor skat tager de 100,- det koster pr. dag.
    Nogle der kan svare på om de overholder deres leveringstid?


  • #13   27. feb 2017 gør de ikke, jeg har stadig ikke modtaget et endste sæt af dem jeg har bestilt og det er over en månede siden de udløb

  • #14   27. feb 2017 Der må være noget galt der så, Buller k.
    Det virker usansynligt ikke at modtage.


  • #15   27. feb 2017 SKAT skriver at det er en kvitering man få i sin skatte mappe

    men det er de klistermærker, man få tilsendt, der er de gyldige.

    men jeg forstå ikke,
    at man bare altid, selv skal printe dem ud
    så spare skat, da lidt penge,

    og man kan få plader med det samme, gør det noget nemmer,
    hvis man Eks stå i en weekend, og mangler prøvemærker

    er de bange for snyd, så dem der vil snyde,
    snyde alligevel på en eller anden måde, for de er nok ligeglade med det hele


  • #16   27. feb 2017 du for ikke tilsendt nogen vis du bestiller dem til idag og du selv printer

  • #17   27. feb 2017 Skal bruge dem på søndag, vil i tro de når at komme?

  • #18   27. feb 2017 vil nok ringe og snak med postnord først ingen du bestiller da det er dem skat bruger

  • #19   27. feb 2017 Jeg takker smiley

Kommentér på:
Bestilling af prøveplader?

Annonce