{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Anders C
Anders C
Tilmeldt:
24. maj 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Gejle en Ford Taunus!? {{forumTopicSubject}}

Hey!
Jeg overvejer at renovere og gejle min gamle taunus 2.0 v6'er i stedet for at købe en ny bil!
Jeg havde tænk at få chassiet og resten af karosseriet renoveret, pudset ned og omlakeret, derefter style den og få sat en ny motor i!
Men da jeg har meget lidt forstand på biler andet end at kører i dem, har jeg ingen ide om hvad det vil koste og om det overhovedet kan lade sig gøre?
Nogen der kan give et bud på hvad en komplet renovering af bilen samt en ny motor vil koste? jeg ville jo gerne have en motor af samme størrelse i, altså en 2.0 v6, bare en ny en! Men kan man det og er det lovligt?
Vil den gå igennem syn hvis det kunne lade sig gøre?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gejle en Ford Taunus!?
  • #1   25. maj 2004 Hva er det for en taunus årg? det blir nok svært (mildest talt) at finde en sprit ny motor, men en nyrenoveret ka du nok godt! Så længe det er den samme motor du ligger behøver du ik syne den. Men en komplet renovering af en gammel bil ka godt løbe op i mange tusinde kr. Specielt hvis det er fra top til tå!

  • Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   25. maj 2004 mht motoren, så tænkte jeg på en motor fra en anden og nyere bil f.eks. men om den vil kunne passe i ved jeg ikke? smiley
    hvor mange tusind kr snakker vi så om, hvis den skal renoveres fra top til tå?


  • #3   25. maj 2004 Hvornår er bilen fra? Ved ik med en anden motor fra nyere bil. Men mener at hvis den ik er magen til ska den synes. Ska den ihvertfald hvis den blir forøget med mere end 20% ydelse! Ved ik hvor mange tusinde, ved jo ik hvor rådden den er osv. Men hvis du ska ha lavet det hele på værksted. Omlakeret. Motorskift. Stylet. 20000-?

  • Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   25. maj 2004 Det er en 81'er!
    Okay kan 20.000 gøre det? Jeg troede det ville blive mere!


  • Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   25. maj 2004 Det er en 81'er!
    Okay kan 20.000 gøre det? Jeg troede det ville blive mere!


  • #6   25. maj 2004 Jeg skrev jo fra 20000kr og opefter hehe. Det er jo mange penge at smide efter en bil der er 23 år gammel! Man får jo aldrig de penge igen..... En skam den ik var før 80 så ku jeg godt være interreseret i den!

  • Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   25. maj 2004 nårh okay smiley
    Jah jeg ved godt det er mange penge, jeg overvejer også at købe en anden bil, jeg ved bare ikke rigtig hvilken, måske en Carina E, da jeg har hørt de skulle være rigtig gode at kører i!
    Hvorfor ville du være interesseret i den hvis den var fra før 80? smiley


Kommentér på:
Gejle en Ford Taunus!?

Annonce